RSS

,,Chucky-na” austriaca

29 Oct

Articolul lui shmeny,mi-a adus aminte de reactia pe care am avut-o eu,vizavi de o papusa.
Nu mai stiu daca am mai scris,nu mi-au placut in mod deosebit papusile,doua mari si late am avut,una primita la 8 ani,ca o promisiune(este alt subiect) si cealalta 10 ani mai tarziu,de majoratul meu(pe vremea mea era o moda ca de majorat sa primesti papusi,suzete,etc).
Mie mi-au placut ursuletii si i-am iubit neconditionat.Primul meu ursulet(si nu va mint) a fost un ursulet pe care l-am gasit la tomberon.Nu glumesc..o vecina a facut curat printre jucarii si a aruncat o gramada,printre care si ursuletul.Era galben,avea 30 cm si a fost dragoste la prima vedere si impreuna cu al doilea ursulet primit cadou de ziua mea,i-am pastrat pana cand fiul meu a implinit cam 2-3 ani.
Dar sa revin…
In Austria,am lucrat pentru cineva.Aceasta persoana era si este un pic mai ciudata,excentrica,cu un pic de ,,puteri paranormale”.Casa era plina de chestii indiene,chinezesti,evantaie,statui,globuri,pietre,clopotei si clopote,zodiace,carti de ghicit si cate cele..
De obicei,doamna respectiva pleca si ramaneam singura.Deci dupa ce mi-a prezentat casa pentru prima oara,a plecat.Ca sa trec dintr-o camera in alta trebuia sa folosesc holul,un hol care zacea mereu in semiintuneric si unde am zarit o papusa asezata frumos pe mobila.
Ei…in momentul in care m-am apropiat de papusa,mi s-a ridicat parul de pe ceafa.Am avut senzatia ca ma aflu in filmul Chucky si ca papusa se va ridica si va sari pe mine.
De cate ori am revenit in acea casa,cand treceam pe hol,evitam sa o privesc.Bai,poate sunt nebuna,dar imi dadea o senzatie de teama si aveam impresia ca ma urmareste cu ochii…
Era o papusa destul de veche si scumpa si avea atasat de scaunelul pe care statea,un catalog cu alte modele de papusi.
M-am gandit..cine dracu poate cumpara asa ceva? Pentru ca in catalog erau si papusi baietei asa si papusi clown asa.
Pentru ca toate modelele erau in genul acesta:

 

14 răspunsuri la „,,Chucky-na” austriaca

  1. Joaninha

    Octombrie 29, 2010 at 9:30 am

    Aoleo, da’ urata mai e! 😆 Cine ar cumpara asa ceva ? Un regizor la Hollywood pentru un film de groaza. Nu ai intrebat-o pe tipa ce e asa deosebit la papusa ei ? Sau ti=era teama sa vorbesti de rau papusa, ca sa nu vina noaptea si sa se razbune ? 😆

     
    • scorpio72

      Octombrie 29, 2010 at 9:42 am

      sa stii ca am intrebat-o si mi-a spus ca fiind a proprietarei(ea statea cu chirie),nu o poate lua de acolo.., ca nu o deranjeaza si ca gusturile nu se discuta(asta a spus-o razand).

       
  2. Manole

    Octombrie 29, 2010 at 9:54 am

    Urataaaaaaaaaaa! Urata!
    Daca esti fetita si cresti cu una d-asta, zau daca-ti mai doresti copii, cand te faci mare!!!! 😀 😀 😀

     
  3. greeneyes

    Octombrie 29, 2010 at 8:23 pm

    la fel as fi „scris” si eu 😀

     
  4. bucur

    Octombrie 30, 2010 at 9:36 am

    de ce arata asa sperietor? :))

     
    • scorpio72

      Octombrie 30, 2010 at 11:46 am

      mi-a fost frica sa intreb papusa de ce arata asa.. :))

       
  5. shmeny

    Octombrie 30, 2010 at 5:31 pm

    exact pentru halloween! made my evening!

     
    • scorpio72

      Octombrie 30, 2010 at 6:41 pm

      da mai..uite la asta nu m-am gandit,dar a ramas dovleacul,sa spele rusinea.

       
  6. Marian S

    Octombrie 31, 2010 at 8:27 am

    Mai degraba woodoo.

     
    • scorpio72

      Octombrie 31, 2010 at 8:32 am

      avea capul cam tare,nu prea merge sa infigi acele..

       

au urcat o treapta

 
