RSS

Mandrele codatele

03 Ian

Dom’le,m-am tampit!
V-am spus ca nu imi plac pisicile?Ca nu mi-au placut niciodata si aveam oroare de ele?Si ca am si alergie la parul de pisica?
Cum? Nu v-am povestit?
Cat am fost copil,am fugit de pisici ca dracul de tamaie.Dupa ce ca nu suportam ochii lor,privirea aia egoista si cum mi se parea mie perfida,mai era si faptul ca aveau gheare.De care imi era si imi este o frica ingrozitoare.
Mult mai tarziu,cand aveam vreo 15 ani,am avut un tampit de amic,care vazandu-ma cu o bluza decoltata pe spate,a zis sa faca o gluma si luand pisica pe care o avea in curte,a aruncat-o pe spatele meu.
Care pisica,ingrozita si vrand sa isi mentina echilibrul,a jucat x si zero pe goliciunea mea..
Mult mai tarziu,casatorita fiind si mergand la tara cu fiul meu,copilul se juca linistit cu matele,iar eu,cocotata pe un scaun,strigam sa scoata pisicile din casa.
Ei..si ajung in prezent…unde locuiesc in casa cu un Jamal.
Nu credeam sa ajung vreodata sa zic ca iubesc o pisica(si cred ca ma repet).
Eu am venit relativ tarziu in viata lui,avea deja 7 luni si fusese crescut exclusiv de fiul meu,de cand era cat o lingura.
Insa surpriza cea mai mare este ca pe mine m-a recunoscut oficial de stapana dominanta.
De fimiu l-a durut si-l doare in ,,limbricul ala mic” ,il musca si il zgarie in draci.
La mine asculta cand ii zic ca nu e voie,sta sa il perii,se impleticeste printre picioarele mele si imi sare in brate sa doarma sau sa toarca.
Si ma trezeste in fiecare dimineata ,la 6.30 sa imi povesteasca ce a visat si sa imi spuna buna dimineata..
Oare m-a dat pe brazda sau sunt semne ca imbatranesc si o sa sfarsesc drept ,,baba cu pisici”?

 
16 comentarii

Scris de pe Ianuarie 3, 2011 în Masculul Alfa

 

16 răspunsuri la „Mandrele codatele

  1. daniel rus

    Ianuarie 3, 2011 at 8:41 am

    La multi ani! sa fii sanatoasa si vesela in acet an!

     
    • scorpio72

      Ianuarie 3, 2011 at 11:18 am

      multumesc mult,dane..o sa vina si veselia!

       
  2. irenadaiana

    Ianuarie 3, 2011 at 10:33 am

    e un scump masculul tau. Tare mi-as dori si eu unul dar mai mult ca sigur ar intra in conflict cu cel deja existent. ( ma refeream la Kimi bineinteles 🙂 ). Si eu radeam de babele cu catei si sa ma vezi acum …. D’aia-i bine sa nu zici de altu’ ca te-ajunge si pe tine. 🙂 🙂 🙂

     
    • scorpio72

      Ianuarie 3, 2011 at 11:18 am

      eu nu radeam..era aproape imposibil..dar uite!

       
  3. psipsina

    Ianuarie 3, 2011 at 8:33 pm

    draga mea, eu am crescut cu câini şi nu m-am gândit vreodată că voi avea o pisică. şi totuşi ea a venit. povestea ei este pe blog, pe undeva. dar n-as inlocui-o cu zece câini.
    în casa noastră eu sunt subalterna ei. pisicile nu au stăpâni ci colocatari, dintre care pe unul îl preferă… lui naomi îi place de mine, dar are pentru fiecare alintul şi atenţia ei.
    se mai spune şi că pisica se aşează unde e rău. că strânge energiile negative. a mea apare mereu când mă simte tristă şi îmi toarce în braţe… şi când mă priveşte direct în ochi, sunt praf…

     
  4. redsky2010

    Ianuarie 3, 2011 at 9:51 pm

    cat e de mic! aveam impresia ca e mai mare. as opta pentru un catel mic, dar abia mi-a crescut fata si ma simt libera, iar sa-mi iau belea pe cap?
    baba cu pisicile ajungi dupa un numar mai mare de pisici. deocamdata esti in siguranta 😉

     
  5. silavaracald

    Ianuarie 4, 2011 at 12:01 pm

    Nici mie nu-mi plăceau mâțele din principiu. Și totși, am ajuns să am la un moment dat 13! Ce-i drept, se cam prăsiseră necontrolat, așa că, după ce le-am găsit stăpâni, acum am doar două, castrate ambele, dar una dă destul de rar pe acasă, deci am mai rămas cu unul: Lucky, un obraznic și jumătate, pe care însă îl ador.
    Nu-i boală, stai liniștită. 🙂

     
  6. afkafk

    Ianuarie 4, 2011 at 10:58 pm

    hehe! sunt inteligent,cu mult mai inteligente decat se crede, linistitoare chiar si atunci cand se joaca si fac balamuc, si foarte frumoase. ce nu este de iubit la ele? 🙂

     
  7. balaurdegradina

    Ianuarie 5, 2011 at 9:24 pm

    nu te amagi singura 😀
    rar matza sa recunoasca vreun sef… mai degraba cred ca-i putin indragostit de tine!

     
  8. Ana lu' Manole

    Ianuarie 9, 2011 at 10:49 am

    Bine, dar pisoiul tau e Cri-mi-nal! 😀
    Cum sa nu iubesti astfel de patruped?! 🙂

     
  9. Alex - Doctorashu

    Ianuarie 10, 2011 at 12:18 am

    Ce matza simpatica ai. Cat despre baba cu pisici, mai ai de trecut prin multe pana sa ajungi la acest stadiu.

     
    • scorpio72

      Ianuarie 10, 2011 at 12:21 pm

      Alex,incerc sa te cred..dar asa o sa ma simt in curand.

       
  10. Sper

    Ianuarie 11, 2011 at 11:08 pm

    Sa-l stapaniti sanatosi si s-aveti grija de el. E un scump. Stii vorba aia: poti sa inveti o pisica sa faca tot ce vrea ea:) Asa ca nu te lasa convinsa ca-i esti stapana. Stia, micutul, istoria ta si ce si-a zis: hai sa vedem daca e cauza pierduta sau nu:)

     
  11. Liliana F.J.

    Mai 3, 2011 at 11:11 am

    Aşa ziceam şi eu! Nu mă omor după feline, nici eu nu vreau să ajung o babă cu pisici, îmi ajungea purcica de Guineea, dar uite că-l am pe Tomi, care, spre norocul lui, dar şi al nostru, s-a luat după masculul casei, după stăpân, nu după mine, pe stradă, până i s-a împleticit printre picioare. L-a luat în mână (nu avea nici două luni) şi asta a fost! A căzut de trei ori de la etajul VI, l-am recuperat şi gata!

     
  12. Liliana F.J.

    Mai 3, 2011 at 11:18 am

    http://www.petsbox.ro/profil/100011629.html Asta e. Si Jamal merita un cont pe petsbox.

     

au urcat o treapta

 
