RSS

Puternic

06 Ian

Eu nu sunt cel ce vreau sa fie si nu va arat cine sunt eu..
Viata mea este un haos,uita-te mai atenta.
Sunt gelos si murdar de nedrept cu femeile.
Te intreb direct:au toate astea un sens?

Si tu crezi ca sunt puternic si stiu drumul,
Tu iti imaginezi ca eu stiu cum merg toate,
Tu crezi ca am totul sub control si controlez ce se intampla,
Insa eu stau aici sus si cant.

Sunt permanent in cautare si nu-mi amintesc ce,
Noapte dupa noapte ma duc prin baruri,
Intotdeauna sunt cel care rade cel mai tare,
Nimeni nu se uita la mine ca sunt foarte confuz,
Totul este numai o masca,uita-te mai atenta.

Si tu crezi ca sunt puternic si stiu drumul,
Tu iti imaginezi ca eu stiu cum merg toate,
Tu crezi ca am totul sub control si controlez ce se intampla,
Insa eu stau aici sus si cant.

 
4 comentarii

Scris de pe Ianuarie 6, 2011 în De-ale mele...personale

 

4 răspunsuri la „Puternic

  1. Ana lu' Manole

    Ianuarie 7, 2011 at 11:50 am

    Cat de mult vorbeste despre multi dintre noi…

     
    • scorpio72

      Ianuarie 7, 2011 at 12:57 pm

      era melodia preferata a lui,apoi a devenit a mea.
      la inceput nu am inteles eu mare lucru,apoi invatand limba,mi-am dat seama ca i se potrivea ca o manusa lui…si multor altora.

       
  2. Chris

    Ianuarie 25, 2011 at 9:07 pm

    I like your writing too.
    Thank you.

    Chris
    Çilingir

     

au urcat o treapta

 
