RSS

Remember 1977

04 Mar

4 martie 1977

Hainuta verde

 

 
 

5 răspunsuri la „Remember 1977

  1. coolnewz

    Martie 4, 2011 at 10:41 am

    si eu imi aduc aminte, ca prin ceata, cum stateau femeile cu mina la gura noaptea pe strazi si se inchinau …

     
  2. psipsina

    Martie 4, 2011 at 11:43 am

    urâte amintirile acestea. nici nu vreau să mă gândesc la ele… eu aveam opt ani şi, cum am spus şi la papa, ai mei îl uitaseră în casă pe fratele meu care dormea. ce urlete a scos mama atunci!!!
    eu îmi doresc să fim feriţi de aşa ceva şi noi şi ai noştri…

     
    • scorpio72

      Martie 4, 2011 at 11:46 am

      sunt totusi amintirile noastre.
      asa este,ar fi bine sa nu mai fie.

       
  3. dr.Lecter

    Martie 4, 2011 at 2:08 pm

    atunci am realizat, la 10 ani, duritatea si stapanirea mea de sine, in fata dezastrului. nu am scos un sunet, nu m-am panicat, am iesit intr-o tacere si am ramas intr-o incremenire de piatra, in fata casei, iar dupa aia, cu tata de mana, m-am dus sa vad scoala, care era rasa, prabusita la pamant.
    chestia asta , si inundatiile din 75, au lasat niste urme grele in sufletul meu, tocmai pentru ca nu stiu sa ma manifest panicard, ori, asta te ajuta psihic sa depasesti.
    afurisita de fire organizata ce am, ca eu gasesc timp, spatiu si stare sa salvez intai ce e de salvat, pentru ca apoio sa parasesc locul dezastrului. sau sa ma concentrez pe o un indemn interior: lasa, Tenti, trece de la sine, stai calma!

     
  4. tink3rbe11

    Martie 4, 2011 at 8:44 pm

    Eram mult prea mica atunci dar imi imaginez panica ta …a tuturor

     

au urcat o treapta

 
