RSS

Matinale

11 Dec

Mi-am dorit sa opresc timpul in loc,sa ramana la ora cand a stiut pentru prima oara sa vorbeasca..

Insa timpul nu s-a oprit si nisipul fin din clepsidra s-a scurs in continuare.
Am discutat din nou cu el a doua zi si parea schimbat fata de ziua precedenta.Cred ca ii parea rau de cuvintele scapate,de momentul de sinceritate care il avusese.Vorbele frumoase si incurajarile erau la locul lor,insa motivatia si impulsul ala lipsea.
L-am chemat la mine…insa a gasit o alta scuza.De sarbatori,as fi zburat cu primul avion spre el,daca ar fi zis ,,vino”…
Planuri pentru la anul nu am facut,ca nu am de ce..eu am fost cea care a plecat si el stie asta.Dar el este acolo,in spatele meu si ma protejeaza si ma tine inca agatata si nici nu vrea sa imi dea drumul,iar eu am mai spus..inca nu sunt pregatita sa ,,plec”.
Ma simt ca intr-un carusel,prin etapele astea am mai trecut,nu este ceva nou,se repeta.
,,Ich kann dir nicht saggen,was kommt naechstes Jahr ”.

Ps-dezamagirea mea din postul anterior,nu are nici o legatura cu Schatz.

 
8 comentarii

Scris de pe Decembrie 11, 2010 în De-ale mele...personale

 

8 răspunsuri la „Matinale

  1. psipsina

    Decembrie 11, 2010 at 12:17 pm

    nu ştiu ce să îţi spun, chiar nu ştiu… dar îţi trimit un crâmpei de frumos.
    cu drag,
    http://www.youtube.com/watch?v=faKFcfytlxU&feature=related

     
  2. silavaracald

    Decembrie 11, 2010 at 2:44 pm

    Nu de sfaturi ai tu nevoie, ci de acumulare, pentru salt. Depinde doar de tine dacă va fi înainte, înapoi sau pe loc. 🙂

     
    • scorpio72

      Decembrie 11, 2010 at 4:16 pm

      hmm..inainte e clar,insa bat pasul pe loc.

       
  3. silavaracald

    Decembrie 12, 2010 at 10:16 am

    Deocamdată! Doar atât cât să-ți iei avânt, sper. 🙂

     
  4. redsky2010

    Decembrie 12, 2010 at 1:29 pm

    inaintea hotararilor importante e bine sa ai timp e gandire. odata ce ai facut pasul sa fii sigura ca asta vrei si sa nu mai privesti inapoi. tin pumnii sa-ti fie bine!

     
  5. Altcersenin

    Decembrie 13, 2010 at 1:08 pm

    daca inima noastra ar tine cont de glasul mintii… toate ar fi mult mai simple, dar…

     

au urcat o treapta

 
