RSS

Leapsa

01 Noi

Deci am primit o leapsa de la shmeny:

1) Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. Trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. Tu ce alegi si de ce?
– Acu nu imi place nici una nici alta,dar cine stie ce dracu vrea sa-mi faca in umilinta aia,deci accept niste pumni..
2) 3+4= 5 este posibil?
– Daca tu vrei,da!
3).Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si iti spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?
-Eu nu sunt in stare sa tai gatul la o gaina si ma intrebi de prieteni?Banii nu ma motiveaza pentru asta,deci nu.
4)Spui intotdeauna adevarul?
– In 99% din cazuri da,restul de 1% face in locul meu.
5)Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. De retinut e ca de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tau pentru todeauna. Ce faci?
-E,ce fac..fac compromisul si gata!Cum sa ratez eu visul meu dintotdeauna?
6) Ai inselat, furat vreodata?
– Acum,daca ar fi sa ma dau rotunda,as zice suav nu..Deci,da,da!
7).Ce parere ai despre zicala: Creeaza-i unui om DORINTA si se va fute pe ele principii, vise etc.
– Nu mi-am baut cafeaua,deci nu inteleg intrebarea..next!
8)Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? daca da care a fost aceasta.
-Da.Ca am prea multe haine pe mine si totusi picioarele sloi,ce dracu..
9) Esti in situatia de a decide intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?
-Astept 2012,nu ma mai obosesc eu..
10)Ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789?
-Numarul de telefon al lui Basescu.
11) Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?
– Ohoo..stai sa scriu pe hartie ce imi trebuie si revin..
12)Dacă nu ai avea ce mânca, ai da în cap cuiva?
-Nu..as marai si l-as musca..
13)Când ai făcut ultima oară sex și cu cine?
– Se pun si visele?dar sa stii ca nu-mi mai aduc aminte cum arata,ptr ca m-am uitat pe fereastra cand m-am trezit.
14) Îți prinzi partenerul în pat cu o altă persoană, în timp ce fac sex. Cum ai reacționa?
– As privi,poate mai invat ceva nou..
15) Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?
– Ooo,ia sa vedem..As eradica foametea,cancerul.As mari pensiile,as pune inapoi nu 25% ci 100%,l-as da jos pe Basescu si Boc.M-as face barbat. Gata,sunt 7.
16)Dai bani la cerșetori?
– In principiu da,dupa ce il studiez..
17) Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dipozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?
– L-as ruga pe Dumnezeu sa lase copii in viata.
18)Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Intr-o zi ti se ofera posibilitatea de a scapa toate acestea. Trebuie doar sa-i oferi cele mai groaznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? Sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?
– Inca mai traiesc?
19)Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai groaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?
– Daca mi-a aflat cel mai groaznic secret al meu,inseamna ca nu am fost foarte desteapta sa il ascund bine,deci imi asum responsabilitatea si nu ii dau nimic.
20)O parere personala obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. Minim 50 de caractere.
-Asta e de gadileala? Mamica moderna,cu teama de albine si gaini,dar nu si de copii.Foarte de treaba si deschisa.

Cica leapsa trebuie data mai departe,dar mi-e mila sa va torturez eu,asa ca daca vreti,serviti-va.

 
Un comentariu

Scris de pe Noiembrie 1, 2010 în Diverși picurici

 

Un răspuns la „Leapsa

  1. cleo

    Martie 11, 2013 at 11:43 am

    Bune raspunsuri 🙂

     

au urcat o treapta

 
