RSS

Carnaval.

20 Feb

Luata cu alte ganduri si ,,provocari”,am uitat ca zilele acestea s-au desfasurat si in Austria o gramada de ,,Fasching-uri”,adica o gramada de defilari de oameni si mergatoare pe patru roti,in ceea ce se numeste un carnaval traditional.Patru ani de zile,nu am lipsit de la niciunul,mergeam sa vedem defilarea si apoi ne retrageam in vreun bar,unde alaturi de fanfarele de la diferite scoli,cantam,beam si..dansam pe mese (nu eu..toata lumea). Eu ma bucuram pentru ca,atunci cand defilau,pe langa spectacolul mastilor,aruncau cu dulciuri si sincera sa fiu,eu in loc sa tin paharul cu vin fiert in mana,fugeam sa strang bamboane :)).De..copilul din mine…

 
13 comentarii

Scris de pe Februarie 20, 2011 în Diverși picurici

 

13 răspunsuri la „Carnaval.

  1. papagigli

    Februarie 20, 2011 at 12:23 pm

    scorpiuto
    precizarea de la „table dance”, ai facut-o pentru a nu da loc la interpretari? 😆
    Mistoace pozele cu muntii pe fundal!

     
    • scorpio72

      Februarie 20, 2011 at 2:18 pm

      Absolut…iti dai seama ca apoi sareau seniorii :))..

       
      • papagigli

        Februarie 20, 2011 at 2:27 pm

        Eu deja-mi facusem avint de imaginatie 😉 Dar de la mine sigur te-ai fi asteptat la asa ceva 😀

         
  2. virusverbalis

    Februarie 20, 2011 at 7:01 pm

    Pe mese io nu jucam,
    Bombonele degustam…
    In pauze mai cantam,
    Chiar si-o halba noi mai beam.. :))

     
  3. redsky2010

    Februarie 20, 2011 at 8:41 pm

    hmm, ce amintiri frumoase! oamenii astia stiu si au cu ce sa se distreze!

     
  4. dr.Lecter

    Februarie 20, 2011 at 10:07 pm

    te si costumai, in ceva special, sau doar organizatorii purtau costume?

     
    • scorpio72

      Februarie 21, 2011 at 7:57 am

      te costumai cum doreai..
      din pacate eu ,noi nu am purtat niciodata costume :((

       
  5. Georgiana

    Februarie 22, 2011 at 12:47 pm

    iubesc Austria!

     
  6. coolnewz

    Martie 10, 2011 at 11:06 am

    ha! foarte tare! pozele sunt din Austria?

     

au urcat o treapta

 
