RSS

Un cotet cu ganganii..un paduche,doi paduchi

04 Dec

Habarnam avea vreo 7 ani si era la tara la bunica.
Ii placea enorm la tara si se bucura cand venea vara,asa nu mai era obligat sa stea intre betoane si in casa,asteptand sa vin eu de la munca.
Ii placea pentru ca nu mai era singur,ci se intalnea cu toti verisorii..insa cu unul din ei Alex, facea multe tampenii.
Intr-o zi cu soare,dupa ce a adunat buruieni impreuna cu Alex,treaba zilnica si obligatorie si au hranit si orataniile din curte,copilul meu s-a gandit ca este prea plictisitor sa stea doar sa se uite la ele cum mananca,ci trebuie sa si exploreze..asa ca a plecat la cercetat cotetul pasarilor,impreuna cu Alex.Ba mai mult,arzandu-le de gluma,s-au bagat in cotet ,pitindu-se de bunica.
Bunica luata cu treaba,nu a observat ca ei lipsesc,decat dupa vreo ora si a plecat sa ii caute.Si i-a gasit dupa chicoteli si rasete..
Numai ca atunci cand i-a scos din cotet,copii se tot scarpinau de zor,ba prin cap,ba pe maini,ba pe picioare..
Bunica si -a pus mainile in cap si uitanduse la ei,i-a vazut plini de paduchi de gaina.Ce sa ii mai certe,sa se mai supere pe ei..i-a dezbracat repede la puta goala si i-a bagat in copaia de lemn din curte, sa ii frece bine.
Si i-a tot frecat peste tot,dupa care i-a uns cu un maclavais urat mirositor.
Zgaibanosii nu au zis nici pas,speriati de ganganiile mici care misunau pe ei..
Habarnam mi-a marturisit apoi ,ca niciodata nu s-a distrat mai bine ca atunci,vazand disperarea bunicii si auzind-o cum ii afurisea..saraca femeie gandindu-se numai la faptul ca venim noi astia simandicosii de la oras si ne vom supara pe ea ,ca nu a avut grija de copii nostri.

 
7 comentarii

Scris de pe Decembrie 4, 2010 în Amintirile lui Habarnam și Știetot

 

7 răspunsuri la „Un cotet cu ganganii..un paduche,doi paduchi

  1. Manole

    Decembrie 4, 2010 at 11:02 pm

    :)))))) Iti dai seama? I-a gasit la timp…ca astia luati cu joaca nici nu isi dadeau seama cat erau de ciupiti! :)))))

     
    • scorpio72

      Decembrie 5, 2010 at 9:01 am

      mie imi vine si acum sa rad, ce haios era fimiu cand imi povestea de cat de plin era de ganganii..

       
  2. balaurdegradina

    Decembrie 5, 2010 at 9:27 am

    Avantajele varstei 😀
    Eu ma cutremur de fiecare data cand imi amintesc senzatia de fericire absoluta cand tata, pescar din ala bolnav, ma lua cu el la adunat de viermisori, la un depozit de oase al abatorului.

     
    • scorpio72

      Decembrie 5, 2010 at 4:56 pm

      he,he..astea da amintiri..si tata a fost si este pescar si in copilaria mea mergeam sa adunam viermi de pe ,,mortaciuni”..coropisnite din balegar ,lacuste,rame din pamant si broscute mici cu care eu si fratele meu faceam concurs de intrecere..
      daaa,frumoase amintiri!

       
  3. Grapefruits

    Decembrie 5, 2010 at 2:35 pm

    si eu am patit asa, cu paduchii de gaina, cand ma bagam sa iau oua 😀

     
  4. redsky2010

    Decembrie 5, 2010 at 10:53 pm

    eu am explorat cu inca doi copiii un subsol de la un bloc. cand am iesit din bezna aia,aveam sosetele plini de puncte negre care sareau de zor: pureci! m-am scuturat iute, daca ii duceam mamei era jale mare 😉

     

au urcat o treapta

 
