RSS

A venit postaaa…

28 Dec

Intotdeauna mi-a placut sa scriu scrisori  si sa primesc.Sa scriu felicitari  cu diferite urari.
Pastrez inca,toata corespondenta mea cu diferiti(fete si baieti) si imi pare rau ca incepe sa se piarda acest obicei.
E mult mai usor sa suni la telefon,sa dai un sms sau zece,sa trimiti mail-uri.
Am scris si eu sms-uri,in tara si in strainatate,am vorbit si felicitat si la telefon,am scris mail-uri.
Insa in afara de asta..am scris felicitari,unor persoane din Austria…si sincera sa fiu nu m-am gandit ca imi vor raspunde.
Mi-au raspuns! Toate! Ba chiar am primit bonus si de la fiica lui Schatz,o felicitare. M-am bucurat ca un copil mic,pus in fata bomboanelor!
Si asta a fost unul din frumoasele cadouri primite de Craciun.Pentru ca felicitarile sunt trimise de oameni dragi mie,care mi-au fost alaturi mai mult sau mai putin,in viata mea de acolo.Normal ca una din ele e de la Schatz…
O precizare: felicitarea cu lumanare,este pictata,facuta manual de Wilma. Despre Wilma puteti citi aici Studiu de caz .

 
15 comentarii

Scris de pe Decembrie 28, 2010 în Diverși picurici

 

15 răspunsuri la „A venit postaaa…

  1. psipsina

    Decembrie 28, 2010 at 4:34 pm

    frumos obicei şi pierdut la noi. eu însă încerc să mă dezvăţ de sms-uri. unele sunt aşa de lemnoase că nici nu ştiu ce să răspund la ele. aşa că tac.
    şi de obicei, de sărbători mă întorc înspre cei dragi mie, familia mea, încercând să le dăruiesc lor cât mai mult din timpul pe care îl am….
    dar… mă gândesc să da, felicitările de crăciun erau o emoţie tare frumoasă cândva.

     
  2. miscellaneous11

    Decembrie 28, 2010 at 6:03 pm

    Ce frumos … într-adevăr 🙂 Eu n-am primit niciuna … se desprinde tot mai mult acest obicei al ”hârtiei”, fiind înlocuit cu online-ul, că e mai simplu, mai eficient, mai rapid, mai ieftin sau chiar gratis ..

     
  3. scorpio72

    Decembrie 28, 2010 at 6:55 pm

    psipsina
    miscella..credeti-ma, eu chiar m-am bucurat si ca am scris ,dar si mai mult ca am primit.
    sa stiti ca ,cel putin in Austria tot se poarta vederile din concedii si felicitarile cu diferite ocazii.
    la noi s-au cam pierdut.

     
  4. Nea Costache

    Decembrie 29, 2010 at 8:10 am

    Din pacate locul scrisorilor si al felicitarilor scrise de mana, a fost preluat de tehnica moderna (SMS, maill, etc). Unde sunt acele scrisori de dragoste scrise de tinerii de altadata sau felicitarile scrise si primite prin posta?
    Minunate felicitarile pictate cu talent de aceasta venerabila doamna!
    Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

     
  5. dr.Lecter

    Decembrie 29, 2010 at 4:50 pm

    unde sunt vremurile de altadata, cand primeam scrisori de la colegi, din armata??? am primit si de la cineva din inchisoare, sunt foarte emotionante scrisorile celor inchisi… dar nu mai primesc de mult scrisori, decat de la fisc

     
    • scorpio72

      Decembrie 29, 2010 at 4:56 pm

      aveam un vecin,nu avea gagica..ne intelegeam bine(eu aveam deja prieten).
      saracu,toata armata mi-a scris mie..si eu i-am raspuns la fiecare scrisoare!

       
  6. Manole

    Decembrie 29, 2010 at 8:59 pm

    Hehe!!!!! Sunt colectionara de a 14 ani, de felicitari :))))

     
  7. balaurdegradina

    Decembrie 30, 2010 at 9:57 am

    he, he, si eu am scris colegilor care faceau armata … cred ca-mi mersese buhu ca raspund si dau detalii despre civilia de-acasa … ajunsesem ca-mi scriau baieti de care nici nu-mi aminteam prea bine, si pe care nici nu cred ca i-am mai vazut vreodata.
    sunt convinsa ca scrisorile mele erau niste doze homeopatice normalitate :d

     
  8. Virginica Maria

    Ianuarie 29, 2011 at 2:43 pm

    Am citit despre ceea ce ai scris in acest post al tau si imi place. Continua tot asa.

     
  9. Cadouri

    Aprilie 18, 2011 at 6:21 pm

    Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin 😛

     
  10. cleo

    Martie 12, 2013 at 4:20 pm

    Hei….e prima oara cand aud de fiica lui Schatz… Nu cred ca mi-ar fi scapat, am luat fiecare post pana aici…. 🙂 Si ma bucur tare ca iti place sa corespondezi asa… Daca imi permiti, as vrea adresa ta….si eu iubesc scrisorile si scriu cu drag…. Am de pe vremea cand se scria cu adevarat din lipsa altor comunicatii, peste 200 de scrisori…..

     
    • Scorpio

      Martie 12, 2013 at 5:51 pm

      De fapt Schatz are doua fete.

       
      • cleo

        Martie 13, 2013 at 12:39 pm

        🙂 de care nu ai spus nimic 😛

         

au urcat o treapta

 
