RSS

Hai si io cu bilantu’.

30 Dec

Ca tot se cerne pe aici ce a fost bun,ce a fost prost…

2010 a fost un an bunicel,cum nu am mai avut de mult timp.In primul rand m-a prins alaturi de Schatz si am stiut ca asa va continua.
La inceputul anului am avut din plin de munca si asa a continuat pana pe la sfarsitul primaverii.
In martie Schatz a avut accidentul de schi(Lectii de viata 2),unde era sa moara,accident care l-a facut un pic sa deschida ochii.
In aprilie am venit cu Schatz in tara si am petrecut Pastele alaturi de fiul meu si familie( Raspunsul asteptat) .
In mai,iunie,iulie,august..m-am plimbat in weekenduri prin Germania,Austria,Elvetia,Franta,Italia..cate un pic din fiecare (Calatorii pentru sufletul meu-Photos).
In iunie am hotarat ca mai mult de atat nu se poate si este timpul sa ma gandesc la mine personal si la viitorul meu.Si mi-am cumparat bilet de intoarcere acasa(Precizari).
La sfarsitul lui august reveneam acasa,alaturi de fiul meu.O luam din nou de la capat,urmarita din umbra de Schatz.(Vechi si nou).

In septembrie dadeam un examen si intram la colegiul postliceal pentru asistente medicale generaliste.
Septembrie,octombrie,noiembrie,decembrie-scoala,casa,scoala(Cataratorul din mine).
Nimic altceva…
Daaa..un an relativ bunicel.
Acesta este rezumatul lui 2010…relatarea pe larg este descrisa in acest blog.

Nu stiu ce imi va aduce 2011..in afara de faptul ca imi doresc ca toti cei dragi mie sa fie sanatosi,restul nu conteaza.Pentru ca am invatat sa nu mai fac planuri,pentru ca se duc dracu….ci sa las ca soarta sa imi arate  ce am de facut.
Si… LA MULTI ANI!Si sa ne vedem citim la anul,sanatosi si voiosi!
Si..atat!!

Ba nu! P.S.-pentru ca am declarat ca nu ma pricep,poate ma invata si pe mine cineva cum naiba pot copia linkurile astea, fara sa apara atat de mari.Dar explicat exact ca pentru babe,unde dau clic,pe ce apas,unde sa ma uit…puteti trimite si un mail(cei care imi aveti adresa).Precizez ca nu ma pricep deloc,deci nu folositi termeni in ,,limbi straine”. Multumesc anticipat.

P.S.2- am reusit!@%$#&

 
13 comentarii

Scris de pe Decembrie 30, 2010 în De-ale mele...personale

 

13 răspunsuri la „Hai si io cu bilantu’.

  1. dr.Lecter

    Decembrie 30, 2010 at 1:12 pm

    eu credeam ca esti foarte mandra de linkurile tale, de aia le pui asa mari! glumesc! cre ca trebuie sa le reformatezi dupa ce le introduci, laolalta cu intreg textul.
    la multi ani!

     
  2. redsky2010

    Decembrie 30, 2010 at 5:07 pm

    eu ma intrebam cum reusesti sa le faci asa de mari? eu scriu cuvantul ce-l doresc sa fie o trimitere, il selectez si apoi apas zala de deasupra, cu semnul de link, se deschide fereastra si pun adresa spre care dau trimitere. tu cum faci?

     
    • scorpio72

      Decembrie 30, 2010 at 5:22 pm

      da cum nu am facut! azi am ars si mancarea,incercand sa rezolv problema! nu am reusit!

       
  3. Marian S

    Decembrie 31, 2010 at 7:56 am

    Linkuri: Banuiesc ca problema vine de la tema wordpress pe care o folosesti, alta explicatie nu am, deocamdata. Am incercat si eu vreo patru teme, doua aici, doua in trecut (pe hostingul personal) si NU am intilnit aceasta problema. De studiat, m-ai facut curios !

    LA MULTI ANI CU SANATATE, tot ce vrei si ce se poate !

     
  4. scorpio72

    Decembrie 31, 2010 at 10:14 am

    Multumesc mult Marian,La multi ani si tie si sa fie mai bine!

    Dupa cum observati,cateva din linkuri am reusit sa le fac mici,pentru ca mi-au aparut pe pagina principala la top articole,de unde le-am copiat si editat din nou in textul initial.
    Restul..tot asa imi raman,pentru ca tot mari mi le copiaza…
    Asta e…ii dau eu de cap la anul!

     
  5. redsky2010

    Decembrie 31, 2010 at 4:36 pm

    la multi ani cu sanatate si decizii inspirate! ia mai urati ai flacai, haaaaaaiiiiiiii, haaaaaaaaiiiii!
    sa ne citim cu bine!

     
    • scorpio72

      Decembrie 31, 2010 at 5:02 pm

      si sunati din zurgalaiii…hai,hai!
      la multi ani redsky!

       
  6. psipsina

    Decembrie 31, 2010 at 5:18 pm

    la mulți ani, draga mea. un an bun, mai bun…
    fie ca tot ce îți dorești să se împlinească, să fii sănătoasă și să ne regăsim cu bine pe crestele lui ianuarie.

    la mulți ani !

     
  7. Masaj erotic

    Ianuarie 22, 2011 at 1:37 pm

    Am citit ceea ce este scris in acest post al tau si imi place. Continua tot asa.

     
  8. cleo

    Martie 12, 2013 at 4:24 pm

    Poate ma inveti si pe mine cum scriu de exemplu : Aici gasiti detalii si sa pun linkul sub forma de titlu 🙂 si la fel, fara limbi straine… Eu care acum te citesc, sper ca ai avut un 2011 superb si ca 2013 te asteapta cu implinirea de dorinte :)))

     
    • Scorpio

      Martie 12, 2013 at 5:52 pm

      As vrea, dar nu stiu sa explic…nu ma pricep prea mult la setari si chestii de genul….

       

au urcat o treapta

 
