RSS

Am crescut

20 Ian

Ieri ne-am facut maricel…avem un anisor.Sincera sa fiu,uitasem.
Am raspuns la redsky, De ce mi-am facut blog si o sa mai adaug cateva aspecte..
Mi-a placut mereu sa fiu inconjurata de lume,chiar si virtual,sa comunic sa schimbam idei.Activez deja de un numar de ani pe un forum si ma simt acolo ca intr-o familie.Insa cand am aflat ca exista asa ceva-blogul- ,locul unde tu poti fi tu sau nu,unde poti da frau fanteziilor sau spune pasurile tale,unde poti striga fericirea sau arata locurile care ti-au bucurat sufletul si retina…m-am hotarat sa scriu.
A fost un moment greu pentru mine atunci cand m-am apucat de blog si acum,dupa un an nu imi pare rau deloc.
Am cunoscut cu ocazia asta oameni minunati,pe care i-am simtit aproape,oameni pe care i-am citit si m-au citit si ei.Oameni care au trait ca si mine si traiesc..si fericire si suferinta si durere si fantezii si dorul de tara.Le multumesc ca exista si ca imi calca pragul.
Pana acum,am mers de-a busilea,acum la un anisor am invatat sa fac primii pasi.Si nu ma las..voi invata sa merg si  singurel in picioare.

 
23 comentarii

Scris de pe Ianuarie 20, 2011 în Diverși picurici

 

23 de răspunsuri la „Am crescut

  1. dr.Lecter

    Ianuarie 20, 2011 at 10:15 am

    ai facut un an? deci o sa-ti rupem turta in cap. si o s-o mancam tot noi, desigur.

     
    • scorpio72

      Ianuarie 20, 2011 at 10:24 am

      :))..da mai..uite asta cu turta am uitat-o,ca bine zici!

       
  2. irenadaiana

    Ianuarie 20, 2011 at 10:25 am

    La multi ani scorpiuto si la cat mai multe postari ( pen’ca fie vorba intre noi in ultima vreme parca ai cam tras chiulul). Sa fiti sanatosi toti , tu si cei doi masculi din viata ta. 🙂 Te pup.

     
    • scorpio72

      Ianuarie 20, 2011 at 11:17 am

      Daiana,multumesc.
      Sunt in fiecare zi pe aici,dar postez la doua zile mereu..in mod normal :)) .

       
  3. papagigli

    Ianuarie 20, 2011 at 1:06 pm

    scorpiuto, draguto
    Faptul ca l-ai nascut de ziua mea si ca ne sarbatorim impreuna, cred ca e un semn ceresc 😉 Fenomenul va trebui analizat in profunzime si cu toata seriozitatea 😉
    Multi ani inainte!

     
  4. Mirela

    Ianuarie 20, 2011 at 3:24 pm

    La multi ani , blogulet!! Multa inspiratie, cititori, prieteni si …mai bine blog, decat forum! Stii de ce?! Pentru ca acesta e al tau si faci ce vrei cu el. Si e frumos, ai poze intersante, ai ceva de spus. Inca odata, La multi ani! O zi grozava! 🙂

     
    • scorpio72

      Ianuarie 21, 2011 at 8:14 am

      mirela,ce faci mama in spam? :))
      multumesc pentru vorbele frumoase.

       
  5. Ada

    Ianuarie 20, 2011 at 6:15 pm

    Multi inainte! 🙂

     
  6. Ana lu' Manole

    Ianuarie 21, 2011 at 9:30 am

    La multi ani tie si bloguletului tau! Mai e ceva din turta aia? Ha, si din tort, of corse!
    La cat mai multe postari ! 🙂

     
    • scorpio72

      Ianuarie 21, 2011 at 9:31 am

      Multumesc Ana. Nu stiu daca mai e din turta,sa o intreb pe Lecter…:))..

       
  7. Nea Costache

    Ianuarie 21, 2011 at 10:02 am

    Ei, pai in cazul asta, in mod cert s-a lasat cu petrecere la taierea motului micutului tau! Ce cadou ii pot oferi? Aaa, da: trecerea lui in blogroll-ul lui Nea Costache!
    La multi ani bloguletului tau, iar mamicii sale, ii urez o zi frumoasa, plina de realiz!ari!

     
    • scorpio72

      Ianuarie 21, 2011 at 10:27 am

      Ma onorezi,Nea Costache..multumesc..la mine esti deja de ceva vreme!

       
  8. Nea Costache

    Ianuarie 21, 2011 at 4:01 pm

    Paul are nevoie de ajutorul nostru! Te rog sa preiei acest articol sub forma de leapsa pentru a mediatiza cazul lui!
    http://www.neacostache.com/2011/01/21/apel-catre-blogosfera-un-copil-are-nevoie-de-noi/
    Multumesc!

     
  9. Altcersenin

    Ianuarie 21, 2011 at 6:09 pm

    eei! La muuulti ani inainte! Hai, ca degraba o sa fiu si eu copacel – peste o luna 🙂
    Stiu dupa mine -este un refugiu, care iti da si liniste si satisfactie, si bucurie – dupa caz…
    Iti doresc si tie cat mai multe lucruri frumoase pe care sa le aduci aici pe blog – sa ne bucuram si noi! 🙂

     
  10. Joaninha

    Ianuarie 24, 2011 at 3:55 pm

    La mai mare ! Mai e ceva din tortul ala ?!

     
    • scorpio72

      Ianuarie 24, 2011 at 4:02 pm

      :))..se mai gaseste..
      multumesc joa!

       
  11. cleo

    Martie 12, 2013 at 4:46 pm

    Sunt in urma…dar uite-acus urc trepte cu tine 🙂 pt ca imi placi 😛

     
    • Scorpio

      Martie 12, 2013 at 5:52 pm

      Urca, urca…o sa mai si cobori, dar nu-i bai…ai ce vedea….

       

au urcat o treapta

 
