RSS

Ajun de Craciun

24 Dec

Hmm,exista mos Craciun? Nu exista mos Craciun?
Franturi din viata se perinda repede prin fata ochilor si eu trebuie sa aleg..
,,Nu existaa mos Craciunnn!..m-ati mintittt!!,,-este fimiu plangand cu jale,venit de la intalnirea cu tatal sau.
Ii sarut lacrimile de pe ochisori si vine intrebarea mea fireasca,,Puiul mamii..nu vrei sa fiu eu mosul tau?”….
Peste ani,ajunul Craciunului..stau privind pe fereastra,gandindu-ma,cum altii pot fi asa de fericiti..eu nu am timp,nu pot,nu am de ce si cu cine….
,,Mami,azi la scoala erau cei din clasa a2a,asa de fericiti ca a venit mosul la ei…si eu m-am bucurat,vazandu-i asa mici si naivi”….ma uit la baiatul meu si-i surprind zambetul amar,in timp ce-mi zice facandu-mi cu ochiul,,Stiu ca tu esti mosul meu!”
Exista mos Craciun? Nu exista mos Craciun?
Privesc pe geam si ma gandesc ,cu cata bucurie asteptam Craciunul cand eram copil.Si imi dau seama ca,mai presus de tot si toate,eu…am ramas in sufletul meu un copil.Deci pot fi eu insumi,mosul meu.
Magia sarbatorilor dureaza mai mult,dureaza atat cat iti doresti tu sa existe.
Exista Craciunul in fiecare din noi,in mana noastra atunci cand intindem 10 lei unui sarman,in ochii copiilor cu suflete pure,in batranii pe care ii confundam cu mos Craciun.
Iar mosul…mosul este creat pentru a fi dorit!
Si  stiu ca sunt buna,sunt copil,sunt mos Craciun,sunt Craciunul!!!!

O sa incerc sa ma bucur ca sunt acasa,ca sunt alturi de fiul meu si ca vom petrece Craciunul impreuna.
Si voua va urez Craciun fericit! Iar daca ati fost cuminti..o sa vina si la voi mosul..,eu am fost si a sosit un pic mai devreme, cu cadouri tocmai din Austria.

Am participat cu acest  articol pentru un concurs la Dono ,insa ce am scris a reflectat si reflecta gandurile si trairile mele…de atunci si de acum..

 
7 comentarii

Scris de pe Decembrie 24, 2010 în De-ale mele...personale

 

7 răspunsuri la „Ajun de Craciun

  1. dr.Lecter

    Decembrie 24, 2010 at 12:49 pm

    De fapt, Craciunul e in interiorul nostru, in ceea ce simtim, gandim, facem; daruim, primim… Iar sarbatoarea din calendar nu trebuie dusa in extreme, pe nici un plan. Ai un copil?Sunteti sanatosi? Este de-ajuns. Copilul este continuarea , prelungirea ta in viata. El este fericit ca tu esti acolo, langa el, tu trebuie sa simti la fel. Si vad ca simti. La Multi Ani!

     
  2. psipsina

    Decembrie 24, 2010 at 1:00 pm

    moş crăciun există, draga mea. el este darul nostru necondiţionat, de iubire, de la şi pentru cei care ne sunt aproape. este inima unui copil ce doarme în trupul nostru de oameni maturi.
    moşul meu să îţi aducă un zâmbet mare şi lumină.
    sărbători cu bine. cum spunea şi dr. lecter: ai un copil, sunteţi sănătoşi, fii fericită. este un dar…

     
  3. scorpio72

    Decembrie 24, 2010 at 1:14 pm

    lecter
    psipsi
    aveti dreptate amandoua si asa este..nici nu imi pot dori altceva,decat ca dupa doi ani sa fiu de craciun impreuna cu fiul meu..restul nu mai conteaza.

     
  4. Altcersenin

    Decembrie 24, 2010 at 5:33 pm

    ma bucur pentru tine! pentru ca te-a vizitat mosul, pentru ca crezi in el si pentru ca crezi in tine! ganduri bune si sarbatori frumoase!

     
  5. scorpio72

    Decembrie 24, 2010 at 6:24 pm

    multumesc frumos altcersenin..aceleasi ganduri si pentru tine,cu tot dragul!

     
  6. silavaracald

    Decembrie 24, 2010 at 8:07 pm

    Primești cu colindul?

     
  7. cleo

    Martie 12, 2013 at 4:14 pm

    Mos Craciun e iubirea….Daca , crezi ca ezista iubirea aceea vesnica, exista……Daca nu crezi in Mos, nu exista 😛

     

au urcat o treapta

 
