RSS

Io am numai trei picioare..

10 Ian

Asa ma simt acum,am alergat de dimineata:
-sa imi fac din nou actele pentru sanatate,imi trebuia inca o adeverinta..du-te in celalalt capat al orasului pentru ea,intoarce-te inapoi…
-sa platesc in alt capat al orasului taxele de habitat,buletin fimiu,etc…
-sa iau niste bani dintr-un loc si sa plec in alt loc sa-mi platesc taxa de scolarizare.
De ce dracu nu fac astia o institutie unde sa poti plati toate taxele,fara sa te mai trimita la mama naibii pentru inca vreo hartie si o stampila,nu stiu.
Noroc ca(v-am mai povestit) am invatat sa zambesc si sa nu ma mai enervez,sa nu ma las pana nu primesc ceea ce-mi trebuie si sa nu clachez.Ca aia de la finante ma chema maine sa imi dea o hartiuta,hartiuta care trebuia semnata de un domn director si care,daca am insistat,am luat-o in 10 minute.
In alta ordine de idei,in afara de faptul ca mi-au trebuit trei picioare la cat am alergat,am facut cu ocazia asta si gimnastica de intretinere.
Eu zic ca am inceput saptamana bine,de maine ma asteapta sistemul nostru sanitar si practica mea in chirurgie…deja m-a apucat depresia!

 
25 comentarii

Scris de pe Ianuarie 10, 2011 în De-ale mele...personale

 

25 de răspunsuri la „Io am numai trei picioare..

  1. irenadaiana

    Ianuarie 10, 2011 at 3:34 pm

    toate ca toate soro, da’ poza-i faina rau de tot. F. f. f. concludenta pentru vremurile pe care le traim. Unde-ai gasit-o?

     
    • scorpio72

      Ianuarie 10, 2011 at 4:32 pm

      daiana,daca nu au numele meu pe ele,atunci,traiasca google!

       
  2. psipsina

    Ianuarie 10, 2011 at 5:40 pm

    draga mea, nu un loc unde să le poţi plăti pe toate ne-ar trebui ci să le poţi rezolva liniştit de acasă. tu ştii, în austria nici să mori nu te lasă ăia că imediat te găsesc cu toate cele, inclusiv facturile pe care le vei avea de plătit în următorii cinci ani.
    🙂 da, faină poză… foarte faină.

     
    • scorpio72

      Ianuarie 10, 2011 at 5:46 pm

      psipsi..si acolo trebuie sa te duci ,dar ai ,,Termin” cum zic ei si le gasesti pe toate intr-un loc,nu alergi bezmetic..

       
  3. Georgiana

    Ianuarie 10, 2011 at 5:43 pm

    ce practica in chirurgie? Na, is curioasă acum! 😀

     
    • scorpio72

      Ianuarie 10, 2011 at 5:48 pm

      ah,geo..pe scurt,sunt la colegiu-asistent medical generalist.
      pe larg..pe la categoriile Personal si Schatz..amestecate

       
      • Georgiana

        Ianuarie 10, 2011 at 5:51 pm

        aha! am făcut şi eu, demult, colegiul ăsta dar nu profesez. Cert este că stagiul de chirurgie l-am sărit! e nasol!

         
        • scorpio72

          Ianuarie 10, 2011 at 5:57 pm

          eu acolo vreau..sa vad daca lesin,rezist..sunt buna de asa ceva sau mi-am terminat viitorul..

           
          • Georgiana

            Ianuarie 10, 2011 at 6:41 pm

            Nu spune asa! ca doar nu-i musai să profesezi într-o clinică de chirurgie.. Ca să zic aşa, eu am lucrat vreo 3 ani ca asistent medical la un cabinet stomatologic.Aşa că gandeste cu plus! Pup iu!

             
  4. Mirela

    Ianuarie 10, 2011 at 8:18 pm

    Bună, Scorpio! Nu voi comenta decât poza, care e bestială și umorul tău, efervescent de-a dreptul! A, dacă îmi permiți, te trec în Blogroll! Spor la…alergat și numai bine! 🙂

     
    • scorpio72

      Ianuarie 10, 2011 at 9:12 pm

      Bine ai venit Mirela! Si multumesc frumos,o sa trec si eu pe la tine..dar nu azi,m-a zburat fimiu de aici,zice ca sunt prea in ,, varsta” si ma tin de prostii! :))

       
  5. Alex - Doctorashu

    Ianuarie 10, 2011 at 8:33 pm

    Iar te plangi? Se vede ca ai fost plecata o perioada …. ti-ai iesit din mana. Sistemul e sistem, si ca la romani la nimeni nu-i. Cat despre Sistemul sanitar, ne vedem maine la practica si sa vezi acolo sistem sanitar….

     
    • scorpio72

      Ianuarie 10, 2011 at 8:53 pm

      Alex..asa e..de maine incepe ,,razboiul” nostru..te vad eu si pe tine!

       
      • Alex - Doctorashu

        Ianuarie 10, 2011 at 10:09 pm

        „Razboiul” e deja inceput. Maine este prima batalie dincolo de „liniile inamice”. Sunt curios cum o sa ne descurcam.

         
  6. dr.Lecter

    Ianuarie 10, 2011 at 8:33 pm

    what a fuck is this creature??? scuza-ma , dar mi-a venit sa intreb chiar in romaneste, cu P mare…
    uaaa, ce creatura oribila, cel mai scarbos mi se pare cum i-au intors gura cu maxilarul in jos si cu mandibula in sus!
    zici ca intri in sistem? foarte tare! nu sta mult! la stat, la bugetari, e la fel ca intotdeauna si asa va fi mereu: asistentele vechi or sa se dea rotunde si smechere iar tu vei fi isaura lor. Nu vreau sa te jignesc, Doamne fereste, ci sa te pregatesc sa le smulgi vreo doi dinti din gura cand te-or pune sa faci ca in armata, cele mai naspa treburi. Zbate-te sa ajungi in sistemul privat sau pe afara! Bafta!!!

     
    • scorpio72

      Ianuarie 10, 2011 at 8:55 pm

      Lectereaso..sunt informata deja,insa pic pe mana prietenelor..care ma vor pregati impreuna cu scoala ,in mod sigur pentru plecatul in afara!
      Pentru asta m-am si intors..

       
  7. Tomata cu scufita

    Ianuarie 11, 2011 at 10:19 am

    Cand e vorba de hatogarie… n-o sa poti, cred, niciodata plati totul in acelasi loc. Ca in Romania, suntem sportivi si ne place sa alergam. sau sa ii punem pe altii pe fuga. ;))

    Spor la drumuri.

     
  8. darkleya

    Ianuarie 11, 2011 at 11:48 am

    baftă la practică 🙂

     
  9. redsky2010

    Ianuarie 11, 2011 at 12:32 pm

    hai spor la munca si-ti tin pumnii sa fii tare!

     
    • scorpio72

      Ianuarie 11, 2011 at 3:46 pm

      redsky..iote,acu venii de acolo si am fost si tare,chiar daca socul a fost pe masura.

       

au urcat o treapta

 
