RSS

Atunci i-am condamnat pe toti la moarte.

05 Apr

Acum cateva zile se inchideau 66 de spitale din toata tara…

Aseara o stire m-a bulversat din nou:,,Bolnavii de cancer vor fi obligati să-şi cumpere citostaticele injectabile din spitale. Doar că în farmaciile unităţilor sanitare nu există pentru că nu s-au făcut încă licitaţiile”.

Ultima statistică a Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii situează ţara noastră pe locul 47 din 50. 205 români din 100.000 contractează această boală.
N-ar trebui totuşi să ne liniştim, spun specialiştii. Numărul bolnavilor de cancer ar putea atinge în viitor şi în ţara noastră cifre îngrijorătoare. Medicii estimează o creştere de la peste 40.000 de cazuri noi diagnosticate în 1994 la 68.000 în anul 2011.

Ma gandesc cat mai putem rabda?
Si mi-a venit in minte un titlu de film …,,Atunci i-am condamnat pe toti la moarte”.

 

Etichete:

9 răspunsuri la „Atunci i-am condamnat pe toti la moarte.

  1. coolnewz

    Aprilie 5, 2011 at 8:39 am

    da, cel mai probabil inca o chestie facuta cu … dosul! Insa probabil ca la baza masurii asteia sta faptul ca asa cum era pina acum se faceau niste abuzuri. Nu ca nu vor mai fi si in viitor …

     
  2. redsky2010

    Aprilie 5, 2011 at 9:22 am

    brrrr, eu muncesc sa-mi ridic moralul si tu… hai s-o luam pas cu pas, si-om vedea ce-o mai fi!

     
  3. Ana lu' Manole

    Aprilie 5, 2011 at 10:32 am

    clinicile particulare si-au marit brusc tarifele cu 80%…
    Ceea ce au facut- da, stiu, nu le mai pot tine- insa nu inteleg de ce n-au incercat parteneriate sau alte d-alea – e una din greselile cele mai mari facute pana acum, daca nu cumva cea mai stupida si idioata!

     
  4. psipsina

    Aprilie 5, 2011 at 10:52 am

    din păcate nu chiar acum, cu ultimele decizii ci chiar mai în urmă cu zeci de ani a fost semnată tacit această condamnare. ne plătim birurile, dările, în fiecare lună. dar de-o vreme mă rog tot mai mult să nu mă îmbolnăvesc niciodată. ceea ce se întâmplă acum este rezultatul unei indiferenţe a statului faţă de sănătatea poporului şi n-ar fi singura… 😦

     
  5. scorpio72

    Aprilie 5, 2011 at 10:57 am

    Eu am ales sa nu comentez deloc…pentru ca nu am ce!
    Tot ce am spus,am scris mai sus.
    In schimb,citesc cu mare interes comentariile voastre. Multumesc!

     
  6. virusverbalis

    Aprilie 5, 2011 at 5:52 pm

    In primul rand ,la esafod cu cei care ne-au guvernat si ne guverneaza!TULEMUMANCURRRRRR!

     
  7. Alex

    Aprilie 6, 2011 at 9:42 pm

    Este mult prea ruşinos ceea ce se întâmplă! Halal ţară „europeană”! Are dreptate Virusverbalis! Rămâne aşa cum a zis!

     
  8. Hapi. River_woman

    Aprilie 19, 2011 at 6:32 pm

    Scorpio, locuiesti in Romania?
    Si eu sunt foarte frustrata pe sistemul medical…..ii sprijin pe ai mei dar ma intreb ce fac cei care nu au nici un sprijin?
    Nu sunt de acord cu inchiderea spitalelor dar nici nu imi place faptul ca in multe unitati din municipii resedinte de judet- cadrele sunt nepregatite, plictisiste, sictirite…..Uneori un astfel de comportament te poate costa viata.
    Si ma intreb daca e mai rau sa inchizi spitalul sau sa nu investesti deloc in formare profesionala , materiale, management

     

au urcat o treapta

 
