RSS

Suflete mici (2)

06 Apr

Phii…ce de gugulici mici si pufoase…:))

 
23 comentarii

Scris de pe Aprilie 6, 2011 în Googălite adunate

 

23 de răspunsuri la „Suflete mici (2)

  1. coolnewz

    Aprilie 6, 2011 at 8:24 am

    :)) hotdogul e cel mai tare. Apropo de suflete mici, ai vazut site-ul ala unde urmaresc live cum ies niste pui de vultur din ou?

     
  2. Didina

    Aprilie 6, 2011 at 9:53 am

    Superbe! Aproape că-ți vine să le mănânci, ca pe cuțulache ăla din ultima poză, care pare gata pregătit pentru asta! 😀

     
    • scorpio72

      Aprilie 6, 2011 at 10:16 am

      asta stau in dubii daca e pui de teckel…:))

       
  3. dr. Lecter

    Aprilie 6, 2011 at 10:53 am

    saracutul, ala cu urechile cat foile de varza, zici ca e facut cu un liliac!

     
    • scorpio72

      Aprilie 6, 2011 at 11:02 am

      :)) e o specie de vulpe…

       
    • virusverbalis

      Aprilie 7, 2011 at 7:29 pm

      Doctoresa, am vrut sa postez ceva pe blogul tau si nu-mi intra postarea..La art cu divele..Imi cere in word press, da canci..

       
  4. abj

    Aprilie 6, 2011 at 11:16 am

    ho’dogu ala face toti banii :))
    pupam scorpiutza. ma duc sa te rasfoiesc, am lipsit mult sh-acu am ceva timp liber si recuperez, bântui blogurile dragi mie

     
    • scorpio72

      Aprilie 6, 2011 at 11:20 am

      :)) abj,ai cam mult de recuperat.
      dar ma bucur ca esti din nou prezent.

       
  5. redsky2010

    Aprilie 6, 2011 at 11:34 am

    foca, ia uite pufosheniaaaaa!!! 😀

     
  6. Ana lu' Manole

    Aprilie 6, 2011 at 12:55 pm

    Hai bre, ce sa manci din aratarea aia?! :))))
    Dragutei mai sunt! Ca toti puiii! 😀

     
  7. psipsina

    Aprilie 6, 2011 at 4:00 pm

    liliacu cela zici că-i vulpe? interesant!
    adevărul este că toţi puii când sunt mici au ceva frumos… apropo de pui, avem un vecin sfatos foc, pe când era mai micuţ a fost într-o zi la ţară şi a văzut scroafa cu purceluşi. întors acasă îmi povestea: ” am văzut pui de porc! ” tare mi-a plăcut expresia…

     
  8. daniel rus

    Aprilie 6, 2011 at 7:28 pm

    cel mai simpatic hot-dog pe care l-am vazut in viata mea. astia sunt vietati care incap si intr-o ceasca de cafea, dar a caror suflete nu incap nici intr-un tir

     
  9. papagigli

    Aprilie 6, 2011 at 8:17 pm

    E, uite cum va gudurati voi cind vedeti lighioanele astea mici! Daca am avea si noi lighioanele mici, nici nu ne-ati baga in seama. Asta-mi suna a discriminare 😆

     
  10. Alex

    Aprilie 6, 2011 at 9:40 pm

    Ce frumoşi sunt! Cel puţin ultimul…”hot-dog”, chiar că-ţi vine să-l mănânci. Dar şi „urechilă” e simpatic foc. Parcă are două parabolice! 😀

     
  11. virusverbalis

    Aprilie 7, 2011 at 6:55 pm

    Penultimu, parca-i radar.. :))

     
    • scorpio72

      Aprilie 7, 2011 at 6:58 pm

      acu daca stau sa ma uit bine la el..cam asa era si jami cand era mai mic si slab:))

       
  12. gabriela

    Aprilie 7, 2011 at 10:16 pm

    ce draguti si micuti sunt ei. 🙂

     

au urcat o treapta

 
