RSS

Zbor

22 Ian

Dacă aș putea zbura,
aș pluti deasupra mea,
încercând să îmi văd gândurile.
Mi-aș vedea gândurile și le-aș selecta…
pe cele bune le-aș săruta,
pe cele negre le-aș strânge într-un mănunchi
și le-aș împrăștia în neant…
Aș încerca apoi să mă văd pe mine,
așa cum alții nu o pot face
și m-aș critica…
Și mi-aș șopti la ureche ce nu-mi place să văd.
Și m-aș mustra că încerc să fiu ceea ce nu sunt
și nu am fost vreodată…
Apoi aș coborâ lângă mine și,
mangaindu-mă ușor, m-aș îmbrățișa și m-aș iubi.
Pentru că știu că eu aș face-o cel mai bine..
Și m-aș împăca apoi cu mine,
știind că atâta timp cât visez că pot zbura,
pot merge mai departe..

 

 
13 comentarii

Scris de pe Ianuarie 22, 2011 în Gânduri cristalizate

 

13 răspunsuri la „Zbor

  1. papagigli

    Ianuarie 22, 2011 at 12:33 pm

    Gagico, pai tu aici faci deja poezie. Si ce poezie! Mi-a placut tare 😉

     
    • scorpio72

      Ianuarie 22, 2011 at 3:27 pm

      papa, ma bucur ca au rezonanta gandurile mele…

       
  2. Altcersenin

    Ianuarie 22, 2011 at 12:58 pm

    foarte frumos!… zborul gandurilor tale…

     
    • scorpio72

      Ianuarie 22, 2011 at 3:29 pm

      cred cu tarie ca sunt si ale altora.

       
  3. psipsina

    Ianuarie 22, 2011 at 2:00 pm

    ba eu te-aş pofti ca de acolo de sus să cauţi să priveşti mai atent spre tine şi o să ai o surpriză: eşti un om minunat. nu schimba nimic, doar desenează un zâmbet. 🙂

     
    • scorpio72

      Ianuarie 22, 2011 at 3:28 pm

      nu sunt modesta cand spun ca stiu ca sunt un om minunat,imi pare rau ca nu simt si altii asta..

       
      • psipsina

        Ianuarie 22, 2011 at 7:05 pm

        lasă-i să te vadă aşa cum ne-ai lăsat şi pe noi! 😉

         
  4. dr.Lecter

    Ianuarie 22, 2011 at 2:31 pm

    noroc ca te stie lumea fata blanda si sensibila si cu sufletul curat, ca altfel, vibratia asta poetica s-ar potrivi cu username-ul tau, cam cum s-ar potrivi si cu al meu…
    foarte frumoasa, postarea!!!

     
  5. papagigli

    Ianuarie 22, 2011 at 7:08 pm

    Parerea mea e ca postul asta-i prea poezie, ca sa-l faci proza. Io-te sugestia mea…

     
    • scorpio72

      Ianuarie 22, 2011 at 7:16 pm

      papa,iti multumesc pentru propunere,e o idee si fac si un compromis…pentru ca ai dreptate! :))
      si sper ca nu te superi pentru ce nu mai apare..raman datoare cu o bere!

       
  6. papagigli

    Ianuarie 22, 2011 at 7:37 pm

    Cum sa ma supar? Eu iti ramin dator tie 😉

     

au urcat o treapta

 
