RSS

Leapsa

07 Apr

Data de Redsky.

Trei motive pentru care as pleca din Romania :
1-Lipsa resurselor financiare si greutatile vietii si de a creste un copil singura,fara ajutor sau sprijin,m-au facut sa plec la un moment dat.
2-Nivelul de trai,cultura si gandire al altor tari si locuitorilor.Acum nu va ganditi ca se gasesc caini cu covrigi in coada si in afara curge numai lapte si miere….
3-Faptul ca dupa atatia ani,noi am ramas inca indoctrinati si avem prejudecati,ca inca gandim ,,primitiv” si pentru asta as pleca din tara.

Trei motive pentru care as ramane in Romania :
1-Fiul meu. Pentru el m-am si intors in tara.
2-Scoala postliceala sanitara ,pentru care am lasat Austria si am venit in tara sa studiez.Dar asta e doar momentan,pentru ca la terminarea ei,vreau sa plec din nou,de data aceasta calificata.Si cu fiul meu dupa mine.
Oricat m-as gandi..nu reusesc sa gasesc trei motive,asa ca…ma scuzati! :)))

Cine vrea sa preia pe blogul personal sau sa raspunda aici,este invitatul meu.

 
 

22 de răspunsuri la „Leapsa

  1. redsky2010

    Aprilie 7, 2011 at 9:20 am

    sanatate sa aveti si sa ajungeti acolo unde visati!

     
    • scorpio72

      Aprilie 7, 2011 at 9:36 am

      Asta este exact ce avem nevoie…multumim.

       
  2. Ana lu' Manole

    Aprilie 7, 2011 at 9:37 am

    Am vazut si eu leapsa asta ce bantuie de ceva vreme. Nu as stii sa raspund decat cu cate un motiv pentru fiecare categorie.
    Si nici alea 2 nu mi s-ar parea suficient de serioase sau de puternice…
    Nu pot sa spun decat o urare in acelasi sens cu ce zice si Redsky : Sa vi se implineasca dorintele, oricare ar fi ele, aici sau in alta parte!

     
  3. psipsina

    Aprilie 7, 2011 at 2:39 pm

    eu am raspuns la redsky atunci cand a fost leapşa. am spus şi atunci că nu aş pleca din ţară, acum cu atât mai mult cu cât muncesc de o vreme pentru mine, am părinţii bolnavi şi dependenti de mine… etc, etc…
    dar îţi doresc să ţi se împlinească ceea ce vrei pentru tine şi fiul tău.
    îl iei şi pe jami cu voi?

     
    • scorpio72

      Aprilie 8, 2011 at 7:12 am

      Unde merge fiul meu,va merge si Jamal. Este motanul lui,nu al meu.:))

       
  4. dictaturajustitiei

    Aprilie 7, 2011 at 8:12 pm

    UBI BENE IBI PATRIA

    Ce pot să afirm? Că-mi place în România? Aş minţi. Totul merge rău şi cei mai vinovaţi mi se par politicienii. Pentru că ei deţin puterea pe care noi le-am încredinţat-o.

    Stau de 30 ani în judeţul Prahova eu fiind olteancă.În aceeaşi ţară. Niciodată nu mă simt acasă decât la Craiova, printre olteni. Îţi doresc sănătate , noroc şi să te realizezi dar, vei fi toată viaţa ta o dezrădăcinată. îţi va fi dor chiar şi de praful de pe drum pentru că şi praful îţi va fi străin.

     
    • scorpio72

      Aprilie 8, 2011 at 7:19 am

      Bine ai venit DJ…
      Stiu ce inseamna plecat si stiu ce inseamna greu.Daca mi-ai citi categoria ,,Schatzi meu si made….”,ai afla de acolo.
      Dezradacinata poate ma voi simti,poate de praful de pe drum imi va fi dor,dar cu siguranta de multe alte lucruri urate de la noi ,nu !

       
  5. Marian S

    Aprilie 7, 2011 at 8:59 pm

    As pleca pentru un singur motiv, insa atotcuprinzator: fiindca am pierdut 20 de ani sperind ca ne facem bine.
    Astazi sunt convins de un lucru: NU ne mai facem bine.

     
    • scorpio72

      Aprilie 8, 2011 at 7:20 am

      Marian,cred ca majoritatea gandesc la fel..

       
  6. coolnewz

    Aprilie 7, 2011 at 9:27 pm

    mda … eu poate ar trebui sa raspund la intrebarile … in sens invers! 🙂

     
    • scorpio72

      Aprilie 8, 2011 at 7:14 am

      pai da-i bataie! Deci…de ce nu ai fi plecat si de ce nu ai ramas…

       
  7. Daria B.

    Aprilie 8, 2011 at 10:34 am

    poate o să preiau şi eu leapşa asta că tot se potriveşte situaţiei mele actuale, îţi mulţumesc mult pentru încurajarea de pe blogul meu! 🙂 iar vouă vă ţin pumnii!

     
    • scorpio72

      Aprilie 9, 2011 at 7:07 am

      Orice hotarare iei,este a ta,deci buna! Bafta!

       
  8. Mirela

    Aprilie 8, 2011 at 1:01 pm

    Buna, Scorpiuto! Oops, imi amintesc ca si eu am promis sa ma ocup de leapsa, e chiar interesanta. De plecat, am avut posibilitatea de exact trei ori si n-am plecat, poate vom pleca odata, dar nu definitiv. Asa ceva n-as face si inca nu pot sa spun exact de ce. Adevarul este ca ma simt realizata si aici, dar greutati cu…sistemul sunt gramada, asta nu se poate nega. De calatorit, in schimb, as calatori nonstop , impreuna cu ai mei! Mult success!

     
  9. papagigli

    Aprilie 8, 2011 at 2:46 pm

    Sorii explodeaza si babele se piaptana! 😆
    Scorpiuto, vrajeala cu „m-am nascut in Romania” n-are nici-o valoare-n univers. Ne-am nascut pe-o bomba, care poate exploda oricind. Ce conteaza pe ce parte a bombei iti duci viata? Motive sunt destule si mai subiective si mai obiective, si sa pleci si sa stai. Asa ca, traiti-va viata unde va e mai bine, ca-i una singura, as far as I’m concerned! 😉 Eu va urez sa reusiti!

     
    • scorpio72

      Aprilie 9, 2011 at 7:09 am

      Asta si caut Papa,sa gasesc locul unde ma simt mai bine cu fiul meu,fara sa mai sufar si sa-mi plang de mila fara sa fi facut ceva.
      Sper sa reusim,multumesc.

       
  10. Eveline

    Decembrie 17, 2011 at 5:00 pm

    Poate si pentru mama ta ?

     

au urcat o treapta

 
