RSS

Duzina de cuvinte-Recital

05 Mar

Pe la cinci dimineata,incepe un mare recital.Ma gandesc ca e o farsa si incerc sa mai adorm.Insa sunetele scoase precum bluesul cantat de negrii,nu ma lasa.
Imi indes o perna peste urechi si ma intorc pe partea cealalta.Gesturi inutile!Domnul,care arata de zici ca poarta un taxido ,incepe sa defileze peste mine.Si imi canta mai abitir la ureche,ca si cum l-as fi apucat de bijuterii.Si cum am destule minusuri, jur ca as face-o!
E prea dimineata si am ochii carpiti de somn.Ma ridic din pat,cu o fata anosta si incercand sa raman adormita  ma indept spre baie.Vine dupa mine si incepe sa toarca,imbratisandu-mi picioarele.
Ok,il iubesc si eu,dar mi-e al dracu de somn,asa ca ies si il las acolo,disparut in ,,decoruri”. Sa-si faca scena din cada si cortina din perdea,sa cante cat o vrea..eu ,,mascula predominanta” :)) nu vreau sa il ascult.
Ma preling in pat si ma fura somnul,in ,,triluri” de Jamal.
Insa nu dureaza mult si incepe sa tipe soneria de la telefonul lui fimiu.
,,Buna dimineata”..ah…o noua zi incepe,ma rog sa fie insorita si mai buna ca cea de ieri.
Si ma gandesc ca maine dimineata o iau de la capat.
Suna patetic,nu?

Unde mai puteti citi:

http://v2valmont.wordpress.com/2011/03/04/duzina-de-cuvinte-oscar-anglo-circumcis/

http://mirelapete.dexign.ro/2011/03/duzina-de-cuvinte-un-cuplu-invidiat/

http://labulivar.wordpress.com/2011/03/05/duzina-de-cuvinte-5/

http://redsky2010.wordpress.com/2011/03/05/duzina-de-cuvinte-o-farsa/

http://pisica07.wordpress.com/2011/03/05/duzina-de-cuvinte-predominanta-este/

http://gabrielailies.wordpress.com/2011/03/05/duzina-de-cuvinte-un-cuplu-de-invidiat/

http://anaveronica.wordpress.com/2011/03/05/despre-utilitatea-calatoriilor-al-cincilea-episod-din-elucubratia-cu-12-zombi-si-12-cuvinte-impuse/

 

Etichete: ,

17 răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Recital

  1. Mirela

    Martie 5, 2011 at 9:43 am

    Scorpio, e absolut SEDUCATOR! M-ai vrajit cu textul acesta, e chiar…pisicos, asa ca m-am indragostit de duzina si de motanul tau. Trebuie sa i-l prezint Serafinei! Felicitari cu carul! 🙂

     
    • scorpio72

      Martie 5, 2011 at 9:56 am

      Multumesc Mirela!
      Ps…Azi dimi a fost din nou inchis in baie :)).

       
  2. virusverbalis

    Martie 5, 2011 at 10:22 am

    Mai ,ce-mi place mitzu tau! :))

     
  3. psipsina

    Martie 5, 2011 at 10:29 am

    îl iubesc pe jamal pentru că este al tău. ştii, nu? pisicile sunt animale minunate, speciale… păstrează aceste amintiri în suflet. cândva vor preţui mult, foarte mult.

     
  4. buimacii

    Martie 5, 2011 at 11:18 am

    Sunt papa, dar din motivele prezentate pe blogul meu, sunt nevoit sa intru pe la buimaci 😀
    M-ai timpit cu usurinta ta de-a folosi cuvintele respective. Misto de tot!

     
  5. redsky2010

    Martie 5, 2011 at 12:51 pm

    m-ai facut sa rad, mi te si inchipui carpita de somn si dand marunt din buze 😀

     
  6. gabriela

    Martie 5, 2011 at 1:26 pm

    ce nu face omul pentru pisica lui. 🙂

     
  7. psipsina

    Martie 5, 2011 at 2:14 pm

    oare ăsta este jamal?
    http://www.youtube.com/watch?v=4DKBBcSr2iI&feature=relmfu
    o fi extenuat de postul al cărui erou este!

     
    • scorpio72

      Martie 5, 2011 at 7:58 pm

      :)) exact de la secunda 0 pana la 44!!!! Ce tare….

       
  8. anowen

    Martie 5, 2011 at 2:41 pm

    dupa ce a castigat 20mil de rupii, jamal s-a apucat de cantat blues. io-te la el, cioroi vopsit motan! 😆

     
  9. Alex

    Martie 5, 2011 at 9:42 pm

    Frumos foc, cotoşmanul!
    Azi dimineaţă, deşi voiam să dorm mai mult, am avut „concert” pisicesc. Nuntă mare în spatele blocului! Iar un Pavarotti cu coadă şi mustăţi, aşa mai miorlăia către cadânele din zonă… Mi-a fugit şi somnul şi cheful să mai trândăvesc în pat. Sunt curios ce va fi mâine?! 😀

     
    • scorpio72

      Martie 6, 2011 at 9:27 am

      nu stii ca nunta tine trei zile si trei nopti? :))

       

au urcat o treapta

 
