RSS

8 Martie

08 Mar

Sarbatorita in cateva tari,vreo 50 la numar…Stiu ca in Austria este zi libera,la noi…habar nu am,dar nu cred.
Eu am asociat 8 martie ,mereu cu ziua mamei mele..Apoi cu cea a femeilor insa nu stiu de ce,dar eu nu prea m-am simtit inclusa in ziua asta. Nu am simtit nici o vibratie,nici o bucurie suprema..e doar 8 martie,o zi.
Dar diseara,ca sa intru in atmosfera ma fac frumoasa si plec cu fetele (vreo 20) la restaurant,sa ne simtim bine.Fiul meu a zis ca macar odata sa fiu si eu in stare sa vin ,,matolita” de undeva…
Dar…voua dragelor care ma cititi si pe care va cunosc si tie,mami meu…va urez un 8 Martie superb.

Nu pot sa nu ma gandesc si la barbatii de langa noi,cum se chinuiesc ei sa ne faca pe plac..:))

Si la fiul meu,care in exces de zel,a printat asta si mi-a atarnat-o pe perete ..:))

 
22 comentarii

Scris de pe Martie 8, 2011 în Diverși picurici

 

22 de răspunsuri la „8 Martie

  1. gabriela

    Martie 8, 2011 at 11:31 am

    e frumos la tine pe blog, de 8 Martie. Sa iti zambeasca primavara in fiecare zi si sa te bucuri de toate frumusetile pamantului. E si ziua ta. La multi ani, cu drag!

     
  2. scorpio72

    Martie 8, 2011 at 11:42 am

    Multumesc Gabitza.

     
  3. coolnewz

    Martie 8, 2011 at 11:45 am

    wow!! serios, e zi libera? Pentru ca este 8 Martie sau pentru ca este carnaval?

     
  4. Traian

    Martie 8, 2011 at 11:56 am

    …Si de la unchiu’ Traian, tot binele si frumosul din lume ! Primesti ?

     
    • scorpio72

      Martie 8, 2011 at 11:59 am

      Primesc nea Traiane,primesc….cum sa nu!
      Eu nu stramb din nas,la mine e primit!

       
  5. Mirela

    Martie 8, 2011 at 12:17 pm

    Scorpiuțo, ai un băiat pe cinste! Nu numai frumos, dar și isteț. Ia să te văd matolită deseară!
    La mulți ani cu iubire și fericire! 🙂

     
  6. irenadaiana

    Martie 8, 2011 at 12:45 pm

    La multi ani , scorpiuta mea draga!

     
  7. psipsina

    Martie 8, 2011 at 12:56 pm

    la mulţi ani, draga mea. să îţi fie viaţa asemeni unei dimineţi însorite de martie şi să porţi mereu în suflet primăvara.
    http://www.youtube.com/watch?v=_MGAd4ABT0s&feature=related
    o zi frumoasă, o viaţă frumoasă îţi doresc din tot sufletul.

     
  8. Alexandru

    Martie 8, 2011 at 6:20 pm

    La mulţi ani frumoşi şi fericiţi! 🙂

     
  9. dr.Lecter

    Martie 8, 2011 at 6:36 pm

    deci crede-ma fii-tu are dreptate!!!! matoleste-te, nu neaparat ranga, dar matoleste-te. noi am iesit sambata seara, la restaurant, fara barbati, deoarece erau in lume cu afaceri, si de-aia n-am mai putut noi, si am petrecut in cadru (dez)organizat, de belea! toate erau cu barbatii, ele ca(z)nice, ei sefi de post, de trust, sau de inspectorate, stateau ca niste pupeze constipate, dar noi am petrecut de am rupt! lasa-te dusa de petrecere!

     
    • scorpio72

      Martie 9, 2011 at 8:32 am

      Asta am si facut Lectere,dar matolita nu am venit,nu se prinde frate…
      Si am fost cam 300 de muieri cu totul.
      Iti dai seama ce destrabalare..:))

       
  10. tink3rbe11

    Martie 8, 2011 at 8:37 pm

    Probabil esti deja la petrecere…ei asta e ..mai tarziu dar decat niciodata..
    La multi ani si tie si o primavara minunata si plina de bucurii si fericire.
    Petrecere frumoasa!

     
  11. papagigli

    Martie 9, 2011 at 3:49 pm

    scorpionule, ce 8 martie proaspat ai postat ! Sper ca te-ai distrat aseara si ca esti in stare de functionare 😉
    Inca o data, la multi ani cu sarbatori sarbatorite! 😉

     
    • scorpio72

      Martie 9, 2011 at 6:26 pm

      m-am distrat,a fost chiar frumos si vreo 300 de muieri cu totul :))…

       

au urcat o treapta

 
