RSS

Puzzle

15 Apr

Invatam sa cladim povesti pe cioburi de suflet sfaramat.
Dar ce ne facem atunci cand incercand sa le adunam la loc, nu mai gasim toate cioburile?

In alta ordine de idei am cerut si luat o pauza de ,,prietenie” cu Schatz,pentru ca trebuia.Vreau sa invat sa ma detasez si sa nu mai amestec toate rahaturile! Si sa invat, daca se poate, sa raman prietena cu un om care atunci cand a putut m-a sprijinit ,ajutat si inteles, intr-o oarecare masura…

 
 

9 răspunsuri la „Puzzle

  1. Ana lu' Manole

    Aprilie 15, 2011 at 10:51 am

    Cred ca e o decizie inteleapta 🙂

     
  2. psipsina

    Aprilie 15, 2011 at 1:02 pm

    pentru că trebuia? sună mai degrabă ca o impunere… 😦

     
    • scorpio72

      Aprilie 15, 2011 at 1:12 pm

      Eu mi-am impus asta Psi,inca nu am reusit sa-mi pun ordine in ganduri nici dupa o jumatate de an…:((

       
  3. tink3rbe11

    Aprilie 15, 2011 at 3:37 pm

    Dureaza uneori mai mult de jumatate de an.
    La asa ceva ma gandeam si eu azi…sunt oameni care nu te impresioneaza cu nimic desi poate ti-ai fi dorit si te detasezi usor de ei si sunt altii care nu merita si nu fac nimic special dar nu-i poti lasa in urma.

     
  4. papagigli

    Aprilie 15, 2011 at 4:45 pm

    Bai, pe mine m-ai timpit cit de concisa esti si cite poti spune in numai citeva cuvinte. Ai o putere admirabila de a concentra o intreaga poveste in doua fraze, fara a-i altera sensul.

     
    • scorpio72

      Aprilie 15, 2011 at 6:12 pm

      pai asa fac eu,spun totul in cateva cuvinte…:)) si e de ajuns.

       
  5. virusverbalis

    Aprilie 15, 2011 at 5:15 pm

    Daca nu gasesti cioburile, improvizezi si tot ajungi la liman..Hehe..

     
    • scorpio72

      Aprilie 15, 2011 at 6:13 pm

      O sa incerc sa le gasesc totusi si sa le lipesc intre ele,sa formez din nou intregul…

       
  6. cleo

    Martie 19, 2013 at 11:02 am

    Te felicit pentru alegerea minunata a fotografiei. 🙂

     

au urcat o treapta

 
