RSS

Duzina de Cuvinte-Mic remember.

28 Ian

Dupa ce am dat si luat Bac-ul,tata a avut un gest laudativ si acordandu-i prietenului meu circumstante atenuante,a inchis ochii si a acceptat sa ne logodim intr-un weekend.Ca mie imi ardea de maritis ,nu de viitor,nu de facultate,nu de chiverniseala.Ca la ce imi trebuia mie facultate?Ca strungarul nu se ,,pupa” cu o studenta,la o adica..
La ce minte aveam atunci,nu-mi dadeam seama ca suntem firi opuse,neah,eu aveam un fluture in stomac si gata! Mie imi ardea de dragosteala si ascultam infiorata soapte de iubire,cum asculta iubitorii de gen o privighetoare.
Si nici nu-mi pasa ca ar fi fost posibil ca in viitor sa ma duc la tara periodic si soacra sa ma puna la sapa,fara sa ii pese ca s-ar putea sa imi rup vreo unghie..nuuu.
Asa ca la o varsta destul de ,,frageda” ,dupa cateva luni de logodna,ma maritam si apoi concepeam si un copil.
Nu stiam ca voi incepe o perioada care daca la inceput parea fericirea si implinirea mea,ulterior a devenit o lunga si urata asteptare.

Celelalte texte :

http://v2valmont.wordpress.com/2011/01/28/duzina-de-cuvinte-amnezia-bunastarii/

http://labulivar.wordpress.com/2011/01/27/duzina-de-cuvinte/

http://georgiana75.wordpress.com/2011/01/28/duzina-de-cuvinte/

http://mirelapete.dexign.ro/2011/01/duzina-de-cuvinte-un-fluture-in-weekend/

http://irenadaiana.wordpress.com/2011/01/29/duzina-de-cuvinte-umbra/

http://pisica07.wordpress.com/2011/01/29/duzina-de-cuvinte-un-fluture-alb/#comments

http://redsky2010.wordpress.com/2011/01/29/duzina-de-cuvinte-alegerea/

 

Etichete:

33 de răspunsuri la „Duzina de Cuvinte-Mic remember.

  1. darklorelei

    Ianuarie 28, 2011 at 6:54 pm

    Toate lucrurile se intampla cu un scop. Probabil ca oamenii sunt prea mici sa afle care e acela … Just keep walking 😛

     
  2. papagigli

    Ianuarie 28, 2011 at 7:08 pm

    scorpiuto
    M-ai timpit cit de concisa ai putut sa fii. Data viitoare am sa aleg cuvinte mult mai dificile 😉 Mi-a placut realmente. Sincere felicitari pentru reusita.

     
    • scorpio72

      Ianuarie 28, 2011 at 7:11 pm

      vai de capul meu,cat mi-am framantat creierul sa iasa asta..
      :)) initial era o poezie haioasa,dar nu mergeau toate cuvintele…:)) nu a fost deloc usor,sa stii..ori poate nu am eu imaginatie prea multa.

       
  3. psipsina

    Ianuarie 28, 2011 at 7:50 pm

    pot să pun mai mulţi de like????
    bravo, draga mea, bravooo! ia să vază şi papa ce fete isteţe îs româncele! 😆

     
    • scorpio72

      Ianuarie 28, 2011 at 8:15 pm

      pune psi psi..si vino sa imi dai si doua palme dupa..ca sa imi revin,ca statui sa ascult ce bine ii merge lui Schatz…
      ce greu se vindeca rana…

       
      • psipsina

        Ianuarie 28, 2011 at 8:22 pm

        hmmmm… palme nu vezi de la mine. dar alături îţi sunt!

         
  4. Nea Costache

    Ianuarie 28, 2011 at 7:56 pm

    Ca o concluzie a izbutitului tau articol ar fi vechiul proverb batraneasc cu… mintea romanului cea de pe urma!.
    Chiar daca in viata facem unele greseli, trebuie sa avem puterea de a le recunoaste si de a nu le mai repeta.
    Un sfarsit de saptamana relaxant, alaturi de cei dragi!

     
    • scorpio72

      Ianuarie 28, 2011 at 8:16 pm

      multumesc nea Costache ,sa fie pentru toata lumea!

       
    • virusverbalis

      Ianuarie 28, 2011 at 9:49 pm

      Nea Costache,am citit cateva povestioare de la mata pe blog si m-au uns pe suflet! O sa mai trec!

       
      • Nea Costache

        Ianuarie 29, 2011 at 7:21 pm

        „Casa ” mea e deschisa tuturor ce vor s-o viziteze!
        O seara frumoasa!

         
  5. Mirela

    Ianuarie 28, 2011 at 9:09 pm

    Scorpiuțo, văzând că ai postat, l-am pus și eu pe-al meu. Îl pregătisem pentru dimineață.
    E excelent!
    Felicitări!
    Vorba lui papa, concis, hazos, bine scris. Te felicit!
    Las linkul către mine:
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/01/duzina-de-cuvinte-un-fluture-in-weekend/

     
  6. Georgiana

    Ianuarie 28, 2011 at 9:31 pm

    super tare! mi-a placut mult! brava la tine!

     
    • scorpio72

      Ianuarie 29, 2011 at 7:17 am

      are usoara tenta de emo..da merge :)).

       
  7. virusverbalis

    Ianuarie 28, 2011 at 9:48 pm

    Ca lumea crosetate si la lume date! :))

     
  8. Marian S

    Ianuarie 28, 2011 at 10:54 pm

    Intelepciunea populara a dat nastere unui proverb scurt si cuprinzator: te-ai grabit ca fata mare la maritat.

     
  9. Marian S

    Ianuarie 29, 2011 at 10:44 am

    Taci ca abia acum m-am prins: voi jucati leapşa pe blog ? Pai de ce nu spuneti dinainte ?

     
  10. silavaracald

    Ianuarie 30, 2011 at 8:21 am

    Până la urmă, a ta e cea mai concisă duzină cuvinte. Păcat că nu a fost cu happyend, dar viața e încă înainte. 🙂

     
  11. malasuerte

    Ianuarie 30, 2011 at 9:16 am

    frumos si trist
    trebuie sa existe o continuare, nu? 🙂

     
    • scorpio72

      Ianuarie 30, 2011 at 10:49 am

      mala,bine ai venit..
      continuarea exista pe blogul meu,incepand cu Ulise si continuand cu Schatzi si Personal(toate sunt categorii).

       
  12. dictaturajustitiei

    Februarie 26, 2012 at 9:17 pm

    Așa-i când ești tânără ! Visătoare. Toate-am fost cândva așa.

     

au urcat o treapta

 
