RSS

Halouin

31 Oct

Ca fuse aseara sau azi noapte.
Nu sunt adepta importului de chestii de oriunde.Daca noi am avut niste obiceiuri ale noastre,le-am pastrat pe alea,pana au murit..
Nu ma pricep la ele si multe imi smulg un zambet amar.Noi avem Dragobetele,dar ne bucuram de Valentines Day..avem sfarsitul de octombrie,cand dam ceasul inapoi ,dar noi ne bucuram de Halouin..
Bine,eu m-am bucurat mai mult de ora,m-am gandit ca dorm mai mult..pe naiba,am cascat ochii la ceas si era 6 dimineata.M-am consolat cu gandul ca era 7 cu o zi in urma..
Sa revin la Halouin.
La Schatz cand locuiam era cam la fel..copilasii se bucurau ca se pot costuma si umbla din casa in casa,ca sa capete o mana de bomboane.Se intampla de multe ori ca Schatz sa uite si atunci le dadea bani,ce fericire era pe copilasi..
Si la ei era o chestie americaneasca importata,dar de dragul copiilor,au acceptat-o.
La noi,e bucurie pentru imaturi cred,ca se pot costuma in draci varcolaci sau vampiri si pot suge sange cu dinti facuti special la stomatolog(asta ca vazui aseara o stire cu un imatur,care era mandru de coltii piliti),ca pot manca coaste de..dracu stie ce,infipte in tepuse..
Iar eu aseara,am dat in mintea copiilor cu fiul meu,dansand vals si tango in jurul dovleacului,razand cu lacrimi de deghizarea lui, de Halouin(imi cer scuze,dar nu am acceptul sau de a posta poze,,personale”) si pandind pe Jamal sa nu sufle in lumanarea din dovleac.
Pentru ca noi am parodiat Halouinul…
Si nu m-au mancat nici dracii si nu mi-a suflat nici vreun vampir in ceafa..
Voi ce ati facut aseara sau azinoapte ,de Halouin?

 

Etichete: ,

10 răspunsuri la „Halouin

  1. mamica_de_sebastian

    Octombrie 31, 2010 at 9:51 am

    Io nimic special..am stat pe net.As fi vrut sa fiu in Ro sa pot aprinde o candela la mormintul mamei mele..

     
  2. daniel rus

    Octombrie 31, 2010 at 10:19 am

    am dormit, ca la 4 am plecat la aeroport

     
  3. Marian S

    Octombrie 31, 2010 at 11:46 am

    Eu m-am uitat la ce zic astia de la FMI.
    Drept sa va spun, m-am cam speriat.

     
    • scorpio72

      Octombrie 31, 2010 at 12:29 pm

      Mariane,bagi toate ,,prostiile” in seama…

       
  4. pisica

    Octombrie 31, 2010 at 1:48 pm

    nu cred in haloween, v(b)allantine.s day şi alte importuri. ba chiar mă enervează nivelarea asta. pe când thanksgiving day??? să creştem preventiv curcani!

    aseară am blogguit, am citit şi am scris. cam ce fac de obicei sâmbăta seara. sâmbăta viitoare, prima din noiembrie voi mişuna prin cimitire păstrând datina noastră: moşii de toamnă.

     
  5. Manole

    Octombrie 31, 2010 at 6:17 pm

    tivi, calc si odihna.
    Care haloween?!

     
  6. redsky2010

    Noiembrie 1, 2010 at 9:55 am

    eu am facut exact ca si tine,am cioplit un dovleac. fiica-mea a fost in delir,deci a meritat efortul !

     
    • scorpio72

      Noiembrie 1, 2010 at 12:29 pm

      sincera sa fiu,la mine a fost invers,fimiu a cioplit dovleacul,eu am fost in delir :))

       
      • redsky2010

        Noiembrie 1, 2010 at 3:35 pm

        :)))))))))))))))
        buna asta!
        incerc si eu la anul!

         
  7. Virginica Maria

    Ianuarie 26, 2011 at 3:31 pm

    Am citit ceea ce ai scris in acest post al tau si imi place. Continua tot asa.

     

au urcat o treapta

 
