RSS

Pentru ca .

17 Noi

Sunt intr-o saptamana nebuna,in care nu am timp sa respir si nici prea mult sa scriu pe aici.
Am trei lucrari,una am dat-o,una o am azi,maine am inspectie,iar vineri lucrare si inspectie.
Asa ca pe mine sa ma scuzati,dar sunt un pic capiata si ma chinui sa retin ceea ce la fel,ma chinui sa invat.
La mine nu mai merge ca la voi astia mai tineri,procesez mai greu.Important e ca procesez!
O sa fiu pe aici ,in umbra asa si daca am timp va citesc printre picaturi,intre o viteza a VSH-ului si vitamine…
Aveti grija de voi!

 

Etichete:

12 răspunsuri la „Pentru ca .

  1. Manole

    Noiembrie 17, 2010 at 8:24 am

    Spor la treaba si succes!
    Te asteptam sa te intorci cu alte povesti!

     
  2. redsky2010

    Noiembrie 17, 2010 at 10:55 am

    tin pumnii,sparge tot ce prinzi 😉

     
  3. pisica

    Noiembrie 17, 2010 at 3:58 pm

    BAFTA!

     
  4. daniel rus

    Noiembrie 18, 2010 at 7:24 am

    iti trimit un scan dupa analizele mele? sa nu zici ca sunt rau si nu iti mai dau si eu de treaba :))

     
    • scorpio72

      Noiembrie 18, 2010 at 7:45 am

      Dane,pai chiar imi dai de lucru..lasa tine-le pentru alta data!

       
  5. Ovidiu

    Noiembrie 18, 2010 at 1:11 pm

    ce inseamna VSH ? e unul din drogurile astea legale ?

     
    • scorpio72

      Noiembrie 18, 2010 at 6:19 pm

      Ovidiu,tine de medicina si reprezinta viteza de sedimentare a globulelor rosii!

       
  6. Bogdan Epureanu

    Noiembrie 18, 2010 at 7:28 pm

    Lasa ca o sa treaca si zilele astea si o sa vina weekendul cand o sa poti sa te relaxezi si tu; multa bafta si ne auzim peste cateva zile. 🙂

     

au urcat o treapta

 
