RSS

Ce mai lipsea?

23 Apr

La multi ani tuturor celor ce poarta numele sfant Gheorghe…si in special unei fete dragi mie, Georgiana.

Geo..pentru tine:

Apoi…..

Ouale sunt gata,ba unul din cele desenate s-a pricopsit si cu o putza desenata de fimiu,asa pe furis….,sarmalele sunt gata,ciorba gata,salata de boeuf la fel…ce o mai fi?
Aaaaa,da! Cozonacul Rosenkranz,facut prima oara..nu stiu cum o fi,va zic eu….
Intrebarea mea e…cine le-o manca pe toate si in cate zile? :))  Ca suntem pe drumuri…
Eu inca ma minunez cum am avut rabdare….

Si gata! :))) Sa mai faca si altii! Pana la anul imi ajunge cu smotruiala.


 
28 comentarii

Scris de pe Aprilie 23, 2011 în Diverși picurici

 

28 de răspunsuri la „Ce mai lipsea?

  1. coolnewz

    Aprilie 23, 2011 at 7:52 am

    cozonacul Rosen-cum?? mai vreau detalii! 🙂

     
  2. coolnewz

    Aprilie 23, 2011 at 8:04 am

    aha, merci!

     
  3. buimacii

    Aprilie 23, 2011 at 8:04 am

    Sarbatori cu tihna si lumina!

     
    • scorpio72

      Aprilie 23, 2011 at 8:14 am

      multumesc asemenea.
      eu vin cu urarile la noapte..:))

       
  4. VirtualKid

    Aprilie 23, 2011 at 8:08 am

    Bucurie in suflet si sanatate in trup!

     
    • scorpio72

      Aprilie 23, 2011 at 8:15 am

      Asa sa fie.
      Virtualkid,iti urez un Paste fericit alaturi de Stefan si de cei dragi voua.

       
  5. psipsina

    Aprilie 23, 2011 at 8:28 am

    la mulţi ani, jorji şi mulţumesc scorpio de urări … arată interesant rosenkrany-ul ăla… te aştept cu pasca ceva mai târziu şi cu prăjitura cu bere pe care am copt-o la coolnewz. 😉

     
    • scorpio72

      Aprilie 23, 2011 at 10:59 am

      am sa vin..sa ma fac cat un butoi…:)) pup.

       
  6. Ana lu' Manole

    Aprilie 23, 2011 at 9:10 am

    De asta nu auzisem, e de luat in seama. Arata bine.
    Aaaa, nu anul asta, la anu’ ca si io m-am saturat de 😀

     
    • scorpio72

      Aprilie 23, 2011 at 10:59 am

      da,arata bine,sunt curioasa cum e si la gust.

       
  7. tink3rbe11

    Aprilie 23, 2011 at 12:30 pm

    Un Paste Fericit si…La multi ani Georgianei!!!!
    Fain covorul …;)

     
    • scorpio72

      Aprilie 23, 2011 at 12:38 pm

      Si tie clopotel…Paste linistit alaturi de cei dragi.

       
  8. Ragnar

    Aprilie 23, 2011 at 3:52 pm

    Sărbători fericite! 🙂

     
  9. Alexandru

    Aprilie 23, 2011 at 4:56 pm

    Un Paşte fericit! Sănătate şi numai bucurii!

     
    • scorpio72

      Aprilie 23, 2011 at 5:13 pm

      Alex,un Paste linistit alaturi de cei dragi1

       
  10. Ana lu' Manole

    Aprilie 23, 2011 at 7:17 pm

    Paste Fericit, draga mea! Sa va dea Domnul Iubire si Liniste!

     
  11. Hapi. River_woman

    Aprilie 23, 2011 at 8:13 pm

    Scorpio, sa nu razi de mine dar nu-mi dau seama ce-i chestia rosie…..prajitura, cozonac ? 😀 Ca supa nu-i 😀
    Orice ar fi , arata foarte apetisant….mi s-a facut dor de preparatele de acasa!
    Paste Fericit!

     
    • scorpio72

      Aprilie 23, 2011 at 11:21 pm

      cozonac cu crusta de zahar caramelizat!
      Paste fericit si tie!

       
      • Hapi. River_woman

        Aprilie 25, 2011 at 1:35 pm

        Grozav! Mie in general nu imi place cozonacul, dar din asta as gusta pentru ca e nonconformist! A trecut repede? 😀

         
  12. Daria B.

    Aprilie 24, 2011 at 4:30 pm

    arată bestial cozonacul ăla, da’ al tău de ce e aşa roşu, l-ai vopsit ca pe ouăle de Paşti? 😀

     
    • scorpio72

      Aprilie 24, 2011 at 6:56 pm

      :)) cred ca nu am potrivit cum trebuie camera….

       

au urcat o treapta

 
