RSS

Stietot nu stie tot

13 Apr

Cand Stietot s-a facut mai mare si a venit (sau nu)timpul,s-a maritat.
A ramas insarcinata si a venit sorocul facerii lui Habarnam…

Undeva pe la ora 2 dimineata m-au apucat crampele,care au fost acceptabile,in asa fel incat la ora 7 plecam cu autobuzul,cu sotul si parintii,pe picioarele mele,la spital sa nasc.Nu mai povestesc ca doctorul a spus ca nu e momentul si m-a internat,spunandu-mi ca ar trebui sa nasc peste o saptamana si lasandu-ma intr-un salon si nici cum m-au apucat mai abitir durerile facerii,dar eu suportand durerea ,am stat in salonul ala pana pe la ora 17..nu,nu mai are rost…Important este ca undeva pe la 19 ma duceau inapoi la sala de nasteri si apoi la ora 23.30 nasteam.Dupa un travaliu de peste 17 ore.Altceva voiam sa spun…
Inaintea mea a sosit si a si nascut o tigancusa.Sa fi tot avut vreo 16 ani,era curatica,frumoasa si foarte deschisa la ten.Sotul ei,un pustan moldovean,blond cu ochi albastrii…Tigancusa a nascut o fata.
Dupa ea,am nascut eu,pe fimiu.
Dimineata ne-a prins pe toate lehuzele in pat,in asa fel incat asistenta ne-a dat trezirea facandu-ne nesimtite si ca nu am mers sa ne alaptam copii.Asa ca la urmatoarea alaptare,vreo sase fete,devenite femei..si care habar nu aveau cu ce se mananca meseria de mama,plecau la strumfii lor sa ii vada si sa ii hraneasca pentru prima oara.
Toate bune si frumoase,numai ca fiecare deja avea copilul in brate,numai eu nu.Pe o masuta speciala(patut,cum i-o zice),se afla un botz mai negru asa..era singurul nerevendicat.Ma gandeam ca e al tigancusei…M-am dus,m-am uitat la el si am plecat dupa asistenta.Pe care am si gasit-o si intrebat-o de fiul meu,ca nu il gasesc..Femeia mi-a explicat ca atat eu cat si strumful,purtam o banda cu un numar,deci sa ma duc sa ma uit…
Si ma intorc eu frumos inapoi..si ma duc la botz,care incepuse sa se schimonoseasca de foame,cu o urma de glucoza scursa la coltul guritei …si ma uit si ma uit…
Mai..era cam creol asa,cu un valatuc de par negru iesit prin scutecul ala..ma gandeam..,,ce dracu,asta e fimiu? daca e copilul tigancusei si mi l-au schimbat?” Ma uit la banderola mea,la numarul lui…corespundeau.Bun..m-am linistit pe jumate..asa ca,desfac usor scutecul in partea de jos si ii bag mana pe acolo,cautand si ..evrikaaaa,dand de ceea ce trebuia si linistindu-ma definitiv.
L-am luat in brate si asezandu-ma alaturi de celelalte,i-am oferit prima masa.
Probabil simtind si vrand sa ma revendice si sa ma invete minte,in momentul cand a apucat sanul si a inceput sa traga vartos din el…am regretat ca m-am indoit de originea lui…
Tot ce vreau sa va mai spun este ca am fost sa vad fetita tigancusei…era de o albeata..si avea o gurita mica si rosie si niste ochi albastrii..era un copil foarte frumos.Iar pe tigancusa am rugat-o sa vina si sa il puna pe fiul meu la sanul ei,sa papa lapte din ala pentru nedeochiati :))).

dovada ca s-a facut baiat frumos :))

 
 

28 de răspunsuri la „Stietot nu stie tot

  1. zaqk

    Aprilie 13, 2011 at 7:35 am

    e tare prima poza!
    tare de tot!
    ce privire, zici ca da gauri 🙂

     
    • scorpio72

      Aprilie 13, 2011 at 8:16 am

      Zaqk…tu stii ca pentru poza asta a trebuit sa-mi ,,platesc” fiul ?? :))

       
      • zaqk

        Aprilie 13, 2011 at 2:17 pm

        Cat a cerut?

         
        • scorpio72

          Aprilie 13, 2011 at 5:57 pm

          :)) Cate 5 leipentru fiecare poza publicata! Ieftin,nu? :))

           
          • zaqk

            Aprilie 14, 2011 at 5:49 am

            Sa stii ca da!

             
  2. scorpio72

    Aprilie 13, 2011 at 8:14 am

    Comentariu prin darkleya on aprilie 13, 2011 8:12 am
    chiar că s-a făcut frumos
    are cu cine semăna!

     
    • scorpio72

      Aprilie 13, 2011 at 8:16 am

      Dark,multumesc frumos…
      Si bubulina ta e o scumpa.Pupici!

       
  3. dr. Lecter

    Aprilie 13, 2011 at 10:16 am

    da, in prima poza, zici ca e un glob de papadie, din care au zburat cativa fulgi !!!

     
    • scorpio72

      Aprilie 13, 2011 at 10:42 am

      eu il comparam cu altceva,dar nu se spune :))

       
  4. psipsina

    Aprilie 13, 2011 at 10:25 am

    he, he…. frumos foc! încă din primele fotografii era hotărât în viaţă!
    sper că se simte mai bine, de fapt ambii băieţi ai tăi, că şi jami avea ceva probleme…
    kisses and hugs!

     
  5. Mirela

    Aprilie 13, 2011 at 10:30 am

    Cu asa amintiri frumoase m-ai dat gata! Tare frumos baiat ai, bravo voua, sa va iubiti mereu! Imi place cum l-ai controlat, esti mare figura! Cele mai frumoase clipe sunt astea, cand realizezi ca ai adus o noua viata pe care o iubesti mai mult decat pe tine insati. Sa traiti sanatosi amandoi! Va pupam! 🙂

     
  6. Ana lu' Manole

    Aprilie 13, 2011 at 10:39 am

    Sa-ti traiasca, Scorpiuto! E frumusel, clar! 🙂

     
  7. coolnewz

    Aprilie 13, 2011 at 12:13 pm

    mama mi-a spus ca si eu facut rondul prin tot salonul si am supt de la vreo 5-6 mamici 😀

     
  8. Georgiana

    Aprilie 13, 2011 at 7:20 pm

    Sa fie sanatos si sa aiba noroc!
    Va pup pe amandoi!

     
  9. anowen

    Aprilie 13, 2011 at 9:14 pm

    cu cine s-a maritat stietot de l-a facut pe habarnam?

     
    • scorpio72

      Aprilie 14, 2011 at 8:33 am

      Cu Posibiprobabil :))

      Aceste personaje,chiar exista,Anowen…si alcatuiesc eroii unei carti pentru copii superbe.(Aventurile lui Habarnam si ale prietenilor sai)

       
  10. Hapi. River_woman

    Aprilie 19, 2011 at 12:21 pm

    :))) foarte frumoasa naratiunea. Daca ai nascut in Romania, temerile tale initiale erau normale 🙂

     
    • scorpio72

      Aprilie 19, 2011 at 12:48 pm

      Bine ai venit Hapi!
      Citindu-te un pic,mi-am dat seama ca esti ca varsta apropiata mie…da,am nascut acum 18 ani..in minunata noastra patrie :))

       

au urcat o treapta

 
