RSS

Concediu ratat=Craciunul nostru

06 Feb

Urmare din Concediu ratat.

Intr-un final a inteles cat de greu poate fi pentru mine sa obtin viza(era mult prea complicat, Viena era prea departe de noi-sa ajung la ambasada,etc)..
Nu s-a dus nici el.
Era in perioada Craciunului si a spus ca nu ma lasa singura de sarbatori.El poate vedea America oricand.L-am crezut,pentru ca este omul care atunci cand isi pune ceva in cap,face.Asa a ajuns si in Africa si pe Kilimanjaro si in Brazilia si..cam peste tot.
Asa ca..in ajunul Craciunului in 2009,am fost amandoi in padure sa ne taiem bradutul,l-am impodobit impreuna  si..de Craciun cand ar fi trebuit sa fim in Las Vegas,am stat acasa,am impartit cadouri si ne-am cinstit cu vin,la lumina focului din semineu,ascultand muzica buna si privind peripetiile lui din Africa.
Nu mi-a parut rau nici o clipa!

 
11 comentarii

Scris de pe Februarie 6, 2011 în De-ale mele...personale

 

11 răspunsuri la „Concediu ratat=Craciunul nostru

  1. joannapingky

    Februarie 6, 2011 at 8:44 am

    Hi scorpio72, your concediu ratat craciunul nostru post is really one particular of the most beneficial substance that :-bd.
    Dont forget to visit back my blog (http://downloadmp3indonesia.net/), glad to meet you… Thanks…,Best!!! 🙂

     
  2. silavaracald

    Februarie 6, 2011 at 11:26 am

    Ratat sau nu concediul, el ți-a dovedit atunci că te iubește, fericito!

     
  3. papagigli

    Februarie 6, 2011 at 4:04 pm

    Da, frumos si banuiesc, plin de… satisfactii 😉

     
  4. coolnewz

    Februarie 6, 2011 at 4:34 pm

    ah … uite cum m-am inselat! O exceptie frumoasa! 🙂

     
  5. Altcersenin

    Februarie 6, 2011 at 7:14 pm

    mda, gandisem rau despre bietul om degeaba 😉

     
  6. virusverbalis

    Februarie 6, 2011 at 7:31 pm

    Sub cetina bradului ..Mai frumos ca-n Vegas..Acolo mai mult la jocuri de noroc,daca ai bani…Plictis!

     
    • scorpio72

      Februarie 6, 2011 at 7:33 pm

      :)) cred ca i-ar fi fost mai mult frica sa nu il bag prin vreo capela pe acolo..decat de banii cheltuiti..

       
  7. psipsina

    Februarie 6, 2011 at 9:01 pm

    pentru mine crăciunul este întotdeauna acasă… deci bravo! nu a fost concediu ratat ci crăciun minunat. 😀

     

au urcat o treapta

 
