RSS

Ganduri

19 Noi

Este dimineata si eu ma plimb imaginar,prin gradina cu flori…
Iarba inalta imi mangaie talpile,ma aplec si palmele culeg roua trista.
Boabe mici se preling printre degete si mi se par a fi lacrimile mele,care-mi curgeau dupa ce am plecat.
Gandul imi zboara la tine si visez ca suntem impreuna.
As dori sa fii langa mine,sa ne purtam sentimentele printre florile de care sunt indragostita,dar sunt singura si tu esti departe.
Si viata ne poarta pe drumuri paralele si nu stiu daca mai exista intersectari intre ele.

 
4 comentarii

Scris de pe Noiembrie 19, 2010 în Gânduri cristalizate

 

4 răspunsuri la „Ganduri

  1. redsky2010

    Noiembrie 19, 2010 at 9:37 am

    frumoasa imaginea. zambeste, e weekend si nu-i inca frig. viata asta e atat de ciudata niciodata nu stii ce ascunde dupa colt 😉

     
    • scorpio72

      Noiembrie 19, 2010 at 10:09 am

      redsky,nu mi-a placut niciodata sa nu stiu ce e dupa colt…

      imaginea,atata timp cat nu e semnatura mea pe ea,e sursa google..da,e frumoasa!

       
  2. silavaracald

    Noiembrie 19, 2010 at 10:26 am

    Așa de reflexivă de dimineață? Și un pic tristă…
    ”Zâmbește, mâine va fi mai rău!”

     

au urcat o treapta

 
