RSS

Impresii scorpioniste

03 Noi

Aaaa…trebuie sa sriu si despre impresiile de ieri,nu?
Sincera sa fiu,de mult nu am mai avut o zi de nastere in care sa ma simt bine..
In perioada in care Ulise a fost plecat si dupa divort,am fost mereu singura.Bine,nu singura,era fiul meu,era familia,dar acasa ma simteam singura.In toti anii acestia,am urat zilele mele de nastere,imi doream sa nu mai vina,eram si ma simteam singura,plangeam foarte mult..doream ceva ce nu aveam,voiam sa ma simt sarbatorita.nu reusea nimeni sa ma faca asa,pentru ca nu simteam eu asta.Asteptam sa treaca ziua si sa uit.
Nu puteam uita,pentru ca a doua zi o luam de la capat,era ziua lui Ulise.(apropo,azi e ziua lui,dar nu mai e relevant).Pentru ca Ulise este nascut pe 3 si deci sufeream mult.
Cu timpul am uitat cum e sa te doara…
Cand l-am cunoscut pe  Schatz ,am vazut cum e sa te bucuri pentru prima oara de ziua ta dupa multi ani,chiar daca parea plictisitor.
Ieri m-am simtit tanara,m-am simtit extraordinar,am scos cativa coleguti intr-un bar(la o cafea,ca era dimineata),am ras,am zbantuit,am facut foarte multe poze.Apoi ne-am inapoiat la scoala,unde mi s-a cantat ,,La multi ani” si m-am simtit ca un copil(cu lacrimi in ochi),am facut iar poze,am ras,am glumit,mi-am primit maimuta si flori.
Ubitele mele fete colege(am doua copilite un pic mai mari ca fiul meu, pe care le iubesc mult),mi-au facut cadou o maimuta, pe care cu un pic de fantezie o pot folosi pe post de vibrator,pentru ca vibreaza ademenitor.Glumesc!!
Acasa mi-au venit parintii si fratele,apoi a intrat Prietenia pe fir.Prietena din tara,Mari,a venit la mine. M-a sunat si Ina,prietena din Austria si am vorbit apoi si cu Ciprioata,cealalta prietena.Care surprinzator,pentru prima oara a nimerit ziua mea de nastere,mereu imi ura la multi ani pe 3.(Ciprioatooo,am scris in calendar ca ti-ai adus aminte,sa stii)
Normal ca m-a sunat si Schatz si am depanat amintiri,ca mosii.
In ultimul rand,amintesc de fiul meu,care a fost primul cu felicitarile si pupaturile si care a zis ca e mandru de mine.
Nu pot decat sa ma gandesc ce norocoasa sunt cu colegii mei si cu oamenii din jurul meu.
Si gata,ca ma iemotionez!

 
10 comentarii

Scris de pe Noiembrie 3, 2010 în De-ale mele...personale

 

10 răspunsuri la „Impresii scorpioniste

  1. Marian S

    Noiembrie 3, 2010 at 9:35 am

    E Ulise, nu mai e Ulise. E Schatzi, nu mai e Schatzi. E in Romania, e in Austria ?
    E clar, trebuie sa-mi desenez singur o schema.

     
    • scorpio72

      Noiembrie 3, 2010 at 9:39 am

      Vezi daca ma citesti din doi in doi pe sarite?
      Daca vrei sa intelegi,ia la rand categoriile.
      Ca o lamurire,Ulise nu mai e,Schatz e la el,iar eu acasa.E mai bine?

       
  2. Ana

    Noiembrie 3, 2010 at 12:19 pm

    Eeee, frumoasa 🙂 o sa iti mai citesc de cateva ori postul. Si anume cam de fiecare data cand ar trebui sa ma simt intr-o stare „sarbatoreasca” si de fapt ma simt cam ca de „inmormantare” inlauntru.
    Multi de pup,
    Ana

     
    • scorpio72

      Noiembrie 3, 2010 at 6:18 pm

      Ana,daca te motiveaza…de ce nu?
      Multumesc frumos.

       
      • Ana

        Noiembrie 6, 2010 at 6:31 am

        Pentru putin :*

         
  3. monika

    Noiembrie 4, 2010 at 8:22 pm

    Sa pastrezi calendarul.Asta da cadou. Bine ca nu te-am sunat dupa 12.00 noaptea.Doamne ajuta.

     
  4. aA

    Noiembrie 5, 2010 at 4:27 pm

    eu urasc revelioanele de vreo cativa ani…nu ca cele de inainte erau cu mult mai deosebite, dar erau mai populate!

     
  5. aA

    Noiembrie 5, 2010 at 4:28 pm

    trebuia sa incep cu „la multi ani!” m-a furat peisajul…

     

au urcat o treapta

 
