RSS

Paste fericit!

23 Apr

 AS VREA CA IN ACESTE ZILE SUFLETUL VOSTRU SA NU CUNOASCA RIDUL TIMPULUI,INIMA SA NU VA RAMANA NEPASATOARE LA CEI DIN JUR,GANDUL BUN SA VA INSOTEASAC MEREU,ZAMBETUL SA NU VA LIPSEASCA DIN COLTUL BUZELOR,VISELE SA VA FIE INCUNUNATE CU SPERANTA,MAINILE SA VA IMPRASTIE PRAFUL DE STELE DIN CATRE IES MINUNI…

Dumnezeu sa va dea un curcubeu la fiecare furtuna, un zambet la fiecare lacrima, o binecuvantare la fiecare pas si un raspuns la fiecare intrebare.

Hristos a inviat !
Va urez un PASTE FERICIT !

 
17 comentarii

Scris de pe Aprilie 23, 2011 în Diverși picurici

 

17 răspunsuri la „Paste fericit!

  1. dr.Lecter

    Aprilie 24, 2011 at 12:41 am

    Adevarat, A Inviat! Sarbatori Fericite!

     
    • scorpio72

      Aprilie 24, 2011 at 9:11 am

      Paste linistit alaturi de cei dragi, Lecter!

       
  2. coolnewz

    Aprilie 24, 2011 at 11:28 am

    Adevarat a inviat! 🙂
    sufletul sa nu cunoasca ridul 🙂
    Sarbatori fericite!

     
  3. Sictireli

    Aprilie 24, 2011 at 2:04 pm

    Hristos a Inviat!

     
  4. Daria B.

    Aprilie 24, 2011 at 4:31 pm

    e greu să mai răspunzi cumva la atâtea urări, aşa că zic doar Adevărat a înviat!

     
    • scorpio72

      Aprilie 24, 2011 at 6:56 pm

      da..adevarat a inviat. Paste fericit!

       
  5. dictaturajustitiei

    Aprilie 24, 2011 at 5:47 pm

    Cristos a inviat!

     
  6. silavaracald

    Aprilie 25, 2011 at 9:14 am

    Mulțumim de urările din inimă!
    Și vi le întoarcem înmiit!
    Hristos a înviat!

     
  7. psipsina

    Aprilie 25, 2011 at 7:12 pm

    Adevărat a Înviat!
    cu gând cald de prietenie şi o îmbrăţişare mare, mare…

     
  8. Alexandru

    Aprilie 26, 2011 at 12:18 am

    Adevărat a înviat! Pace şi bucurie în suflet! 🙂

     
  9. redsky2010

    Aprilie 26, 2011 at 10:19 am

    sper ca ti-a fost Pastele linistit, ca tare frumoase cuvinte ai scris acolo sus. e cea mai perfecta urare ce am citit-o Pastele asta! sa fii iubita!

     
    • scorpio72

      Aprilie 26, 2011 at 10:44 am

      Anca,multumesc frumos!
      Cuvintele nu-mi apartin,le-am gasit pe net si sunt scrise de un anonim,mi-au placut foarte mult si mie.

       

au urcat o treapta

 
