RSS

Vortexul vietii

23 Feb

De unde incepi si unde te opresti? Te repeti? O iei de la capat? Mergi inainte?Te intorci inapoi?Ajungi intr-un final unde ti-ai propus?
Pe dracu! O iei mereu de la capat si simti ca nu se mai termina..ai senzatia aia de deja-vu.
Deja cuvintele acelea le-ai mai auzit de la un altul.Oare toti si-au propus sa rostesca in cor aceeasi placa?
Cred ca ar trebui sa le spuna cineva ca noi femeile, am auzit de n-spe mii de ori explicatii puerile si ca dorim ca macar odata,doar o data,sa nu triseze si sa spuna ,,de ce”.E atat de simplu si nu toate am continua cu cerutul explicatiilor,ca nu suntem batute in cap chiar toate si nici ciudate si nici nehotarate.Putem accepta si fara sa incercam sa ne agatam ca scaiul de oaie…
Eu cred ca viata e un mare vortex…

 
21 comentarii

Scris de pe Februarie 23, 2011 în De-ale mele...personale

 

21 de răspunsuri la „Vortexul vietii

  1. virusverbalis

    Februarie 23, 2011 at 9:09 am

    Ii mai ungem rotitele cand scartaie…Da uneori scartaie al reac de tare… :))

     
    • scorpio72

      Februarie 23, 2011 at 9:10 am

      da..sa stii :))
      Vv,multumesc pentru Doors!

       
  2. redsky2010

    Februarie 23, 2011 at 9:53 am

    spunea murphy sa nu pui o intrebare cand exista macar un raspuns care nu-ti va placea. poate nici nu conteaza „de ce”-ul ci ce vrei sa faci mai departe. expicatiile te fac sa mai suferi odata, dar poate gresesc.
    o zi calduroasa!

     
    • scorpio72

      Februarie 23, 2011 at 9:58 am

      dimpotriva..cateva ,,de ce-uri” au primit raspuns si am inteles.
      insa pentru multe altele…exista doar un scarpinat in cap..:))

       
  3. psipsina

    Februarie 23, 2011 at 11:27 am

    ba eu nu cred că viaţa e un mare vortex. chiar dacă dăm impresia de spirală, ea este ascendentă, cu condiţia să învăţăm lecţiile vieţii. altfel, da, le repetăm.
    trebuie neapărat să întrebăm de ce? uneori răspunsul este închis în întrebare, uneori el nu există… şi uneori chiar nu ne-am dori să îl aflăm. cam aşa cred.

     
  4. Alex

    Februarie 23, 2011 at 1:34 pm

    Interesantă comparaţia cu vortexul. Mă gândeam că la unii viaţa este o adevărată…tornadă! Viteze ameţitoare şi pericole ameţitoare. Fiecare îşi ştie iureşul său…

     
  5. Marian S

    Februarie 23, 2011 at 1:51 pm

    Ia uite, Dom`ne, toată lumea are ceva de comentat azi despre viaţă, despre probleme de viaţă… Hai să comentez şi eu, cu tupeu şi eventual cu folos:
    Am schimbat site-ul de referinţă din „semnătura„ mea. Doar 5 minute de lectură şi vă veţi lămuri de ce. Rog să fie schimbat şi la blogroll. Cu speranţa că modificarea va fi de scurtă durată, evident.

     
    • scorpio72

      Februarie 23, 2011 at 3:12 pm

      am schimbat Marian …
      imi pare rau..

       
  6. Altcersenin

    Februarie 23, 2011 at 7:47 pm

    De ce -urile mele sunt adresate cuiva mai sus, care chiar nu poate sa-mi raspunda in mod normal … si am renuntat sa mai astept, in schimb am incercat sa-mi raspund eu singura, acolo, unde cineva nu raspunde… alta-i vorba ca raspunsul care mi-l dadeam nu intotdeauna imi placea

     
  7. dr.Lecter

    Februarie 23, 2011 at 11:27 pm

    da, seamana si a vortex, desi nu m-am trezit din zgaltaiala, in alt loc, sau in alt timp… poate mai mult cu rasnita de cafea, seamana viata. te face bucati, te face pulbere, dar tot tu esti.

     
  8. eumiealmeu

    Februarie 24, 2011 at 9:24 am

    mă amuză că spui asta. eram în tramvai şi am auzit pe cineva (erau doi tineri care discutau ca doi bătrâni): vortexu mamii ei de viaţă… 🙂

     
  9. silavaracald

    Februarie 24, 2011 at 11:55 am

    Măi, asta cu vortexul vieții, spusă de tine așa cum o spui, sună așa… a înjurătură. :)))))))))
    Văd că și altora (lui eumiealmeu, de pildă).

     
    • scorpio72

      Februarie 24, 2011 at 11:58 am

      daaa :))..mi se umple gura cand spun vortex…:))..

       
  10. tink3rbe11

    Februarie 24, 2011 at 8:46 pm

    Viata e un labirint si in fiecare zi plecam pe cate o alta carare.
    Iesirea?
    O cautam mereu
    Ai dreptate!

     
    • scorpio72

      Februarie 24, 2011 at 8:59 pm

      hm…uite cum se naste o alta filozofie..unde e iesirea?

       
  11. tink3rbe11

    Februarie 25, 2011 at 7:30 pm

    Probabil ca e undeva sau probabil ca este cate o iesire mereu din toate. numai ca noua oamenilor ne plac ramificatiile ,complexitatile si atunci in loc sa iesim …ne intoarcem si mai cautam .

     
    • scorpio72

      Februarie 25, 2011 at 7:41 pm

      Probabilitatea este 50/50..sa folosim o singura iesire in loc de mai multe sau sa facem drumul inapoi.

       
  12. papagigli

    Februarie 25, 2011 at 10:29 pm

    Fetelor, despre ce virtejuri vorbiti voi, ca daca e vorba de tltlu, nu-i decit o intrare, care nu depinde de noi, si o singura iesire pe care o putem trage mai aproape de intrare, daca asta ne e voia 😉

     

au urcat o treapta

 
