RSS

Duzina de cuvinte-Adevaraciuni

19 Feb

Am mai povestit pe aici cate ceva,acum revin cu cateva pareri personale despre statutul femeii straine in alta tara.Nu stiu ce se intampla in alte tari,insa pe unde am fost am observat ca exista prejudecati si o straina care apare pe acolo,devine un potential pericol.Pentru femeile de acolo.
O femeie aparuta intr-o tara straina,este evident catalogata drept accesibila.Nu conteaza ca este venita la munca,in vacanta sau la studii.
Din capul locului va fi inconjurata de seniori care se cred buricul pamantului.Bineinteles ca femeia,are de ales:
-ii injura zambind si devine inabordabila si atunci este catalogata frigida :)).
-le explica lingailor scopul venirii acolo si nu ii mai baga in seama,vazandu-si de treburile ei.
-cade la pace cu vreunul si accepta o cafea,ca sa nu para ciudata ci cool.
-accepta mai multe invitatii si deja viseaza o nunta cu respectivul,care pe moment pare rupt de realitate.Se vede direct pe o treapta superioara si cu mai multe sanse de a obtine niste facilitati legale.Nu conteaza ca respectivul are probleme,este schiop,ciung,cu tuberculoza sau urat..actele primeaza.
Probabil, cate una in visele ei,crede cu atata intensitate ca poate seniorul este bogat,incat se si vede vaduva vesela si bogata.
La 99% din cazuri rezulta ca e fals si de multe ori visul se termina tragic,cand familia ramasa ii da un sut in dos,iar ea se simte ca si cum o caramida a lovit-o in moalele capului.Si isi plange apoi in stanga si in dreapta nedreptatea.
Sunt foarte rare cazurile in care,il intalneste pe printul cel frumos calare pe calul cel alb,care vine si o ia sa o duca in palatul cel maret,pentru a trai fericiti pana la adanci batraneti.
Dar asta este doar o poveste….

Unde mai puteti citi ,,Duzina de cuvinte”:

http://v2valmont.wordpress.com/2011/02/18/duzina-de-cuvinte-la-traviata-satirizata/

http://pisica07.wordpress.com/2011/02/19/duzina-de-cuvinte-inima/

http://redsky2010.wordpress.com/2011/02/19/duzina-de-cuvinte-senectute/

http://eclpsademart.wordpress.com/2011/02/19/duzina-de-cuvinte/

http://labulivar.wordpress.com/2011/02/19/duzina-de-cuvinte-3/

http://anaveronica.wordpress.com/2011/02/19/nemernicul-de-cloata-al-treilea-episod-din-elucubratia-cu-12-zombi-si-12-cuvinte-impuse/

 
21 comentarii

Scris de pe Februarie 19, 2011 în Duzina de cuvinte și Provocările

 

Etichete:

21 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Adevaraciuni

  1. virusverbalis

    Februarie 19, 2011 at 9:25 am

    Da sa stii ca ai dreptate in ce scrisesi..Da si cand da lovitura…Burj Al Arab scrie pe fruntea ei… :))

     
    • scorpio72

      Februarie 19, 2011 at 9:33 am

      hai maa,la 1 % din cazuri…prea putin…:))
      visezi si tu ca ele :)).

       
  2. dr.Lecter

    Februarie 19, 2011 at 9:54 am

    o femeie devine o amenintare pentru o alta femeie , oriunde pe planeta. daca are o vecina noua, femeia ridica garda, daca sotul are o colega noua de birou, sau o secretara tanara, nevasta se transforma in set de cutite, si, in general, fiecare femeie de pe strada, mai bine imbracata ca ea, mai distinsa, mai fumoasa, devine brusc un pericol iminent pentru ea.

     
  3. Marian S

    Februarie 19, 2011 at 10:34 am

    In concluzie: cred ca e mai usor sa fii barbat in tara straina. Ma duc sa-mi fac bagajele.

     
    • scorpio72

      Februarie 19, 2011 at 10:40 am

      Stai linistit aici. E usor sa fii barbat oriunde,chiar si la tine in tara.

       
  4. Georgiana

    Februarie 19, 2011 at 11:17 am

    Red, asta’mi place la tine: ca esti realista. Mi’a placut textul si subscriu la cele spuse de dr.Lecter.
    te pup, Scorpiuto!

     
  5. Georgiana

    Februarie 19, 2011 at 1:01 pm

    Scorpiuto, na ca tre sa’ti dau un miel, te-am botezat! 😀 m’am zapacit cu duzina asta :))))

     
  6. redsky2010

    Februarie 19, 2011 at 1:04 pm

    sa le dea D-zeu la toate, numai printi ca merita saracele la cat sunt de chinuite!

     
  7. papagigli

    Februarie 19, 2011 at 1:06 pm

    Eu n-am cunoscut nicio femeie care sa fi venit de una singura si acum, citindu-te, parca-mi pare rau 😉 🙂

     
  8. papagigli

    Februarie 19, 2011 at 1:12 pm

    In schimb, am cunoscut barbati, veniti de capul lor si care au dat fuga inapoi sa-si traga nevasta. Iar dupa ce le-au adus, unii au sugizat-o.
    Cunosc un ingineras care lucreaza cu mine si care a ramas cu ochii-n bec, deoarece fata, frumusica ce-i drept, l-a abandonat pentru un doctor, coleg de spital cu ea 😉
    Accesibila si prietenoasa, de! 😆

     
    • scorpio72

      Februarie 19, 2011 at 4:21 pm

      si inginerasul? :))

       
      • papagigli

        Februarie 19, 2011 at 5:34 pm

        Inginerasul o cam da cu capul de chiuveta, ca e uritel si pampalache 😉

         
        • scorpio72

          Februarie 19, 2011 at 5:57 pm

          pai vezi? logic ca l-a lasat..mna! :))

           
  9. Mirela

    Februarie 19, 2011 at 5:57 pm

    Scorpio, instructiv si bun textul tau. Bine ca stiu, ca era s-a tulesc pe sest la Venezia, asa, singura si la dispozita seniorilor! Weekend fain, numai bine! 🙂

     
    • scorpio72

      Februarie 19, 2011 at 6:13 pm

      :))..nu prea vad eu sa aiba sanse la tine,nu pari asa ,,abordabila”.

       

au urcat o treapta

 
