RSS

Urasc zilele care dau la sfarsit cu virgula

05 Noi

M-am trezit cu frigul in oase.Am dormit prost si m-am trezit devreme.Am vrut sa zac in pat dar nu am putut,asa ca m-am tarat la birou si m-am prabusit pe scaunul care a troznit din ax,de nou si bun ce e(e nou).
Am vrut sa scriu ceva vesel,dar nu am putut…stiri la tv..a murit Adrian Paunescu..D-zeu sa-l odihneasca in pace…ma sfasie o durere crunta,dar o sa treaca..Durerea nu ma sfasie din cauza lui Paunescu, ci pe mine la modul serios…
Mai citesc un blog,mai fug sa pufai o tigara,indes o pastila pe gat,ma intorc la bloguri..
Cineva ,,imi ureaza” o zi de bineri cat mai buna,am crezut ca e..nu e..
Mircea Badea vorbeste in porta-voce despre mitingul de marti,pisica doarme.Nu a mai venit la mine in brate sa toarca,fuge si ea de schimonoselile mele.
Am vrut sa bag o melodie a lui Silbermond,dar mi s-a parut prea emo si trista,am oprit-o.
Afara e soare si caldut,mie imi este frig de mor,mi s-au inclestat degetele pe tastatura.
As pleca la scoala,dar nu am fata de doamna ci de muribund si nu cred ca am puterea azi sa vad fete false..mi-e sila.
Cum mi-e sila si de prostie si de ,,maturitatea” oamenilor imaturi.
Ar trebui sa merg,ne va preda,dar mie imi da la sfarsit cu virgula..Ma mai gandesc…
Ma invart ca leul in cusca,nu imi gasesc locul unde sa stau,daca m-as pune in cap mi-o fi mai bine?
Ma intorc si vad patura pufoasa si groasa..cred ca cel mai bine e sa ma cuibaresc in pat si sa butonez obsesiv telecomanda,poate am ce vedea azi,daca nu macar as asculta muzica…
Si nu,nu sunt pe moarte,doar ma incearca ceva de care nu imi era dor…o durere crunta…durerile mele schimonosite..

 
10 comentarii

Scris de pe Noiembrie 5, 2010 în De-ale mele...personale

 

10 răspunsuri la „Urasc zilele care dau la sfarsit cu virgula

  1. irenadaiana

    Noiembrie 5, 2010 at 12:37 pm

    rise and shine baby. e o superba zi de noiembrie , diferita de luna trecuta , iesi la o plimbare , trage o gura de aer proaspat ( daca ai daca nu mai trage o tigara – in zilele noastre e cam tot aia) . la tv tot n-ai ce vedea , nu pierzi nimic decat ziua asta minunata

     
    • scorpio72

      Noiembrie 5, 2010 at 12:41 pm

      m-am hotarat sa ma duc la scoala.
      multumesc pentru sustinere.

       
  2. aA

    Noiembrie 5, 2010 at 4:22 pm

    totusi cum ti-a fost ziua? mai bine intre oameni, decat in pat?
    o seara si un we placut!

     
    • scorpio72

      Noiembrie 5, 2010 at 5:59 pm

      bine ai venit aA!
      Da,a fost mai bine printre umani,sa stii!Multumesc,asemenea!

       
  3. Alex Doctorasu

    Noiembrie 5, 2010 at 4:39 pm

    Daca iti da cu virgula, ai putea intodeauna sa o iei de la capat… daca calculezi cum trebuie, poate primesti rezultatul exact 😀

     
    • scorpio72

      Noiembrie 5, 2010 at 5:59 pm

      Alexule,zilele astea nu le doresc de la capat..doar le las sa continue…

       
  4. Ana

    Noiembrie 6, 2010 at 6:25 am

    Eh, draga mea,
    In acelasi context, nu-i asa ca urasti si zilele care incep perfect rotund si din cand in cand cate o virgula scarboasa se mai trezeste sa isi bage coada si sa iti faca o zi de rahat?
    Sunt de acord, e greu sa vina din interior virgulele astea…asa ca eu una iti propun sa schimbi semnele de punctuatie 🙂 ce zici? In loc de virgule sa folosesti…sa zicem bombonele kinder :)) ce zici? si atunci indiferent de orice, alea sunt bune si dulci.
    Hai, ai vazut ce zi frumoasa a fost vineri?
    Fruncea sus!
    Pup!

     
    • scorpio72

      Noiembrie 6, 2010 at 11:47 am

      Pai..ca sa nu mai simt durerea si sa nu imi mai fie frig,am iesit din casa sa socializez cu colegii .Cu ocazia asta m-am incalzit si am fost si la scoala.
      Iar ca sa nu mai vad virgule,o sa pun zambete multe…

       
  5. bibabum

    Noiembrie 10, 2010 at 12:11 am

    nu esti singura crede-ma :d

     
    • scorpio72

      Noiembrie 10, 2010 at 7:53 am

      bibabum bine ai venit!
      stiu ca nu sunt singura…deci ce zici…bagam niste zambete in loc de virgule?

       

au urcat o treapta

 
