RSS

10

18 Feb

Mazgalica m-a facut sa scormonesc in  sertarasul de la cufarul vietii..in speranta ca voi gasi 10 lucruri care imi fac viata mai frumoasa.Ia sa vedem,gasesc?
-Pe primul loc,stiu nu e lucru,dar ocupa locul 1,este fiul meu.Fara el nu as fi eu,as fi un om gol.
-Daca nu ar exista,probabil ca as inventa-o, (ca multi altii) cafeaua.In fiecare dimineata imi savurez cafeaua.Si da,imi face ziua mai frumoasa.
-O dimineata calda si insorita este un alt motiv de bucurie pentru mine.Daca imi incep ziua cu soare si ,,caldura”,voi fi vesela pe tot parcursul ei.
Sexul!Da..puritanilor! Fac parte din generatia celor care se maritau fete mari si erau al dracu de cuminti.Am descoperit ca nu este o rusine sa afirmi ca iti place sa faci sex cu persoana potrivita si este unul din lucrurile care imi fac viata mai frumoasa!
Muzica ar urma.Imi place sa ascult muzica de calitate si nu ma dau in laturi de la a asculta..de la blues la hip-hop si de la populara la clasica.Imi place muzica buna.
Scrisul.Tot timpul am cochetat cu asa ceva.Cand eram pubertoasa :)) faceam versuri pentru corazón si scriam romane fara noima,dar cu de toate.
in ultimul timp,scrisul m-a facut sa ma eliberez de negurile din gandurile mele si a fost ca o descatusare.
Si imi face viata mai frumoasa.
Zambetul unui copi.Nu pot explica de ce!Dar prietenii stiu de ce :))…
-De mica mi-a placut sa citesc. Cartile mi-au fost prietene ani buni si am devorat pe nerasuflate mii de carti.O carte buna,imi da frau imaginatiei si imi face viata mai frumoasa.
-Nu dau sfaturi gratuite si nu ma bag in viata nimanui.Insa cand cineva mi-a cerut ajutorul de orice fel si am putut sa il ofer,am facut-o.
Simplul multumesc spus de persoana respectiva,mi-a facut viata mai frumoasa.
-Ei,ei,ei..am urat pisicile,nu le-am inteles si am alergie de la parul lor.Insa pisica mea,Jamal..mi-a schimbat parerea despre ele.Nu stiu cum s-a petrecut alchimia asta,insa nu concep o zi fara el.Si imi face ziua mai frumoasa.

Cei care sunt in blogroll-ul meu si doresc sa preia leapsa..spor!

 
17 comentarii

Scris de pe Februarie 18, 2011 în Diverși picurici

 

17 răspunsuri la „10

  1. dr.Lecter

    Februarie 18, 2011 at 9:44 am

    pentru mine, nu schimb nimic din ordinea ta, cu exceptia copilului pe care nu il am.
    incep ziua tot cu soarele si cafeaua, muzica e la locul ei, scrisul ma insoteste si pe mine tot de la „puberbitate”…
    viata e frumoasa cu toate lucrurile si evenimentele care o petrec!

     
  2. Marian S

    Februarie 18, 2011 at 10:43 am

    Eu as inlocui doar „a face sex„ cu „ a face dragoste„.
    E o diferenta, credeti-ma !

    A, ce chestie, vad ca n-ai zis nimic de tutun. Deci suntem pe drumul cel bun.

     
    • scorpio72

      Februarie 18, 2011 at 10:59 am

      hai sa fim seriosi..asa ma gandeam si eu o data..sex,dragoste(cu persoana potrivita) tot aia e..:))

       
      • Marian S

        Februarie 18, 2011 at 2:47 pm

        Era sa zic eu o vorba acuma, dar incepe cu F si nu-l mai gasesc pe tastatura.

         
  3. redsky2010

    Februarie 18, 2011 at 12:04 pm

    subscriu la multe din ce ai scris mai sus, doar cafeaua am abandonat-o. hai sa ai o zi frumoasa cu mult s…enzational. la ce te-ai gandit??? 😀

     
    • scorpio72

      Februarie 18, 2011 at 12:15 pm

      la senzational,normal..:)) ca s..ala nu mai exista…

       
  4. papagigli

    Februarie 18, 2011 at 3:37 pm

    Fericit ma fac toate reusitele mele si alor mei. Restul sunt doar placeri de moment, inclusiv sexul 😉

     
  5. scorpio72

    Februarie 18, 2011 at 5:17 pm

    vad ca azi..barbatii de pe aici sunt cam suparati si seriosi..hmm :))

     
    • papagigli

      Februarie 18, 2011 at 5:47 pm

      eu in niciun caz nu pot fi acuzat de seriozitate 😆
      a, si nici suparat nu sunt 😛

       
  6. Georgiana

    Februarie 18, 2011 at 5:48 pm

    Pastrez ordinea ta doar cu doua exceptii: n’am copil iar in loc de motan pun cainele. Aaaa, si as mai adauga ceva: tigarile. Na, am fost sincera pana la capat 😛

     
    • scorpio72

      Februarie 18, 2011 at 5:50 pm

      :)) tigarile sunt inainte sau dupa sex?

       
  7. tink3rbe11

    Februarie 18, 2011 at 7:36 pm

    Ma pot inscrie cu aproximatie la cele 10 lucruri ale tale.

     
  8. virusverbalis

    Februarie 18, 2011 at 9:23 pm

    In plus pescuitu,far de discutie… Si-nca o data ,fir intis lu tati tau! Am avut pisici si caini ,cat am stat la casa..Acu nu!Fumez,fuma-m-ar nicotina…!Am cam rarit cartile ,de cand cu interneturile,deci rau…

     
    • scorpio72

      Februarie 18, 2011 at 9:47 pm

      Vv..nu am uitat,am facut rost de poze! mai am sa ascult inca o data povestea cu ,,monstrul” prins si fac post..:))

       
  9. eumiealmeu

    Februarie 19, 2011 at 10:11 pm

    eşti minunat de sinceră.

     
  10. Portal - divertisment

    Martie 3, 2011 at 2:01 pm

    superb

     

au urcat o treapta

 
