RSS

Iluzii

08 Dec

Credeam ca uitasem gustul dezamagirii.Ieri mi l-am adus aminte, dupa multi ani in care invatasem sa dau incredere oamenilor din jurul meu.
Am avut de cand ma stiu un vis,pentru unii greu de realizat,pentru altii o banalitate.Pentru mine pare imposibilul,dar sa nu zic niciodata ,,niciodata”.
Ieri am urcat la cer si am coborat in deziluzie,prea mult pentru o zi.Ieri am crezut ca visul meu poate deveni realitate si tot ieri trei vorbe l-au spulberat.Vorbe spuse de oameni pe care i-am crezut oameni si s-au demonstrat a fi doar umile fiinte fara cuvant,manipulate de bani probabil…
Si,pentru prima oara dupa multi ani,tot ieri, am plans.Pentru ca am crezut in oameni…si am sfarsit dezamagita.
Si tot ieri,cel care mi-a sters ,,virtual” lacrimile a fost EL (Concluzii despre el) si a facut-o exact cum a facut-o mereu.

Si mi-am dat seama ca mentorul meu,iubitul meu,omul pe care l-am urat pentru faptul ca nu isi arata sentimentele,omul care e ca o stanca,ma iubeste in felul lui ciudat,dar o face.
Si de acolo ma sprijina si intelege, neconditionat.
Si mi-am dorit sa fiu in bratele lui ,sa ma alinte si sa ma linisteasca..
Mi-am dorit sa opresc timpul in loc,sa ramana la ora cand a stiut pentru prima oara sa vorbeasca..

Daca eu nu o pot face..voi iubiti-va mult!

 
11 comentarii

Scris de pe Decembrie 8, 2010 în De-ale mele...personale

 

11 răspunsuri la „Iluzii

  1. silavaracald

    Decembrie 8, 2010 at 10:25 am

    E bine dacă ai reușit să rămâi prietenă cu fostul iubit. Eu n-am reușit performanța asta, indiferent cine pe cine a părăsit…
    Îmi pare rău pentru ce ai trăit ieri. Câteodată îmi zic că lumea ar fi mai bună dacă oamenilor li s-ar lua graiul…

     
    • scorpio72

      Decembrie 8, 2010 at 10:52 am

      inca nu stiu daca e fostul

       
      • silavaracald

        Decembrie 10, 2010 at 2:26 pm

        Ooo, atunci e excelent! Am înțeles eu greșit…
        Hai că trece și asta. De fapt, nu-i așa că deja a trecut? 🙂

         
  2. Joaninha

    Decembrie 8, 2010 at 6:30 pm

    „Si mi-am dat seama ca … ma iubeste in felul lui ciudat,dar o face.”
    Deci pana la urma n-a fost o zi tocmai rea. Fruntea sus ! :*

     
    • scorpio72

      Decembrie 8, 2010 at 8:19 pm

      intr-un fel nu a fost,in alt fel..de-ai stii tu!!

       
  3. sufletdefemeie

    Decembrie 10, 2010 at 3:00 am

    Ti-as zice ca stiu exact ce simti. Si stiu. Desi n-as vrea sa stiu. Mie-mi spun ca, daca sunt inca, inseamna ca loviturile n-au fost destul de puternice. Iti spun si tie la fel. Capul sus, tu esti mai puternica decat ceea ce te loveste. Si, intr-o zi, vei privi din alt unghi totul, si vei avea seninatate in suflet. Pentru ca imposibil ca o furtuna sa tina o vesnicie, nu crezi?
    S-auzim de bine.

     
    • scorpio72

      Decembrie 10, 2010 at 8:51 am

      Cred si mai cred ca inca mai am de primit lovituri..dar pot sa duc totul,asa mi-am propus..

       
  4. dr.Lecter

    Decembrie 10, 2010 at 2:58 pm

    cred ca daca ne+am cunoaste, am avea ce sa ne spunem, la o cafea!
    cel care iubeste mai mult, sufera mai mult.
    dupa o lupta de titan nebun, am constatat ca am venit prea taryiu in viata barbatului meu. eu veneam cu o oferta de dragoste, de grija, de bunatate… el venea cu o oboseala dupa muuuuulte femei in viata lui, dintre care, cea cu statut de sotie ii daduse niste reprezentatii de tarfa… de i-a nimicit toata increderea pe care un barbat ar trebui s+o aiba in femeia lui. am crezut ca sunt la survivors, live! am dat tot ce am putut, n-am primit nimic. m-am cerut intr-un tarziu, afara, si am inceput sa suferim amandoi. cineva mi-a spus ca el ma iubeste, dar in felul lui. dupa atata timp de rani ingrozitoare, am rabufnit cu violenta: care fel? cum adica, in felul lui? nu iubesti in… feluri, ci o faci astfel incat cel de langa tine sa fie madru ca el/ea e cel ales, si sa fie mandru ca a si reusit asta. imi reprosez un singur lucru, ca n-am putut sa dau la o parte stratul ala amorf, din sufletul lui. in rest, vorba unui calugar: daca ai iubit atat de mult un om care nu te-a iubit, la randul lui, imagineaza-ţi cat o sa iubesti un om care te va iubi! desi este foarte greu, trebuie sa ne departam repede de situatiile care ne sufoca, pentru ca sunt …cancerigene

     
    • scorpio72

      Decembrie 10, 2010 at 5:54 pm

      bine ai venit dr Lecter!
      pentru tot ce ai scris nu pot decat sa iti dau o imbratisare,cu tot dragul !

       
  5. psipsina

    Decembrie 10, 2010 at 7:23 pm

    să ştii că te-am citit chiar din data de 8. nu scriu, pentru că nimic nu mi se pare potrivit…
    mi+a plăcut comentul de mai sus…

     
    • scorpio72

      Decembrie 11, 2010 at 8:52 am

      de multe ori nu gasim cuvintele potrivite sau consideram ca nu este momentul…si mie mi se intampla la fel.
      si mie mi-a placut comentariul de mai sus.

       

au urcat o treapta

 
