RSS

Si a fost ieri!

02 Dec

Si fuse si se duse..
Nu mi-am schimbat parerea de ieri pana azi.Ba chiar s-a accentuat si mai mult sentimentul de dezamagire si nedumerire.
Am vazut cum pe un frig napraznic si o ploaie nemiloasa si inghetata,sute sau mii de oameni se imbulzeau sa primeasca sarmale sau fasole cu afumatura.
Si nu am putut sa nu ma intreb cu durere daca au indurat totul..,,pentru ca nu ne dezmintem si e bine sa primim mereu ceva ,moca daca se poate..sau atat de rau am ajuns si de infometati am ajuns,incat induram orice pentru o portie de mancare?” Si aici nu ma refer la cei care chiar sunt napastuiti de soarta…
Si intr-un caz si in altul,nu m-am simtit deloc mandra ca sunt romanca,ba mai mult,am gandit ca ne meritam soarta.
Pentru ca nu facem nimic si nu mai iesim din starea asta de letargie.
Am fost in schimb mandra de oamenii aceia si de soldatii nostrii,care s-au chinuit sa iasa o parada frumoasa.Si a iesit!

 
5 comentarii

Scris de pe Decembrie 2, 2010 în Diverși picurici

 

5 răspunsuri la „Si a fost ieri!

  1. silavaracald

    Decembrie 3, 2010 at 8:34 am

    Din toate câte puțin. Adică: și, și!!
    Pe de o parte, dacă n-ar fi lejer înfometați, nu s-ar preta la așa ceva.
    Pe de alta, până la urmă, distracția asta e din banii noștri, că nu-mi închipui că aceia care o oferă au băgat mâna în propriile buzunare pentru noi!

     
  2. redsky2010

    Decembrie 3, 2010 at 10:51 am

    hei,cum mai esti? ia o galeata de buna dispozitie de la mine. e vineri!

     
    • scorpio72

      Decembrie 3, 2010 at 11:26 am

      ca intotdeauna..bine!
      stau acasa si sper sa ne dea caldura! nu de alta da au oprit acum si apa calda..si ma simt ca in ghetou!
      noroc ca nu mi-am pierdut ,,umorul” inca.

       
  3. Joaninha

    Decembrie 3, 2010 at 10:48 pm

    Hei, mancarea la cazan e buna, de-aia se inghesuiau 😉
    Ce-as manca si eu acum o fasole … mmm ….

     
    • scorpio72

      Decembrie 4, 2010 at 9:40 am

      se gaseste acolo la conserva,gata fiarta ,nu trebuie decat sa prajesti carnatii si sa ii adaugi..

       

au urcat o treapta

 
