RSS

Duzina de cuvinte-Zburataciri.

12 Feb

Pasarica(papagalul) mi-a zburat!
L-am zarit pe galerie,planul i l-am dejucat.
Vreau sa-l prind..multe rateuri,
I-o corvoada atat de mare.
Am luat pliciul,pleosc!
Flescait,el imi pica la picioare.
Mama si cu buna sar,,ce mai soarta!”
Eh,muieri..ce stiu ele,cu cata greutate,
Am stat sa il prind,cu gatul dat pe spate.
,,Mama,adu targa!” glumesc eu cu satisfactie,
,,Punem papagalul ,sa ii facem respiratie.”
Ma aplec spre el si ma ciupe tare,
Simt nisip in ochi si simt ca ma doare.
Imi vine sa-njur,dar nu stiu de cine,
Ma gandesc:,,Guvern!..utu-va in bine,
Trogloditi ai dreacu si cu burta mare,
Cu soricul gros si bani in buzunare!”
Dar imi trece nervul si zambindu-mi mie,
Imi iau papagalul si-l bag in colivie.

Celelalte texte:

http://eclpsademart.wordpress.com/2011/02/12/duzina-de-cuvinte-asa-sunt-eu/

http://v2valmont.wordpress.com/2011/02/11/duzina-de-cuvinte-soarta-si-ironia-ei/

http://redsky2010.wordpress.com/2011/02/12/duzina-de-cuvinteganduri-razlete/

http://pisica07.wordpress.com/2011/02/12/duzina-de-cuvinte-nisip/

http://labulivar.wordpress.com/2011/02/11/duzina-de-cuvinte-2/

http://anaveronica.wordpress.com/2011/02/12/pasarica-cu-noroc-al-doilea-episod-din-elucubratia-cu-12-zombi-si-12-cuvinte-impuse/

 

Etichete:

26 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Zburataciri.

  1. redsky2010

    Februarie 12, 2011 at 10:11 am

    😀 asta da combinatie originala!

     
  2. Altcersenin

    Februarie 12, 2011 at 1:57 pm

    multe peripetii cu papagalul ai avut 🙂 bine ca pana la urma l-ai prins/bagat in colivie 😉

     
  3. Georgiana

    Februarie 12, 2011 at 2:22 pm

    de unde le mai scoţi? ahahah :))))

     
  4. Mirela

    Februarie 12, 2011 at 5:01 pm

    Ești grozavă! M-ai amuzat teribil!
    Am chiulit și de data acesta…Ei, weekendul e lăsat pe mâna celor care ne fac planuri, și mărturiesc că până acum ne=am distrat, chiar dacă tema la duzină….nu a fost făcută. Luni IUBIM, sper să nu mai ratez textul literar! Foarte bine scrii, felicitări! 🙂

     
  5. papagigli

    Februarie 12, 2011 at 5:33 pm

    scorpiuto
    Bag sama ca o dam dracului de medicina si ne reprofilam pe scriitura 😉
    Foarte mistocuta postarea. Dulcica si relaxanta 😉

     
    • scorpio72

      Februarie 12, 2011 at 6:34 pm

      scriitura e demult…de mica:)),curaj nu a fost prea mult..

       
      • papagigli

        Februarie 12, 2011 at 7:53 pm

        In orice caz, trebuie sa-ti spun ca inceputul cu „pasarica mi-a zburat”, mi s-a parut tonifiant si extrem de incitant, daca n-ai fi inserat si paranteza cu papagalul 😆

         
        • scorpio72

          Februarie 13, 2011 at 9:15 am

          exact la tine m-am gandit cand am scris asta..sa stii! :))

           
  6. Nea Costache

    Februarie 12, 2011 at 7:10 pm

    Nici in nostima ta poezioara nu scapa Guvernul de injuraturi!
    O seara frumoasa!

     
    • scorpio72

      Februarie 13, 2011 at 9:16 am

      Nea Costache..eu iti zic o zi frumoasa acum!

       
  7. psipsina

    Februarie 12, 2011 at 7:25 pm

    măăăăi, bietul papagal! 😆
    tare frumoase surpize ne faci! abia am ajuns acasă de la muncile de sâmbătă şi vă citesc. toată ziua m-a ros curiozitatea! 😉

     
    • scorpio72

      Februarie 13, 2011 at 9:18 am

      hai ca nu a fost asa rau..mai rau a fost cand m-a ciupit pe mine! :))

       
  8. virusverbalis

    Februarie 12, 2011 at 7:42 pm

    Asta-i un cuplu beton,
    Papagal + scorpion….
    N-are ac si nu e crud
    E-n echipa de la SMURD… :))

     
  9. malasuerte

    Februarie 12, 2011 at 11:52 pm

    zburataciri 😀

     
  10. Mirela

    Februarie 14, 2011 at 12:06 am

     

au urcat o treapta

 
