RSS

Viata ca un rebus-1

27 Dec

1) Sentiment de afectiune pentru o persoana de sex opus-orizontal,sase litere.

Dupa care am tanjit cam toata viata.
Mama,prea ocupata cu serviciul,cu bolile ei,cu noi doi(eu si fratele meu),plus tatal meu..nu a stiut sa si-o arate foarte mult,decat avand grija de noi.
Tata,om satul de relele patite in familia lui si fiind cel mai mic din cei cinci frati toti baieti,cu sechele ramase in mod sigur din copilaria lui,copilarie presarata de neajunsuri si batai incasate de la taica-sau(activist de partid),deci tata,nu a stiut niciodata sa iubeasca si de multe ori am stat sa ma intreb pentru ce a facut copii…
Ulise,care a crezut ca ma iubeste sau poate m-a iubit,insa m-a schimbat ca pe roata de la masina.

Schatz,care in felul lui ciudat,democratic si rece,cred ca ma iubeste(doar daca nu e prea mult spus asta).
Shtrombotzel(fiul meu),care cred ca o face neconditionat.Cred.

2)Sentiment sincer si inaltator-vertical,doua cuvinte,opt litere.

Spus mai intai fostului,din toata inima,apoi lui Schatz din tot sufletul.
Spus Shtrombotzel-ului mereu si sincer.
Spus mamei mele.
Un cuvant pe care nu il rostesc gratuit si foarte des.
Auzit nu de foarte multe ori.

Rezolvare:
1) IUBIRE
2) TE IUBESC

(va urma)

 
10 comentarii

Scris de pe Decembrie 27, 2010 în De-ale mele...personale

 

10 răspunsuri la „Viata ca un rebus-1

  1. psipsina

    Decembrie 27, 2010 at 5:11 pm

    pe tema asta am scris un guest post la bogdan ceva mai prin toamna… este… cam complicat. eu nu rostesc aceste cuvinte si nici nu prea cred in ele. cred in gest si in ceea ce exprima el.

     
  2. dr.Lecter

    Decembrie 27, 2010 at 6:29 pm

    m-ai bagat la inghesuiala, deci, ca sa ma scot, tre’ sa fiu cinica. sorry, dar asa se supravietuieste, fata tataii!
    asa ca , afectiunea aia din 6 litere este interzisa, si se apeleaza la una din 7 litere, adica ratiune
    iar aia din doua cuvinte este : nu merita !
    sfatul filosofului de scara este sa nu te mai intrebi niciodata daca tatal tau te-a iubit. e retorica. daca ai aparut tu, a iubit-o pe mama ta, si pun pariu cu toata planeta ca te-a iubit si pe tine.

     
    • scorpio72

      Decembrie 27, 2010 at 8:34 pm

      Lecter,mi-am propus ca indiferent ce va fi, sa nu spun mai mult decat trebuie despre parintii mei, din respect pentru mama mea.
      Am specificat odata,ca amintirile urate le bag adanc ,,intr-un sertar al sufletului” si nu le mai dau drumul,pentru ca m-ar bantui.
      O sa iti raspund doar ca, atat de mult a iubit-o tata pe mama,incat acum mama traieste cu antidepresive…bineinteles alaturi de tata.

       
      • dr.Lecter

        Decembrie 27, 2010 at 9:49 pm

        Lecterul răspunde cititorilor:
        lucrurile urate nu se baga adanc, nicaieri, cu atat mai putin in suflet. acolo erodeaza, rup, putrezesc, astfel incat ii vei ciordi mamei tale din geanta, pastilele, ca sa le folosesti tu. despre lucruri urate, se vorbeste, mult, repetitiv, cu cine trebuie, nu cu toata lumea, e clar, dar se vorbeste. si astfel se spala. altfel, te bantuie, pentru ca, am invatat cu totii la gradinita, ca lucrurile tinute la intuneric bantuie, da?
        iar eu te rog sa ne intoarcem la rebus, asa deci, concentreaza-te pe cele doua cuvinte. eu nu fac audienta aici la tine, nici nu ma dau inteleptul solomon, dar , daca ai stii cat de cumplit a fost pana am realizat ca nimeni nu merita sa-i pui sufletul pe tava si sa te sacrifici, si sa te martirizezi! cat de greu am invatat sa nu mai iubesc pana nu sunt iubita, sa nu mai dau pana nu primesc! am fost cea mai patetica sclava a propriilor mele sentimente, si m-am chinuit in dementa, dar am pretentie de la mine, acum! ce scrie la statusul blogului tau, deasupra titlului? ala e rezumatul meu.

         
  3. redsky2010

    Decembrie 27, 2010 at 9:21 pm

    stii apar eu ,ce de obicei,sa-ti spun ca se poate si mai rau. adica poti fi un fel de copil din flori cu tata doar pe certificatul de nastere. in ceea ce priveste sentimentele alea scrise de tine pe vertical si orizontal, votez cu dr lecter. mai bine fara, decat sangerand a moarte 😉

     
  4. scorpio72

    Decembrie 28, 2010 at 9:54 am

    Lecter
    Redsky
    daca aceste doua cuvinte frumoase dupa care am tanjit eu toata viata ,au iscat aceasta reactie(nesuparatoare)..sunt curioasa ce va fi la urmatoarele.

    Lecter..ala e si rezumatul meu,ca altfel nu il scriam.
    Sunt doar in transformare!

     
  5. monika

    Decembrie 28, 2010 at 3:13 pm

    candva am auzit de cuvintele astea…acum ma pufneste rasul cand le aud.cred ca sunt niste sentimente care tin doar o foarte scurta perioada de timp.niste iluzii.nimic mai mult.

     
  6. monika

    Decembrie 28, 2010 at 3:27 pm

    de ce ? eu nu am voie?viata te schimba.te face sa vezi lucrurile si in alte culori nu numai in roz.

     
    • scorpio72

      Decembrie 28, 2010 at 3:30 pm

      Ia baga tu un nas pe mess-ul ala si lasa blogul in pace!
      Vedeta te facui,acu nu mai bagi lumea in seama?

       

au urcat o treapta

 
