RSS

Stietot afacerista

08 Noi

La viata mea nu prea am stiut eu sa fac afaceri prea profitabile,am cam iesit in pierdere mai mereu,insa cand eram copilita,tocmai pentru faptul ca eram mica,nu faceam compromisuri de dragul niciunei ,,afaceri” si era ori,ori.
De mica mi-a placut sa cant si mai tarziu,pentru ca am avut voce,am ajuns in corul scolii si apoi pe la festivalurile ,,Cantarea Romaniei” cu scoala.
Pentru ca bunicii mele ii placea sa ma asculte cum lalaiam,atunci cand mergeam cu ea pe la diferite babe in vizita,ii placea sa ma laude cu ,,ce sunt eu in stare”…si ma punea sa cant.
Si atunci,spuneam mereu ca eu pe degeaba nu fac asta.Babele scoteau leii din batista inodata si eu,dregandu-mi vocea,le inmuiam cu cantecul Ilenei Sararoiu ,,O batrana intr-o gara”.Sa vezi ce li se umezeau babelor ochii si ce ma laudau..iar eu imi faceam bani de inghetata Polar si de pufuleti.
Asta a durat o vara,pana s-au plictisit de cantecul meu si de mine..De cantat insa am cantat pana cand am terminat clasa a opta si moca.

 
8 comentarii

Scris de pe Noiembrie 8, 2010 în Amintirile lui Habarnam și Știetot

 

8 răspunsuri la „Stietot afacerista

  1. redsky2010

    Noiembrie 8, 2010 at 10:52 am

    la multi ani inca o data!
    ce stare iti creaza tie cantatul? eu cant cand pune fiica-mea muzica, tare cat ma tine vocea, lalai cum stiu si la final parca s-a dus toata zgura.

     
    • scorpio72

      Noiembrie 8, 2010 at 10:59 am

      Mie imi place sa cant si acum,nu mai suna ca la inceput(de,tigarile),dar nu ma las..
      Ma face sa ma simt..libera!!

       
  2. Altcersenin

    Noiembrie 8, 2010 at 1:44 pm

    fiindca am lipsit ceva timp, vin cu felicitari intarziate 😉 dar din toata inima
    iti doresc ca viata sa iti ofere cat mai multe sanse si in orice usa nu ai bate – sa se deschida! sanatate si un car de noroc!

     
    • scorpio72

      Noiembrie 8, 2010 at 1:58 pm

      multumesc mult.
      lasa ca uite te-ai brodit azi si iau felicitarile ca atare,ca doar sfanta sunt..

       
  3. Alex Doctorasu

    Noiembrie 8, 2010 at 4:30 pm

    La multi ani !!! si apropo.. .vezi ca vreau sa te aud cantand 😀

     
  4. rokssana

    Noiembrie 24, 2011 at 2:06 pm

    inghetata polar…mmm..ce amintiri 🙂
    pufuleti si acum mananc

     
  5. cleo

    Martie 12, 2013 at 2:50 pm

    as vrea sa te aud cantand asta….. Cred ca devin baba 🙂

     

au urcat o treapta

 
