RSS

Viata ca un rebus-4

14 Ian

9) 1) Persoană adultă de sex masculin. 2) Persoană plină de energie și de fermitate; om în toată firea. ◊ ~ de stat persoană marcantă-vertical,6 litere.

Ai,ai,ai..ce ne-am face fara ei?
O femeie nu poate trai fara barbati,fara sex,fara atentiile lor,dragostea lor,bla,bla,bla..
Eu mi-am demonstrat mie contrariul.Se poate si fara!
Da,tanjeam dupa un om langa mine,dupa cineva care sa ma inteleaga si sa ma completeze.Daca a fost sa fie bine,daca nu..iar bine.
Singura am invatat sa fiu si tata,sa repar si prin casa,sa bat si un cui,apoi..sa tai si lemne,sa tund si iarba(apropo,in multe tari,femeile fac asta cu placere),sa schimb si garnitura la baie.
Si nici nu am murit fara sex,cum multi au crezut.
Nu prea am avut noroc nici la capitolul asta(barbatii nu sexul).
Ori erau imaturi,agatati inca de mama,ori erau frustrati din cauza altor femei trecute prin viata lor si deveneau stanci..ori poate eram si sunt eu prea pretentioasa,stiind cum sunt si ce sunt in stare sa ofer.
Pe barbati..ii urasc,ii iubesc,ii admir,ii compatimesc,am sentimente contradictorii si sincera sa fiu,raman la parerea ca majoritatea vor ramane niste copii in corpuri de adulti.
Stiti cum studiezi un timbru pus la pastrare? Asa as lua eu o lupa….

10) Persoană adultă de sex feminin; muiere-orizontal,6 litere.

Urmasa a Evei.Eva care a muscat din fructul interzis,deci a pacatuit.Deci..o curva..
Am auzit de atatea ori acest cuvant,asociat cu cel de femeie,ca sincera sa fiu,nu mai stiu a da definitia corecta…
Esti frumoasa?-esti curva!
Ai divortat?-claaar,curva!
Esti singura si vrei sa iti refaci viata?-Hmm,esti disponibila..
un el-,,cine ma, aia?aaa,e divortata,e singura,fara probleme,nu pune prea mari pretentii,merge..are nevoie de..”
o ea-,,cine ma,aia?aaa,e divortata a dracu,da e frumoasa..sigur vrea sa sparga vreo casnicie,o curva,da-o dracu!”
Esti si mai de mult timp singura?-,,Hm,stiti voi ca a fost singura atata timp,cine stie cati o fi insirat,curva!
Ai un prieten mai in varsta?– Esti curva perfida,care vrea sa il omoare si sa ii ia banii.
Ai un prieten mai tanar?-Esti curva versata,ahtiata dupa sex si care vrea sa strice tineretea si viata baiatului.. Saracu!!!!
Inseli increderea cuiva?-Ce curva ordinara esti!

Hai ca am folosit acest cuvant atat de mult pe cm patrat,ca atunci cand vor intra obsedatii si vor gugali,in mod sigur ii va redirectiona aici.Sper ca nu!

Nu intelegeti gresit ce am scris si nu va ganditi ca la mine femeia=curva…,nu scoateti din context ce am scris..
La mine,femeia=gingasie,frumusete,mama,floare,puritate,suferinta,senzualitate,lacrimi,iubire,
Gioconda,sentimente,trandafir,zambet.

La altii, femeia=sclava,prostituata,fraiera,obsedata,curva,frustrata,proasta,avida dupa bani,nimfomana,grasa,profitoare.

Rezolvare
9) BARBAT
10) FEMEIE

(va urma) Puteti citi si Viata ca un rebus-1,2,3.

 
6 comentarii

Scris de pe Ianuarie 14, 2011 în De-ale mele...personale

 

6 răspunsuri la „Viata ca un rebus-4

  1. psipsina

    Ianuarie 14, 2011 at 7:31 pm

    o să citesc numai definiţia ta. ţi se potriveşte. 😉
    şi o să-ţi spun că toate celelalte definiţii pe care le dai femeii sunt din păcate atât de folosite că n-ar mai fi nimic de zis.

     
  2. silavaracald

    Ianuarie 15, 2011 at 7:52 pm

    Foarte ingenioasă abordare a unor teme serioase.
    Din punctul meu de vedere, femeia e din toate câte puțin, după cum îi cere viața să fie. 🙂

     
  3. Ana lu' Manole

    Ianuarie 15, 2011 at 7:53 pm

    Depinde de tine sa crezi sau ba in celelalte definitii. Ca vorba ceea …strugurii la care nu ajungi sunt acri :))

     
  4. scorpio72

    Ianuarie 15, 2011 at 8:03 pm

    eu nu mai comentez decat daca este foarte necesar.
    ma intereseaza punctul vostru de vedere!

     
  5. papagigli

    Ianuarie 15, 2011 at 9:11 pm

    Pai din punctul meu de vedere, punct exprimat in multe instante pe blogul meu, toti suntem curve si ne prostituam. Toti ne vindem produsul cel mai de pret pe care-l posedam, fie ca e vorba de inteligenta, de forta fizica sau de fizic. Si chiar nu vad ce-i degradant in asta. Hai sa va dau un exemplu. L-am vazut pe Pavarotti si pe Somingo cintind alaturi de niste zdrente de voci, dar a caror popularitate le rotunjea si lor veniturile. Aia nu e prostitutie? Eu asa ii spun, dar n-o condamn. Cred ca este parte integranta a naturii umane, iar pina s-o dovedi altfel, cu totii suntem oameni si nu vad cum ne-am putea depasi conditia. 😉 😀

     
  6. Altcersenin

    Ianuarie 17, 2011 at 1:25 pm

    fiecare judeca dupa masura desfraului sau… si acei/acele pentru care femeia in general si cea singura/ divortata in special = curva, sunt ei insisi niste curve… poate prea categoric, dar asta e parerea mea.

     

au urcat o treapta

 
