RSS

Picaturi cazand…din nas!

30 Noi

Asa arat si ma simt…
Am 13 grade in casa,Termica s-a suparat pe orasul meu,afara sunt 5 grade si frig si mohorat si innorat,ceea ce accentueaza starea mea de rahat.
Din cauza variatiilor de presiune,fiind meteo alergica..imi curg mucii si stranut incontinuu.Si dupa ce ca imi era frig si ma strang ca baba Dochia cu sapte cojoace,plus izmenele din dotare,mai sunt si capie de cap.Si dupa ce ca eram capie de cap,mai sunt si obosita din motive de Jamal.Care Jamal imi da trezirea mereu la 6 dimineata,vorbind cu mine.Cu mine,nu cu fiul meu..ca ala nu-l aude!’
Si nu ma mai simt nici sexoasa azi..cand imi privesc sosetele de lana care se itesc din cateii plusati..
Ma duc sa-mi sterg nasul si sa ma droghez cu cafea!
Sa aveti o zi mai buna ca a mea…

 
7 comentarii

Scris de pe Noiembrie 30, 2010 în Diverși picurici

 

7 răspunsuri la „Picaturi cazand…din nas!

  1. mamica_de_sebastian

    Noiembrie 30, 2010 at 10:09 am

    Sa ai o zi buna si tu..du-te la shopping terapie:)

     
    • scorpio72

      Noiembrie 30, 2010 at 10:10 am

      mersi mami de basse..ce shopping? Trebuie sa plec la scoala..

       
  2. redsky2010

    Noiembrie 30, 2010 at 10:15 am

    ai si gargarita in par?
    maine e liber, asta e un motiv de bucurie. presupun ca termica nu va fi toata iarna suparata pe orasul tau,nu?

     
    • scorpio72

      Noiembrie 30, 2010 at 10:25 am

      sper sa nu fie asa,dar din pacate,am auzit ca nu va furniza caldura!
      nu am gargarita-n par,am vartejuri.

       
  3. irenadaiana

    Noiembrie 30, 2010 at 10:48 am

    cunosc senzatia. Din fericire la mine termica merge , asta-i avantajul la casa , nu mai depinzi de nimeni. Decat de kimilone care cam tot pe la sase se trezeste si incepe si ma linge intai pe talpi apoi pe fata , deci vreau nu vreau tre’ sa ma dau jos ca altfel miros a papuci. Sanatate.

     
  4. daniel rus

    Noiembrie 30, 2010 at 5:06 pm

    un vin fiert si-o aspirina saracului 😉 te pui pe picioare garantat!

     

au urcat o treapta

 
