RSS

Uite mosu’ !

06 Dec

Privim cu drag fereastra aburita.
Zarim mici fulgi de nea sclipind
Si ne gandim cu mintea copilita
Ca vine mosul ,,ho,ho,ho” cantand.

Este doar iarna-n strai de sarbatoare
Si noi ne pregatim sa fim ,,umani”
Sa daruim si sa cantam cu mic cu mare,
Un ,,Leru-i ler”, ,,Aho” si ,,La multi ani!”.

P.s.-mosul meu s-a speriat de perechile de ghete insirate si nu a lasat nimic,asa ca Jamal l-a dezbracat de haine si a facut pe mosul,lasandu-mi un ghemotoc de hartie in ghete..
-mosul fiului meu a uitat sa se trezeasca, asa ca azi de dimineata cand baiatul scutura ghetele de zor..i s-a dat cadoul personal.

 
10 comentarii

Scris de pe Decembrie 6, 2010 în Diverși picurici

 

10 răspunsuri la „Uite mosu’ !

  1. Manole

    Decembrie 6, 2010 at 10:47 am

    :)))) Nici nu vreau sa zic ce cadouri zilnice lasa Jamal :))))
    Bine ca l-ai facut si ferches :))))

     
  2. silavaracald

    Decembrie 6, 2010 at 12:15 pm

    Ioi, că fain îi Moșul tău! Mânca-l-ar mama pe el de fercheș!
    Păi ce cadou mai ca lumea decât faptul că-l ai pe el mai vrei!? 🙂

     
  3. psipsina

    Decembrie 6, 2010 at 3:07 pm

    ce moșulache fain e jamal. pisica mea sigur l-ar place, mai ales așa de cochet. :))))

     
  4. redsky2010

    Decembrie 7, 2010 at 10:49 am

    ce frumos l-ai imbracat. asta da atmosfera de sarbatoare!

     
  5. daniel rus

    Decembrie 9, 2010 at 9:46 pm

    de asta nu a mai ajuns si la mine. nu stiam pe unde e. era la tine!

     
    • scorpio72

      Decembrie 9, 2010 at 10:24 pm

      Daneee,nu a ajuns?
      Imi pare rau..eu i-am pus sacul in spinare si l-am trimis la plimbare,insa cred ca s-a oprit dupa colt si a desfacut toate cadourile sa vada ce este in ele,ca este foaaaarte curios.
      Lasa ca ti-l trimit de Craciun,cu saniuta!

       

au urcat o treapta

 
