RSS

Angoase la limita suportabilului.

21 Feb

M-am trezit buimacita si neodihnita de angoasele care nu imi dau pace si se invart in jurul meu precum ielele.Toata noaptea mi-am petrecut-o intre semitrezie si vise,intre multe ,,de ce-uri”.Pentru ca atunci cand sunt nerostite,vin ca niste gheare descarnate si ti se infig in creier.
Imi simt sufletul sfasiat in mii de bucati.Sunt sentimentele mele imprastiate prin inima.Apoi inima mi-a pleznit in mii de cioburi si eu stau sa le adun in cupa vietii.Tin cupa in mana si ma ghemuiesc,strangand in jurul meu teama.
,,sunt clipe in viata mea,cand ti-as spune tot ce simt,
dar stiu ca n-ar conta..tu nu m-ai asculta.
sunt clipe in viata mea,cand imi plange inima
dar stiu…iubesc un suflet pustiu.”
M-a invins? Nu stiu !Incerc sa ma mint ca am invins!
Mi-am dat seama ca totul se repeta,dar este inca la limita suportabilului.Vad ca inca mai pot respira fara sa ma doara chiar asa de rau.Iubirea creaza dependenta.Viciile creaza dependenta,deci iubirea este un viciu.Iar eu refuz sa fiu o femeie cu vicii.
Am inteles in sfarsit ca pentru a ma vindeca si merge mai departe,trebuia sa ii dau drumul fara a ma mai simti obsedata emotional.
As putea invata sa ma bucur pentru noua lui viata..da..as putea invata.
As putea sa incerc sa nu il mai compatimesc,insa imi place sa cred ca am dreptate.Am obosit..
Inchid ochii si vad cu gandul ,clovnii care topaie in jurul meu,in jocul lor fals.Au fete care in nici un caz ma vor face sa zambesc,ba chiar imi inspira mila.Si frica.
Nu imi plac clovnii care nu stiu sa te faca sa razi.Iar el este un clovn care m-a facut sa plang.
Nu mai vreau clovni in jurul meu,asa ca am deschis ochii..respir adanc…cuvintele mi-au zgariat si insangerat ce a mai ramas din suflet…
Nu imi plac barbatii care indiferent de varsta,nu s-au maturizat si cauta toata viata ,,femeia aceea”, sfarsind singuri.
Nu imi place haosul si aventura cu toate ca le-am incercat…
,,Ich wünsche deine Ruhe finden.Ich verzeihe dir weil ich mich selbst verziehen habe.”
Da..inca este totul la limita suportabilului…iar eu vreau sa ma vindec.

Alte ,,limite ale suportabilului”:

http://v2valmont.wordpress.com/2011/02/20/la-limita-suportabilului/

http://redsky2010.wordpress.com/2011/02/21/la-limita-suportabilului/

http://verovers.wordpress.com/2011/02/21/la-limita-suportabilului

http://pisica07.wordpress.com/2011/02/21/la-limita-suportabilului/

http://eclpsademart.wordpress.com/2011/02/21/la-limita-suportabilului/

http://labulivar.wordpress.com/2011/02/21/la-limita-suportabilului/

 

Etichete: ,

20 de răspunsuri la „Angoase la limita suportabilului.

  1. redsky2010

    Februarie 21, 2011 at 9:23 am

    e greu, dar nu imposibil. mi s-a spus candva „daca crezi ca merita, plangi dupa el, daca nu…mergi mai departe!” mi-au trebuit niste ani sa-i dau dreptate omului ala.
    hai o saptamana buna sa ai!

     
  2. virusverbalis

    Februarie 21, 2011 at 10:28 am

    Scorpiuto,nici mie nu-mi plac clovnii..Pe vremuri erau paiatele..Au arena lor , noi ii putem evita…

     
  3. anowen

    Februarie 21, 2011 at 11:23 am

    dualitatea da nastere clovnilor imaginari. care e. si care ne chinuie gandurile. dar si noi iubim viata. 🙂

     
  4. virusverbalis

    Februarie 21, 2011 at 1:56 pm

    Se pare ca ai dovedit gripa..Esti in tonus.. :))

     
  5. Mirela

    Februarie 21, 2011 at 2:53 pm

    Buna scriitura Scorpiuto! „Nu imi plac clovnii care nu stiu sa te faca sa razi.Iar el este un clovn care m-a facut sa plang.”…Asa este, clovnii astia nici de…clovni nu-s buni! Felicitari! 🙂

     
  6. psipsina

    Februarie 21, 2011 at 3:10 pm

    draga mea, garcia marques avea nişte vorbe care vreau să ţi le aduc în dar, în completarea postului tău frumos:
    1. cine te iubeşte cu adevărat nu te va face să plângi
    2. nu plânge că s-a terminat ci bucură-te că s-a întâmplat

    te îmbrăţişez…

     
  7. Georgiana

    Februarie 22, 2011 at 12:38 am

    Frumos ai scris, Scorpiuto. Nu’mi doresc decat sa-ti fie bine!
    Te pup.

     
  8. scorpio72

    Februarie 22, 2011 at 8:19 am

    MULTUMESC tuturor pentru gandurile frumoase si ,,incurajari”.
    Nu am comentat,pentru ca..nu era loc de explicatii…

     
  9. silavaracald

    Februarie 22, 2011 at 9:00 am

    Nici nu e cazul de explicații.
    Dacă ai decis că vrei să te ”vindeci”, așa va fi. Oricum, suferința provocată de cineva se estompează după un timp, apoi dispare. Se auto-consumă.

     
  10. dr.Lecter

    Februarie 22, 2011 at 3:21 pm

    ce+ar fi sa devii o angoasa pentru angoasele tale? s-ar retrage, ai sa vezi!
    ti+a lasat cineva la mine in comentarii, o explicatie pentru problema pe care o ai la caseta de comentarii

     
    • scorpio72

      Februarie 22, 2011 at 5:26 pm

      e posibil ,Lecter..e posibil.
      am vazut si scris..

       
  11. Ana lu' Manole

    Februarie 22, 2011 at 6:32 pm

    N-om iesi noi din iarna asta?! Om iesi…
    M-ai pus la invingatoare…dar oare sunt?! De ceva vreme am mari dubii…

     
    • scorpio72

      Februarie 22, 2011 at 7:08 pm

      toate suntem..in felul nostru,mai mult sau mai putin!

       
  12. virusverbalis

    Februarie 22, 2011 at 8:31 pm

     
  13. cleo

    Martie 14, 2013 at 3:00 pm

    Cred ca eu sunt in categoria femeilor care cauta toata viata ” acel barbat”…..si cred ca o sa sfarsesc……singura ?!

     
    • Scorpio

      Martie 15, 2013 at 10:14 pm

      Nu…o sa vina spre tine fericirea atunci cand tu nu mai cauti nimic…. Crede-ma!

       

au urcat o treapta

 
