RSS

Zurgalai,zurgalai..

15 Dec

Deci,a cam venit iarna.A nins,e frig..am cam uitat de frigul de aici,in ultimii ani iernile m-au prins in Austria si pot spune ca nu dardaiam acolo ca aici.Avem altfel de aer,altfel de vant.Nu imi place,zapada e murdara,totul e ponosit si mohorat si..cum era de asteptat noi nu mai stim sa ne bucuram de spiritul sarbatorilor.
Nu intru in amanunte,ca nu despre asta vreau sa scriu..
Am incercat sa intru si eu in febra sarbatorilor,sa imi insuflu spiritul lor.M-am bucurat de mosu’ si m-am chinuit sa fac chiar si un bradut.Jamal a sarit pe beteala si a inceput sa mestece la ea incantat,globuletele s-au scuturat sub labutele lui.Nu l-am putut face in camera,asa ca l-am pus in bucatarie,deci nu stiu cat o sa simt ca e sarbatoare.Nu am putut face ornamente de nici un fel si parca imi pare rau.
Dar o sa incerc sa nu ma dau batuta si sa nu mai fac atat de multe comparatii,o sa ma bucur ca fac sarbatorile alaturi de fiul meu si de pisicul asta,pisic care se bucura de tot ce apare nou in casa.
Si alaturi de ceva nou,o sa va arat si ceva de anul trecut..

 
12 comentarii

Scris de pe Decembrie 15, 2010 în Diverși picurici

 

12 răspunsuri la „Zurgalai,zurgalai..

  1. eumiealmeu

    Decembrie 15, 2010 at 8:44 am

    superbe obiectele din poze… si fiinţele!

     
  2. redsky2010

    Decembrie 15, 2010 at 10:52 am

    daca e timp de gandire, lasa-l sa fie asa. daca faci comparatii, mai bine dai o fuga acolo si ne pui pozele cu decoratiunile de anul acesta.
    glumesc,dar sunt alaturi de tine! stiu ca nu e o consolare prea profunda, dar poate ca sunt altii care chiar nu au pe nimeni!

     
    • scorpio72

      Decembrie 15, 2010 at 11:04 am

      redsky..citeste in ,,matinale” raspunsul meu…
      si multumesc de ganduri bune!

       
  3. irenadaiana

    Decembrie 15, 2010 at 1:14 pm

    Scorpiuto , nu te intrista. nu-ti aduce anul ce-ti aduce ceasul. Deie Domnul ca primul ceas sa-ti aduca inmiit toate lucrurile bune pe care ti le-a refuzat anul de se trece-acu.

     
    • scorpio72

      Decembrie 15, 2010 at 2:17 pm

      multumes daiana..stii ca acelasi lucru iti doresc si eu tie!

       
  4. irenadaiana

    Decembrie 15, 2010 at 2:27 pm

    multam scorpiuto ! am zis mereu ca daca trec si de anu’ asta o sa traiesc 100 de ani. Poate urmatorul ne va aduce tuturor mai multe bucurii sau macar sa ne scuteasca de necazuri. Te pup. Hai apuca-te si fa niste decoratiuni pentru concursul lui Constantin. Poate-l impodobesti pe Jamal ca pe un pom de iarna daca tot ii place beteala. Eu am incercat cu Kimi da’ nu tine vrajeala. Asta-mi roade toata instalatia de-o sa se schimbe din bichonel in sarmos. 🙂

     
  5. psipsina

    Decembrie 15, 2010 at 3:44 pm

    draga mea, orice tristeţe ar fi în sufletul tău lasă colindele să o alunge. orice lacrimă ar fi să cadă, lasă-l pe jamal să o şteargă.
    pisica mea, mica mea minune, obişnuieşte să urce în brad în fiecare an, să se joace cu toate ornamentele, să dărâme bradul, să spargă globuri. o las… îmi este aşa de dragă cu bucuria ei că nu mai contează globurile sparte, bradul care nu mai este perfect.
    o să împodobesc brăduţl duminică. o să mă apuc de ornat şi de colindat… hai la mine! te aştept! 🙂 promit să îţi şi colind.
    mă gândesc la tine. cu drag.

     
    • scorpio72

      Decembrie 15, 2010 at 5:17 pm

      o sa vin mereu si tu stii asta! multumesc.

       
      • psipsina

        Decembrie 15, 2010 at 10:27 pm

        şi eu îţi mulţumesc. da, ştiu… 😳

         

au urcat o treapta

 
