RSS

Plictis sau dragosteala?

13 Dec

In doua luni de zile schimba prefixul si devine cica responsabil si matur si raspunzator pentru faptele sale.
A incercat cam tot ce i-a placut..a jucat fotbal ca toti baietii,a facut baschet,a desenat si deseneaza cu talent,a facut cateva schite pentru tatuaje(care au fost si tatuate),canta la orga,s-a dat cu snowboard-ul,s-a dat cu scheibord-ul,a facut sarituri cu bicicleta(prilej cu care a si rupt doua biciclete)…si mainile.
Canta,de fapt zdrangane la o chitara,este intr-o trupa de dans,face,drege..

Aseara s-a apucat de..origami!In poza cu mousul apare o barcuta mica-mica..
O fi vreun semn ca trebuie sa-mi fac griji?

 
12 comentarii

Scris de pe Decembrie 13, 2010 în Diverși picurici

 

12 răspunsuri la „Plictis sau dragosteala?

  1. irenadaiana

    Decembrie 13, 2010 at 10:28 am

    nu-ti face probleme , multa lume face bani cu origami. Am vazut niste decoratiuni de craciun de-ti lasa gura apa , drept pentru care am scobocit dupa patratelele de hartie si vreo doua zile m-am opintit si eu. Da’s foarte migaloase. Dar si interesante. 🙂

     
  2. dr.Lecter

    Decembrie 13, 2010 at 12:40 pm

    cand eram copii, si noi faceam: solnite, trandafiri, lalele… cred ca mai stiu sa le fac, iti dai seama ca imediat dupa ce scriu comentariul, fac o lalea, sa vad daca mai sunt indemanatica!

     
    • scorpio72

      Decembrie 13, 2010 at 12:48 pm

      deci m-am linistit! inca mai e copil…

       
  3. redsky2010

    Decembrie 13, 2010 at 3:21 pm

    origami e la nivel superior. e bine ca are o preocupare si chiar una care necesita rabdare. sau vreo tipa careia ii plac dantelariile 😉

     
  4. Joaninha

    Decembrie 13, 2010 at 7:12 pm

    Daca n-ai de ce sa-ti faci griji, fa-ti ! 😆
    E creativ, bravo lui ! 🙂

     
  5. psipsina

    Decembrie 13, 2010 at 10:30 pm

    nu, nu-ţi fă griji de nimic… zâmbeşte. nu oricine face origami. 😉

     
    • scorpio72

      Decembrie 14, 2010 at 8:26 am

      iti dai seama ca am ras ..asta nu era clar pe lista tanarului meu!

       
      • redsky2010

        Decembrie 14, 2010 at 10:42 am

        poate s-a inspirat din „prison break”

         
  6. Marian S

    Decembrie 15, 2010 at 12:44 am

    Daca face origami inseamna ca e meticulos.
    Daca e meticulos inseamna ca o sa ai o nora multumita.
    Daca o sa ai o nora multumita sa te pregatesti sa fii bunica.

    Ce naiba, am mai vazut schema cu o „bunicuta„ de 35 de ani !!!

     
    • scorpio72

      Decembrie 15, 2010 at 7:33 am

      gata..momentan s-a plictisit,ma si miram sa il tina minunea!
      nu ma sperie ideea de bunica,dar copilul sa si-l creasca.

       
  7. coolnewz

    Aprilie 22, 2011 at 12:33 pm

    ha ha ha! Frumos! Deci sa ma astept ca si pe la 18 ani sa aiba astfel de preocupari!

     
    • scorpio72

      Aprilie 22, 2011 at 1:30 pm

      nu stiu ce sa-ti zic…fiul meu chiar nu a facut niciodata pana la momentul acesta…:))

       

au urcat o treapta

 
