RSS

Vreme caineasca si patriotism

01 Dec

Azi e 1 Decembrie…
Stiti cu totii ce reprezinta aceasta zi,vor scrie toti probabil despre ea…
Eu nu stiu de ce,dar nu ma simt deloc patrioata in aceasta zi si nici nu imi vibreaza vreun por,gandindu-ma ca e ziua Romaniei.Nu am sentimente inaltatoare si nici nu stiu daca ma simt mandra.Aici vorbesc doar de mine,pentru ca..citind si urmarind la tv diferite reportaje despre OAMENI,reportaje incepute de azi dimineata si care vor tine toata ziua…am sentimente de mandrie vizavi de acesti oameni si simt un nod in gat.
Pentru acesti oameni chiar am respect si ma inclin..ei chiar pot fi mandri ca sunt romani…fie ei oameni simpli,cantareti,doctori,sportivi.
Pentru soldatii scosi sa defileze pe vremea asta cainoasa,pusi sa intepeneasca dand onorul,am respect.
Pentru cei care scormonesc,incercand sa mai scoata si arate ceva frumos despre Romania si oamenii care chiar stiu sa traiasca simplu si frumos,am respect.
Pentru restul care latra,mi-am impietrit sufletul.
Ziua de azi chiar arata starea de spirit a tarii si a oamenilor.Nu stiu daca mai exista mandrie nationala,daca nu este totul un dat din gura si un batut in piept..
Afara este un grad.Este frig si ploua,este intuneric si trist.
Voi sta in casa,infofolita pana-n gat in patura pufoasa,multumind celor ,,mai mari” ca un intreg oras tremura de frig in case si gandindu-ma ca este o zi ca oricare celelalte..si poate voi bea pe seara  vin fiert cu scortisoara.

 
10 comentarii

Scris de pe Decembrie 1, 2010 în Diverși picurici

 

10 răspunsuri la „Vreme caineasca si patriotism

  1. pisica

    Decembrie 1, 2010 at 12:06 pm

    la mulţi ani, suflet de român!

     
  2. redsky2010

    Decembrie 1, 2010 at 1:39 pm

    n-ai nimic electric de facut cald, sa bagi in priza? daca tot nu vei plati incalzirea, faci economie si platesti curentul. pana atunci iti trimit niste caldura sufleteasca…

     
    • scorpio72

      Decembrie 1, 2010 at 3:37 pm

      ba da,fac ceva caldura(nu cu gazele), dar e frectie la piciorul de lemn.
      multumesc redsky.

       
  3. 2muraturi

    Decembrie 1, 2010 at 2:28 pm

    si Basescu nici nu a participat la defilare

     
  4. daniel rus

    Decembrie 1, 2010 at 6:32 pm

    pentru mineziua de 1 decembrie reprezinta o zi libera de la munca si cam atat. dar nu tre sa ma luati pe mine in seama, eu sunt asa mai dani-contra

     
    • scorpio72

      Decembrie 1, 2010 at 7:18 pm

      si pentru mine a fost o zi fara ore la scoala,deci…nu esti dani-contra.

       
  5. monika

    Decembrie 1, 2010 at 9:56 pm

    mama a fost singura care s-a bucurat ca este 1 decembrie.si sti de ce ? CA O SA FIE EMISIUNE <> doamne fereste … au murit oamenii aia de pomana.

     

au urcat o treapta

 
