RSS

Provocare papala-Contraste

21 Mar

Eu spun cald, iar tu simți rece,
Eu simt iubire, ție îți trece.
Tu spui munte, eu vreau mare,
Tu la umbră, eu la soare.
Eu vreau dragoste și romantism,
Tu privești totul cu scepticism.
Eu îmi doresc raze de soare, lumină, stabilitate,
Tu îți dorești doar libertate.
Tu gândești ,,e tânără, sexi, frumoasă”,
Gândul meu este să fiu devreme acasă.
Tu spui party, nebunie, bere,
Eu știu că nu îmi fac plăcere.
Eu trăiesc limpede, cu capul pe umeri,
Tu vrei concedii, Harley, fete cu nuri tineri.
Eu fac planuri să nu fie risipă,
Tu spui că vrei să trăiești clipa.
Optimism, realitate, speranțe vaste,
Frici, îndoieli, angoase, doar… contraste.

Celelalte provocari papale:

http://v2valmont.wordpress.com/2011/03/20/contraste/

http://verovers.wordpress.com/2011/03/21/frunza/

http://redsky2010.wordpress.com/2011/03/21/contraste-comportamentale/

http://pisica07.wordpress.com/2011/03/21/contraste/

http://labulivar.wordpress.com/2011/03/21/contraste/

 

Etichete: ,

15 răspunsuri la „Provocare papala-Contraste

  1. coolnewz / Ratatouille

    Martie 21, 2011 at 9:19 am

    Deh … asa suntem noi, barbatii! O sa incerc sa rescriu rindurile astea privind din partea cealalta! 😉

     
  2. redsky2010

    Martie 21, 2011 at 9:19 am

    hmmm, asta suna a despartire sau a relatie cu nabadai 😉

     
  3. psipsina

    Martie 21, 2011 at 10:26 am

    măăăă şi cât am aşteptat ziua de luni! 🙂
    faină perspectivă. e tot mai amuzantă joaca noastră şi tu scrii tot mai fain. îmi plăcu.

     
  4. virusverbalis

    Martie 21, 2011 at 11:07 am

    El carpe diem si tu….
    Io cand te citesc,
    Nu ma plictisesc..
    Asa ca, dai zor,
    Ca mi-e tare dor..! :))

     
    • scorpio72

      Martie 21, 2011 at 11:13 am

      mai Vv sentimentul ie reciproc,mai putin cu doru ala…:))

       
  5. papagigli

    Martie 21, 2011 at 12:18 pm

    Scorpiuto,
    citindu-te, ma mir c-ati reusit sa stati chiar si-o zi impreuna. adica erati complet pe dos. ciudat, cu toate astea v-ati iubit

     
  6. Alex

    Martie 22, 2011 at 1:40 pm

    Foarte frumos ai surprins problema …contrastelor! Mi-a placut mult poezia.

     

au urcat o treapta

 
