RSS

Provocarea papala-Lut

28 Mar

Lut.
Lut modelat,
În mâini de bărbat.
Copil încercată,
Matură schimbată.
Lut.
Lut modelat,
În mâini de bărbat.
Schimbare de viață,
Iubire, speranță.
Lut.
Lut modelat, ceramizat,
Sfărâmițat,împrăștiat.
Lut.
Lut modelat,
În mâini de bărbat
Viață, iubire, visuri mii.
Iluzii, dezamăgire, cioburi fâșii.
Lut.
Lut modelat,
În mâini de OLAR.
Lutul e o apă
Ascunsă sub pleoapă.
Lutul e geană
Sau este o trăire.
Este o formă
Sau e nemurire.
OLARUL l-a luat
Și i-a cântat.
În lut el a pus
Multă putere
Și multă durere.
I-a dat suferință
Și multă dorință.
Apoi ușor i-a dat un sărut,
L-a mângâiat și i-a cerut,
Să nu se sfărâme
Și să se adune.
Și să nu crape,
Să curgă pe ape..
Lut modelat,
Lut.

Celelalte provocari:

http://pisica07.wordpress.com/2011/03/28/lut/

http://anavero.wordpress.com/2011/03/28/epigrame-si-aforisme-despre-lut/

http://v2valmont.wordpress.com/2011/03/27/lut-amorf-si-arta/

http://labulivar.wordpress.com/2011/03/28/lut/

http://irenadaiana.wordpress.com/2011/03/28/provocare-de-la-papa-lut/

 

Etichete: ,

20 de răspunsuri la „Provocarea papala-Lut

  1. coolnewz

    Martie 28, 2011 at 8:13 am

    cum ar veni Pygmalion si Galateea … by Scorpio! 🙂

     
  2. Pingback: lut « psipsina
  3. virusverbalis

    Martie 28, 2011 at 8:19 am

    „Lut modelat,
    In maini de barbat
    Viata,iubire,visuri mii.
    Iluzii,dezamagire,cioburi fasii.” Multumesc pentru versurile frumoase! :))

     
  4. anowen

    Martie 28, 2011 at 8:59 am

    nah, cu versurile astea mi-ai aburit ochelarii si nu mai pot sa inchid pagina.

     
  5. psipsina

    Martie 28, 2011 at 12:24 pm

    te-am citit de dimineaţă şi de atunci tot port o senzaţie aparte: îmi pare că un olar necunoscut a fost pe-aici şi a lăsat o incantaţie celtă, magică, specială…
    astăzi îţi zâmbesc şi citesc, recitesc, recitesc… mă apropii şi mă depărtez, fac un pas înapoi şi nu pot sta deoparte…

     
    • scorpio72

      Martie 28, 2011 at 4:20 pm

      psi,nu aveam de gand sa scriu provocarea,nu ma simteam in stare,insa am luat pixul si totul a ,,curs” de la sine…
      Cred ca sunt ,,buna” in momente din acestea…:)))

       
      • psipsina

        Martie 28, 2011 at 6:41 pm

        chiar eşti! fără ghilimele. şi chiar cred că aşa se scrie de fapt…. de la sine. promit să-ţi dăruiesc un stilou 🙂 asta ca să fiu sigură că nu renunţi.

         
  6. Alexandru

    Martie 28, 2011 at 1:46 pm

    Foarte frumoase versuri! Lutul căruia Olarul i-a cântat, s-a transformat în …trăire şi nemurire! Faine gânduri!
    O zi bună!

     
  7. Emiru

    Martie 28, 2011 at 5:20 pm

    Mie imi pare ca LUTUL asta e nationala de fotbal. Ce va intra pe mana lui OLARoiu 😆

    Smile!!! In alta ordine de idei, versurile sunt superbe, is io care nu pot fi serios 🙂

     
  8. papagigli

    Martie 29, 2011 at 10:53 pm

    Sunt in dubiu. Ori e vorba de ce-a fost si nu mai este, ori e o poveste materna, c-o apa, ascunsa sub pleoapa…
    Iar finalul are o dinamica debordanta, care contrasteaza izbitor cu duiosia semnificatiei, dar ciudat, fara a deveni strident, suparator, ba dinpotriva, nespus de atragator 😉 Finalul mi-a placut tare mult, realmente!

    I-a dat suferinta
    Si multa dorinta.
    Apoi usor i-a dat un sarut,
    L-a mangaiat si i-a cerut,
    Sa nu se sfarame
    Si sa se adune.
    Si sa nu crape,
    Sa curga pe ape..

     
    • scorpio72

      Martie 30, 2011 at 7:35 am

      Papa, ,,Lutul” sunt eu si vorbeste despre mine…insa apoi mi-am dat seama ca oricine se poate regasi…e viata insasi…
      Daca poezia a facut ca macar o persoana sa vibreze,inseamna ca si-a atins scopul.

       
  9. Pingback: lut
  10. Pingback: lut | psi-words

au urcat o treapta

 
