RSS

A fost odata..

29 Noi

Mi-au fost prieteni 23 de ani si ne-am petrecut adolescenta si ,,iubirile” impreuna.
Petrecerile le faceam in grup la baiatul popii si ce aveam eu era si al lor,ce aveau ei era si al meu.Casatoria mea,la varsta la care altii viseaza si prioritatile mele apoi,ne-au indepartat un pic,dar locuiam aproape deci aveam habar unii de altii.
Dupa ani de asteptari si chin si dupa divortul meu,i-am regasit.Se casatorisera si ei si eu asistasem pe rand la casnicia inceputa si apoi la venirea copilului lor pe lume.
Daca la mine viata se numea supravietuire si o lupta grea,la ei era frumoasa si ma bucuram pentru ei.
Erau prietenii mei,confidentii mei,ea era prietena mea cea mai buna,care nu se dezmintise niciodata.La ea am gasit de fiecare data refugiul meu sufletesc si taria de a merge mai departe.Ea a fost cea care m-a scuturat de fiecare data pana mi-am revenit,ea mi-a aratat mereu realitatea cruda si mi-a zis ,,lupta”.
De ceva timp insa,ceva urat se intampla cu ei.Nu vreau sa caut vinovati,nu vreau sa acuz..vina e undeva acolo.Ceva s-a pierdut pe drum..iubirea,respectul,bunul simt..
Am fost plecata si nu am stiut nimic,am prins franturi de la ea..el niciodata nu a zis nimic.Mi-a parut rau si imi pare,am incercat sa deschid ochi,sa ascult sa sprijin.Fata puternica a devenit o femeie fara perspective imediate, care a clacat.cu greu am scos-o din starea asta si am incercat si incerc sa ii fiu alaturi,asa cum a fost ea pentru mine mereu.
Vorbeam de bun simt…
Am mai afirmat pe aici ca nu imi plac clownii,nu imi plac oamenii care se ascund sub masti perfide.
Acum doua zile am fost invitata de ea la o petrecere data pentru ziua de nume sfant a copilului,petrecere suportata de el.Invitata am fost pentru ca ea nu avea cu cine sa stea la restaurant.Am acceptat,cu gandul ca nu se va face vreun scandal odata cu aparitia mea acolo.
Situatia a fost mai mult decat penibila,el nu m-a salutat deloc,la masa s-a stat ceva de genul..la o masa el, copilul si copii invitati ,iar la alta masa eu si ea.
Am incercat sa aflu de ce nu vorbeste cu mine si am fost respinsa intr-un mod urat.Si atunci mi-am dat seama…eram proscrisa doar pentru faptul ca inca sunt prietena cu ea.Tot ce are legatura cu ea,se sterge.I-am respectat decizia si m-am intors la masa mea.Si de acolo mi-am privit un prieten,care se transformase in ceva urat,schimonosit.
Mi-au fost prieteni 23 de ani…acum mi-a ramas doar ea prietena.

 
14 comentarii

Scris de pe Noiembrie 29, 2010 în De-ale mele...personale

 

14 răspunsuri la „A fost odata..

  1. Manole

    Noiembrie 29, 2010 at 9:58 am

    Asta e stilul tipic mioritic : improscatul cu noroi si impartitul pe tabere.O sa treaca timpul..se prea poate sa-si revina sau poate ca nu, insa, el are de pierdut nicidecum voi, tu. Stiu din proprie experienta ca si asta doare…dar, e doar asa cum Vrea El.

     
    • scorpio72

      Noiembrie 29, 2010 at 10:00 am

      clar nu am eu de pierdut,insa nu pot intelege DE CE?

       
  2. redsky2010

    Noiembrie 29, 2010 at 11:37 am

    dupa un divort absolut toti prietenii se impart in doua tabere : cu el sau cu ea, fiecare se considera indreptatit sa judece sau se considera abandonat…inca nu stiu daca oamenii se schimba in contextul vietii sau pur si simplu eu ii percep diferit dupa un numar de ani. e posibil ca ei sa fie mereu la fel,doar eu sa vad ce-mi place.
    tu sa fii sanatoasa! nu exista „de ce?” exista doar fapta.

     
    • scorpio72

      Noiembrie 29, 2010 at 11:50 am

      eu o sa respect hotararea lui.
      cred ca se gandeste ca o ajut pe ea la divort,ceea ce nu voi face,am ramas neutra.
      mai..s-au mai despartit prieteni si m-am dus mai intai la cununia ei cu altul,apoi la cununia lui cu alta..dar mi-au ramas amandoi la fel de dragi si nu mi-au reprosat nimic.
      asta e!

       
  3. Marian S

    Noiembrie 29, 2010 at 12:09 pm

    Sa vezi ce misto e cand, dupa divort, iti pui in cap o intreaga familie …
    Noroc ca unora le-a mai trecut intre timp. Asta e solutia: timpul le vindeca pe toate, ai sa vezi.

     
  4. carbonaru

    Noiembrie 29, 2010 at 7:36 pm

    Si in 23 de ani nu a dat semne ca ar putea fi asa ?

     
    • scorpio72

      Noiembrie 30, 2010 at 7:43 am

      sincera sa fiu,ba da,insa cred ca nu am vrut sa vad eu..de dragul ei.

       
  5. pisica

    Noiembrie 29, 2010 at 7:44 pm

    e trist şi rău că se întâmplă astfel. şi recunosc, chiar şi eu am ales uneori doar pe unul dintre prieteni, nu pe amândoi. 😦 nu ştiu de ce…

     
    • scorpio72

      Noiembrie 30, 2010 at 7:46 am

      cu toate ca in proportie de 90% el ar fi de vina..a ales sa nu mai aiba legatura cu nimeni care se intelege cu ea,chiar daca majoritatea nu s-a bagat in casnicia si problemele lor..

       
  6. silavaracald

    Noiembrie 30, 2010 at 8:10 pm

    Eu am pățit exact invers când au divorțat prietenii noștri. Pentru că-l dăduse afară din casă, l-am găzduit noi un timp, el neavând rude în oraș unde să stea.
    Deși eram de partea ei, știind că el e mai vinovat decât ea, prietena mea a luat actul nostru drept o atitudine pro-fostul soț.
    Ne-am explicat, ani de zile mai târziu, dar degeaba: prietenia destrămată nu s-a mai putut suda la loc.
    Păcat că trebuie să treci prin asta. 😦

     
    • scorpio72

      Decembrie 1, 2010 at 9:12 am

      sunt trecuta chiar personal prin asa ceva,deci ma doare de doua ori sa ii vad asa..
      cat despre prietenie..asa se cern oamenii din jurul nostru..

       
  7. monika

    Decembrie 1, 2010 at 9:49 pm

    nu-i judeca gresit . sunt oameni si oameni. in asemenea momente felul de a reactiona este diferit de la o persoana la alta.ei vor afectiune si intelegere dar nu vor sa te bagi in problemele lor.
    sti ca si eu am trecut prin ce treci tu si mi s-a reprosat ca totul s-a intamplat din cauza mea.asa ca lasa timpul sa decurga si nu-i judeca acum.prietenul la nevoie si dureri se cunoaste

     
    • scorpio72

      Decembrie 2, 2010 at 7:54 am

      pai..nu asa facui si cu tine,ciprioato?

       

au urcat o treapta

 
