RSS

Hiperrealism

02 Feb

Primisem de la fratele meu in urma cu un an, pe mail, niste imagini extraordinare.Apoi am cautat si asa am aflat despre Ron Mueck si ce este el in stare sa faca..
Ron Mueck este un sculptor hiperrealist, care s-a născut în 1958 la Melbourne, în Australia, dar care trăieşte la Londra de mai bine de 20 de ani. Şi-a început cariera ca realizator de manechine şi ca păpuşar pentru emisiuni de televiziune adresate copiilor. Ulterior, s-a implicat şi în cinematografie, creând personaje fantastice şi efecte speciale, dintre care de menţionat este filmul “Labyrinth” (1986). În timpul acestor ani, artistul şi-a exersat extraordinarul său talent în realizarea figurilor umane într-un mod extrem de realist, ca şi când ar fi vii.(sursa-http://www.galeriadearta.com).

 
13 comentarii

Scris de pe Februarie 2, 2011 în Googălite adunate

 

13 răspunsuri la „Hiperrealism

  1. psipsina

    Februarie 2, 2011 at 10:53 am

    impresionant. chiar nu ştiam nimic despre acest artist, mulţam că ne-ai spus şi nouă. 🙂
    temă de studiu şi gândire…

     
  2. Altcersenin

    Februarie 2, 2011 at 11:47 am

    stiam de muzeul figurinelor de ceara, dar asta – intr-adevar – hiperrealist! brrr… ultimile 2 lucrari imi dau fiori… oare ce materiale a folosit?

     
    • scorpio72

      Februarie 2, 2011 at 11:57 am

      ,, Din fibră de sticlă, silicon şi fire de păr din propriul creştet l-a modelat pe tatal său mort şi l-a expus, în nud, la Londra”…asta e doar un exemplu..:))

       
  3. Nea Costache

    Februarie 2, 2011 at 12:18 pm

    Interesante, penultimul ma cam ingrozeste!

     
  4. papagigli

    Februarie 2, 2011 at 12:42 pm

    Parerea mea e ca are talent, dar si-l iroseste. Cine dracu s-ar duce a doua oara intr-un muzeu ca asta? Iar prima oara nu cred c-as fi in stare sa-l parcurg in intregime. Ca sa nu spun ca nu-l vad p-ala care sa cumpere asa ceva. Dar mai stii? Brrrr!!! 😀

     
    • scorpio72

      Februarie 2, 2011 at 2:27 pm

      Mie imi place tot ceea ce face..si nu modeleaza numai oameni..opera lui e vasta..

       
      • papagigli

        Februarie 2, 2011 at 2:30 pm

        scorpiuto,
        Vorba e, ti-ai decora casa cu asa ceva, ori ba? Eu zic, ba. Tu ce zici?

         
        • scorpio72

          Februarie 2, 2011 at 2:33 pm

          Eu m-as duce sa ii vad expozitiile, pe bune..casa nu :))

           
          • papagigli

            Februarie 2, 2011 at 4:49 pm

            scorpiuto
            sincer sa fiu, nici la expozitii nu m-as duce, acum ca stiu despre ce-i vorba. L-am vazut pe Lenin la Kremlin si mi-a ajuns 😆
            Apropos, am vazut Madame Tussaud-ul din Dam Square, si-ti pot spune ca nu mi-a produs nicio emotie placuta

             
  5. marina

    Februarie 2, 2011 at 4:39 pm

    de la papusar in emisiuni televizate pt copii,pana la sculptor de cadavre e cale lunga..probabil abia acum si-a gasit vocatia..a vrut sa fie unic in felul lui,mai sadic zic eu

     
  6. carbonaru

    Februarie 2, 2011 at 7:22 pm

    Babele alea sunt infricosator de realiste.

     
    • scorpio72

      Februarie 2, 2011 at 7:29 pm

      Seamana cu papusa mea din postul ,,Ceckina austriaca” :))

       
  7. carbonaru

    Februarie 2, 2011 at 7:23 pm

    Sau realistice 🙂

     

au urcat o treapta

 
