RSS

Zgaltaita

01 Mai

Azi de dimineata,Jami ma bagase in draci…era 5 si ceva dimineata si il apucase o miorlaiala de ma scotea din minti.Eram intre somn si trezire,nu-mi venea nici sa deschid ochii,dar nici nu ma mai lua somnul.
Venise deja la urechea mea si parca mai rau il apucase….Apoi,daca a vazut ca nu il bag in seama,a plecat pe hol sa rontaie cratzanele.
Si deodata simt un fel de ameteala si o usoara zgaltaire,ca o smucitura….
Am sarit din pat si m-am dus in baie….initial,am zis ca mi s-a parut…ma uit la ceas..5.30.Eh,poate mi s-a parut…
M-am bagat inapoi in pat,am adormit.
Azi,citesc:
,,Un cutremur a avut loc în această dimineaţă, la 150 de kilometri adâncime, la ora 5.24, iar mişcarea seismică s-a simţit şi în Bucureşti. Cutremurul, produs în zona Vrancei, a avut o magnitudine de 4,9.”
Deci Jami meu,a incercat sa-mi ,,spuna” ..iar eu chiar am simtit asta.

Hai sa aveti o zi buna!

 
18 comentarii

Scris de pe Mai 1, 2011 în Diverși picurici

 

18 răspunsuri la „Zgaltaita

  1. Vero

    Mai 1, 2011 at 11:10 am

    Interesant. Noi stăm în Vrancea, dar habar n-avem dacă motanul Grişka s-a agitat sau nu. Oricum, cert e că n-a reuşit să ne trezească 🙂

     
    • scorpio72

      Mai 1, 2011 at 11:16 am

      vero,este a doua oara cand Jami incearca sa spuna si nu ne dam seama.
      prima oara chiar a facut urat,a inceput sa alerge prin toata casa ca un nebun si zgaria usa de la intrare…

       
  2. dr.Lecter

    Mai 1, 2011 at 11:10 am

    pisicile si soarecii sunt seismografi meseriasi! eu am prin curte o pisica surda, asa s-a nascut. ea simte prin vibratii. si cand se mareste volumul de apa pe rau, in spatele casei, simte cu cateva minute inainte si se urca in nuc, unde sta cu urechile ascutite, pana trece nebunia

     
  3. coolnewz

    Mai 1, 2011 at 12:20 pm

    wow … tare! ai mei nu l-au simtit si nici potaia nu a dat vreun semn!

     
  4. psipsina

    Mai 1, 2011 at 1:08 pm

    da, da… şi naomi îşi arăta semnele. maya era pe la 5 şi ceva pe lângă mâna mea, dar nu m-am gândit până acum că din motiv de cutremur…
    offtopic: avem ceva fotografii, aşa că în curând vom avea şi povestea pe larg a instalării prinţesei gri în palatul din dulap! aşa cum am promis.

     
  5. Georgiana

    Mai 1, 2011 at 2:16 pm

    n-am simtit nimic! am dormit ca ciubotele si eu si Gipsy al meu! 😀

     
    • scorpio72

      Mai 1, 2011 at 2:23 pm

      a fost f scurt,eu am crezut ca mi s-a parut.

       
  6. Ana lu' Manole

    Mai 1, 2011 at 7:25 pm

    Pusi daca o fi vrut sa ne spuna …n-a avut cine s-o auda! Deci nu stiu de niciun cutremur …marea mi-a fost mirarea cand am citit azi de dimineata pe ici pe colo :)))

     
    • scorpio72

      Mai 1, 2011 at 7:57 pm

      si eu am crezut ca mi s-a parut,pana am citit stirile.

       
  7. Alex

    Mai 1, 2011 at 10:56 pm

    Bun băiat, Jamal! Cum ştiu ei, prietenii necuvântători, să ne atenţioneze pe noi, atunci când e pericol…Fiinţe scumpe şi dragi!

     
    • scorpio72

      Mai 2, 2011 at 7:35 am

      Asa este Alex! Insa daca am putea si sa ii intelegem mereu…

       
  8. virusverbalis

    Mai 2, 2011 at 4:56 pm

    Sa-i pui o alarma da tzunami-n coada…

     
  9. Liliana F.J.

    Mai 3, 2011 at 10:22 am

    Yiua bună! Am ajuns şi eu pe aici de pe blogul pisicii.
    Unde gasesc poze cu Jami? Am impresia ca seamana cu Tomi al meu, pe care eu l-am trezit dupa cutremur, ca el dormea bine mersi in bucatarie. Cand a vazut ca nu e rost de mancare, s-a incovrigat la loc pe pat.

     
    • scorpio72

      Mai 3, 2011 at 10:56 am

      bine ai venit liliana..
      despre Jami,inclusiv poze,gasesti la categoria ,,Masculul Alfa”.

       

au urcat o treapta

 
